goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
woensdag 6 juli 2011 om 15:07
Sanne
Chat, succes met Nerd_
Venti0 ik weet niets van hamsters, behalve dat ik vind dat je ze in een grote kooi moet houden met een paar, het liefst eigenlijk zodat ze ook buiten kunnen huppelen net als in de natuur.
Veel plezier met boodschappen doen mikhah
Ik heb mijn haar even laten verven bij de kapper, het was een beetje mislukt vorige keer toen ik het zelf had gedaan, nu is het mooi egaal
Mijn fiets WEER naar fietsenmaker gebracht. Beetje irritant, vorige keer zei hij ja volgende keer krijg je een nieuwe als het weer hetzelfde is, en nu deed hij net of ik het probleem verzon om een nieuwe te krijgen (ik wil geen nieuwe, hij heeft alleen nog zwarte, ik wil mijn gele ros!!) Nu is hij wel ECHT gemaakt jeeej
Chat, succes met Nerd_
Venti0 ik weet niets van hamsters, behalve dat ik vind dat je ze in een grote kooi moet houden met een paar, het liefst eigenlijk zodat ze ook buiten kunnen huppelen net als in de natuur.
Veel plezier met boodschappen doen mikhah
Ik heb mijn haar even laten verven bij de kapper, het was een beetje mislukt vorige keer toen ik het zelf had gedaan, nu is het mooi egaal
Mijn fiets WEER naar fietsenmaker gebracht. Beetje irritant, vorige keer zei hij ja volgende keer krijg je een nieuwe als het weer hetzelfde is, en nu deed hij net of ik het probleem verzon om een nieuwe te krijgen (ik wil geen nieuwe, hij heeft alleen nog zwarte, ik wil mijn gele ros!!) Nu is hij wel ECHT gemaakt jeeej
woensdag 6 juli 2011 om 15:28
Heb ook geen verstand van hamsters. Zoek je iets ter afleiding venti? Ik zou zeggen: neem een hond. Je moet altijd naar buiten, ze zijn leuk,lief,trouw etc. Maar dat moey wel gaan met studie/werk natuurlijk.
Wat voor kleur is je haar yellow? Geel?
Ik heb de ramen maar eens gezeemd, gordijnen gewassen, gedweild. Interessant he?
Wat voor kleur is je haar yellow? Geel?
Ik heb de ramen maar eens gezeemd, gordijnen gewassen, gedweild. Interessant he?
woensdag 6 juli 2011 om 16:45
ja ik zoek afleiding. ( voel me enorm eenzaam, en mis hem ook heel erg
) Hond gaat (helaas) niet lukken, heb al een kat en konijnen. AL lijkt me juist leuk, omdat ik inderdaad naar buiten moet. Tijdelijk bijbaantje hondenuitlaatster..
Maar goed een hamster, vind ze zo lief. Heb juist gehoord dat ze alleen moeten leven is dat zo? Ben wel van plan, tenminste als ik er `1 koop, dat ie een grote kooi krijgt .
ben ook wel een beetje bang dat de kat ze op eet. Hij jaagt ook op kikkers in de tuin.
Maar goed een hamster, vind ze zo lief. Heb juist gehoord dat ze alleen moeten leven is dat zo? Ben wel van plan, tenminste als ik er `1 koop, dat ie een grote kooi krijgt .
ben ook wel een beetje bang dat de kat ze op eet. Hij jaagt ook op kikkers in de tuin.
woensdag 6 juli 2011 om 16:53
woensdag 6 juli 2011 om 16:56
woensdag 6 juli 2011 om 17:38
woensdag 6 juli 2011 om 18:16
Pff ik doe met je mee Sanne maar dan yoga..
Ben ik weer ffies!
De buurman waar ik het steeds over heb is mijn beste vriend! We hebben tegelijkertijd een huis gekocht en wisten het niet van elkaar. Bleek dus dat we allebei hiero hebben gekocht
Hij woont 3 deuren links van ons. We vinden het geweldig
Ik ben dus veel daar te vinden. Lekker bankhangen,gamen, biertje en/of jointje. Relaxheid ten top
Jullie hoeven dus niet te denken dat ik een affaire heb met de buurman
Ben ik weer ffies!
De buurman waar ik het steeds over heb is mijn beste vriend! We hebben tegelijkertijd een huis gekocht en wisten het niet van elkaar. Bleek dus dat we allebei hiero hebben gekocht
Hij woont 3 deuren links van ons. We vinden het geweldig
Ik ben dus veel daar te vinden. Lekker bankhangen,gamen, biertje en/of jointje. Relaxheid ten top
Jullie hoeven dus niet te denken dat ik een affaire heb met de buurman
woensdag 6 juli 2011 om 21:28
Tjonge jonge wat zijn jullie allemaal actief. Ramen zemen, sporten. Pff dan komt er bij mij niet veel uit.
Venti je hebt al een kat en konijnen, hoeveel dieren wil je nog meer ter afleiding? Klinkt misschien een beetje bot maar je zult het toch in jezelf moeten zoeken. Anders heb je straks je huis vol dieren meid.
Chooc klinkt wel heel gezelli met de buurman
Yellow veel plezier met de film, helemaal goed meid dat je steeds leuke dingen doet
Hoe zou het eigenlijk met Moon zijn ik zie haar hier nooit meer.
En weet iemand hoe het met Panter is?
Venti je hebt al een kat en konijnen, hoeveel dieren wil je nog meer ter afleiding? Klinkt misschien een beetje bot maar je zult het toch in jezelf moeten zoeken. Anders heb je straks je huis vol dieren meid.
Chooc klinkt wel heel gezelli met de buurman
Yellow veel plezier met de film, helemaal goed meid dat je steeds leuke dingen doet
Hoe zou het eigenlijk met Moon zijn ik zie haar hier nooit meer.
En weet iemand hoe het met Panter is?