goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Yellow je moet niet zo zeuren want je hebt helemaal geen rimpels

Voor de rest, goedemiddag
*Mika vraagt zich af wat Choco steeds bij de buurman doet*
En Mika gaat Kleine huis op de prairie kijken
Alle reacties Link kopieren
Idd Mika, scherp!!

Ik ben vandaag al de hele dag in de spiegel aan het zoeken naar nog meer rimpels :-S

Ik zeg: obsessie ?!

Hoe is het met jou vandaag mika?
Ohla dames. Einde werkdag. rimpels... Mwah, putjes, duidelijke check. Niet zoeken yellow. Enjoy the sun!
Ja ik denk echt wel een obsessie Yellow

Met mij gaat het goed, ik heb vandaag een treinkaartje gekocht dus de meet gaat zeker weten door
Jeeeeeeeej ik heb er zin in!!!!

Lekker door de jordaan slenteren. Ik zal me eens beter gaan verdiepen in bezienswaardigheden ok, dan kan ik jullie een tourtje geven

Ik denk wel dat ik dus kennelijk de meeste rimpels heb van iedereen (maar ik ben blij voor je sanne dat jij het nog hebt )

Hoe was je werkdag sanne?
Wat heeft Sanne dan? *ben een beetje nieuwsgierig*

Chat is de oudste dus die heeft vast de meeste rimpels
Oh ik bedoelde dat jij het nog NIET hebt (bij die zin voor Sanne )

Oeps
Ik ben ook benieuwd!

Werkdag was vooral veel vergaderingen, dus vloog voorbij. Komende tijd zijn veel mensen op vakantie, dus kan ik lekker dingen uitwerken.

Hoor net dat mijn schoonmoeder een etentje heeft gepland voor de 16e.
Ik heb een foto van chat gezien, die heeft helemaal niet echt rimpels

Ik heb de meeste
Sanne dan zeg je maar tegen je schoonmoeder dat je al iets anders hebt gepland. Wij gaan toch zekers wel voor

*gebruik de negeerknop op Yellow*
Ik ben nu al mijn familie aan het spammen over mijn rimpels

Dus dan hoeven jullie niet meer te luisteren

SANNE NEEEEEH KOM NAAR ONS TOE WIJ ZIJN VEEEEEEL LEUKER
Dat weet ik zeker yellow! Moet ff bedenken hoe ik t zeg, want wil eigenlijk niet dat schoonfam weet dat ik hier post.
Je kunt toch gewoon 1 nieuwe vriendin gemaakt hebben via , euh, een collega ofzo. Of dan heb je mika ontmoet in de V&D zoiets?Of gewoon via internet. En dan niet zeggen waar?
Je zegt gewoon dat je al met een collega had afgesproken om een dagje in A'dam te gaan shoppen
Ik kan dat prima, vriend kan alleen absoluut niet liegen. Heerlijk in een relatie, maar nu een uitdaging.
Ik heb nu (denk ik) een lekkere pizza in de oven. Met gegrilde kip en tomaat en paprika. Zag er lekker uit hoop dat ie ook lekker smaakt
Weet je vriend wel dat je hier post Sanne?
Ik hoop ook dat je pizza lekker is MIka. Volgens mij ken ik die wel (maar nooit gegeten aangezien ik vega ben) volgens mij vond ex1 die heel lekker!
Yep, vriend weet ook naam etc. Als ie wil meelezen moet ie dat doen, maar ik heb gezegd 'liever niet'.

Ik ben ook vega yellow!
Sanne dan kun je met vriend overleggen wat je tegen schoonma gaat zeggen, dat je liever tegen schoonma de waarheid niet verteld.

Ik vertel het ook niet tegen iedereen hoor alleen mijn kids weten het en die vinden het heel cool dat ik jullie ga meeten
Mijn zussen lezen weleens mee. ik lijk teveel op mijn ava geloof ik haha
Ik zou het niet leuk vinden als mijn kinderen of zussen mij zouden lezen hier.
vind het ook niet altijd leuk, maar ik kan het verder ook niet helpen he. Heb wel gezegd dat i khet liever niet heb , maar ze doen het toch wel geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven