Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
dinsdag 5 juli 2011 om 19:07
dinsdag 5 juli 2011 om 19:14
quote:gaia9 schreef op 05 juli 2011 @ 19:11:
waarom denk je dan dat matth denkt dat je het onaardig bedoelt, yellow?
dat snap ik dan weer niet.
Ik ben volledig de draad kwijt hoor...
Er werd gezegd dat de sfeer niet goed was, dus ik denk, ik vraag of ik iets gedaan/gezegd heb aan jullie. En ik kreeg niet echt antwoord. Toen vroeg Mat wat ik geschreven had, en ik heb dat neergezet? Ik ben niet boos op Mat, en hij niet op mij voor zover ik weet? Ik vroeg gewoon of mijn grapjes naar MrsSW misschien verkeerd gevallen waren, of jullie dat bedoelden?
waarom denk je dan dat matth denkt dat je het onaardig bedoelt, yellow?
dat snap ik dan weer niet.
Ik ben volledig de draad kwijt hoor...
Er werd gezegd dat de sfeer niet goed was, dus ik denk, ik vraag of ik iets gedaan/gezegd heb aan jullie. En ik kreeg niet echt antwoord. Toen vroeg Mat wat ik geschreven had, en ik heb dat neergezet? Ik ben niet boos op Mat, en hij niet op mij voor zover ik weet? Ik vroeg gewoon of mijn grapjes naar MrsSW misschien verkeerd gevallen waren, of jullie dat bedoelden?
dinsdag 5 juli 2011 om 19:24
Gaia, veel plezier vanavond....
Yellow, SW het was ook geen persoonlijke aanval
Het voelde een (heel klein beetje) als huisvrede breuk
Hoe achterlijk klinkt dat op een topic van koud 15 pagina's
Ik denk dat dat ook is was Gaia bedoelde.
SW, ik wilde je niet aan het huilen maken
Yellow, SW het was ook geen persoonlijke aanval
Het voelde een (heel klein beetje) als huisvrede breuk
Hoe achterlijk klinkt dat op een topic van koud 15 pagina's
Ik denk dat dat ook is was Gaia bedoelde.
SW, ik wilde je niet aan het huilen maken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 5 juli 2011 om 19:27
dinsdag 5 juli 2011 om 19:29
quote:matth0 schreef op 05 juli 2011 @ 19:21:
[...]
In het begin toen ik de vrouw die ik meer dan leuk leerde kennen, in het verleden. In het begin deed ze allerlei lieve dingen, (ze heeft een keer een heel boek gekopieerd voor mij) ik vertelde die dingen aan haar. Dat waren goede dingen die ik niet ben vergeten. Ik ben aan het denken, hoe kan ik het neerzetten zonder teveel details.Ik snap niks van je verhaal Matthhooo
[...]
In het begin toen ik de vrouw die ik meer dan leuk leerde kennen, in het verleden. In het begin deed ze allerlei lieve dingen, (ze heeft een keer een heel boek gekopieerd voor mij) ik vertelde die dingen aan haar. Dat waren goede dingen die ik niet ben vergeten. Ik ben aan het denken, hoe kan ik het neerzetten zonder teveel details.Ik snap niks van je verhaal Matthhooo
dinsdag 5 juli 2011 om 19:39
dinsdag 5 juli 2011 om 19:44
quote:idalee schreef op 05 juli 2011 @ 19:39:
Oh nee! Even de lucht klaren; mrs SW en ik en nog een paar anderen zijn Nerd kwijt. En nu zoeken we hem op het forum. We hebben detectives en het A-team erop af gestuurd. Maar we hadden geen kwade bedoelingen! We zullen jullie verder met rust latenHo ho, niet zo snel ! Jullie zouden mij nog komen ontvoeren en daar reken ik nu wèl op !
Oh nee! Even de lucht klaren; mrs SW en ik en nog een paar anderen zijn Nerd kwijt. En nu zoeken we hem op het forum. We hebben detectives en het A-team erop af gestuurd. Maar we hadden geen kwade bedoelingen! We zullen jullie verder met rust latenHo ho, niet zo snel ! Jullie zouden mij nog komen ontvoeren en daar reken ik nu wèl op !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij