goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er wel bang voor.... Maar dan ben ik wel rimpelvrij!

Ik krijg ook van die hangende mondhoekjes... vind ik ook niks.

(ja dit gaat nergens over, ik weet het)
Hangende mondhoekjes, veel lachen.

Kan me niet voorstellen dat je al veel rimpels hebt je bent nog jong

(maakt het uit dat het nergens over gaat)
Ff snel, check DIT dan, rimpels onder mijn ogen, hangende mondhoekjes, van die neus naar mondhoek rimpels

weg
Nou echt dat valt reuze mee, ik zie niet echt rimpels meer wat schaduwen en een beetje kringen onder je ogen

Is dit echt een foto van jou? Je ziet er goed uit meissie
Ja dat ben ik.

Nou Mika heb jij een bril nodig soms?

Ik vind wel echt dat ik er ouder uit ben gaan zien na alles van het afgelopen jaar. Nou ja, laten we hopen dat die cremes werken

Iebels slaapt nu stiekem wel denk ik...
Maar ik vergelijk jou dan met mezelf, ik heb al kraaiepoten en rimpels bij mijn wangen en mondhoeken. Dat heb jij echt nog niet hoor
Dat weet ik niet, ik denk dat jij eruit ziet als Elvis net zoals je ava hahahha

Ach, ik word ook ouder, moet het ook een beetje accepteren.
Ik zie eruit als elvis zijn laatste jaar hahhahaa

Accepteren dat je ouder word vind ik best wel moeilijk hoor. Vooral als je echt ouder word en ouderdom kwaaltjes krijgt
Ja daar zie ik ook wel tegenop..

Maar het is natuurlijk maar fijn dat je oud moge worden ook, zeg maar..
no comment, je leert wel wat bij het ggz hoor. Zoals nu doe ik mijn mond op slot. Je snapt er natuurlijk niks van
Nee van deze post snap ik niks?
Ik maakte wel eens een grapje zo van "ze hadden me bij mijn geboorte direct een stuk touw bij moeten leveren". Vonden ze bij het ggz niet leuk
Jij zegt dat het fijn is om oud te mogen worden en ik heb daar andere gedachtes over
Nee, ik ben blij dat je er wel bent En dat je 2 prachtkinderen op de wereld hebt gezet. Dus ben het er niet mee eens. Kan me wel voorstellen, nu ik je beter ken, dat je tijden hebt gehad waarin je heel erg genoeg had van het leven. ..
Is ook maar een grapje

Ik had er nog een oud boek liggen "sexlessen in woord en beeld" en die heeft mijn zoon mee naar huis genomen

Moet hij die boek wel verstoppen voor zijn stiefmoeder, die is niet zo ruimdenkend als ik
oh ja je zoon is tegenwoordig helemaal met seks bezig hahaha

Mika, ik moet slapen, val bijna in slaap.

Ik ben blij dat je er bent, en ik vind je een topmens.

Jullie allemaal hier

Sanne, choco, mikhah, chat, iebels, een dikke knuffel van mij
Jij bent ook een topper ZONDER rimpels , slaap lekker meis en spreek je morgen weer
wat is het hier laat geworden! Zo loop ik jullie steeds mis. mijn wekker gaat elke ochtend om 7 uur en vind t nu al moeilijk er uit te komen... Fijne, zonnige dag allemaal!
SANNE

Heb jij ook al rimpels? En iebs (als mede 27jarigen)
Ik ben 25 en heb geen rimpels. Sorry yellow..

(En ik gebruik ROC. Want ROC belooft het u )
Ik denk dat onze vriendschap gedoemd is choco. We hebben een P vs A noord gevecht, en dan heb jij ook nog geen rimpels.

Dit kan gewoon niet goed blijven gaan.

Ah nee

Helpt het als ik zeg dat ik noord niet meer in mag? Dat als ik daar gespot word door de politie ik in de bus richting P wordt gezet?

Jahaa daar schrikken jullie van he! Ik ook want zo erg heb ik het verbruid in mijn leven (maar ik kon zo wel uit het drugs/criminele circuit stappen )

He en ik heb putjesbenen en wallen onder mn ogen!
Help mijn poezebeesten zijn vervelend!

Ze hebben vanochtend de keuken overhoop gehaald op zoek naar Douwe Egberts punten en daar een spoor van gemaakt en nu hebben ze het voorzien op het koordje van de lamellen

Whatsupwitthem??!!
Heb je echt een noordverbod? Nou dan kunnen we niet langs mijn huis met de meet

Putjesbenen check

wallen check

Jup

Dus nee ik mag niet mee hahaha. Erg eigenlijk toch.. Ik wil naar de markt in grote!

Yellow, I'm out! Ik ga ff chille met me putjesbille bij mijn buurman! Ik word gek van de poezen!

Ciao!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven