Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
woensdag 6 juli 2011 om 21:16
woensdag 6 juli 2011 om 21:18
jaah op weg naar huis nog even geshopt en de slakkenvelletjes gevuld. Heb ook nog gefrituurde cactusstekeltjes voor de veggies. Iemand een ritje op de adelaar? Moet je alleen niet doen als je pms hebt. Daar wordt ie agressief van en een tikje opdringerig. Voor die dagen heb ik een bezemsteel.
Oh en hij houdt ook niet van mannen. Kan ie niets aan doen. Vast een nare ervaring gehad.
Oh en hij houdt ook niet van mannen. Kan ie niets aan doen. Vast een nare ervaring gehad.
woensdag 6 juli 2011 om 21:20
quote:mrsstanleywalker schreef op 06 juli 2011 @ 21:07:
Hoi RonnieMitchel, ik was blij verrast dat je ook een glazen bol hebt. Dat is mijn specialiteit namelijk ook! Vooral als iemand de pil niet goed geslikt heeft en wil weten wat ze krijgt.
Ik gebruik de spullen niet voor anderen, mijn dochter heeft wel eens gevraagd of ik kaarten wil leggen voor haar, maar dat doe ik niet, ik pak als ik erg veel pijn heb de bol en hou die een poosje vast en dat voelt goed op een bepaald ogenblik ben ik klaar en spoel ik het af
Er zijn vaak dingen die ik gewoon al weet voor er iets gezegd word, maar ik doe er niets mee
Ik heb gewoon alle elementen bij elkaar en zo nodig steek ik salie bij de kaars aan voor innerlijke rust & warmte
Hoi RonnieMitchel, ik was blij verrast dat je ook een glazen bol hebt. Dat is mijn specialiteit namelijk ook! Vooral als iemand de pil niet goed geslikt heeft en wil weten wat ze krijgt.
Ik gebruik de spullen niet voor anderen, mijn dochter heeft wel eens gevraagd of ik kaarten wil leggen voor haar, maar dat doe ik niet, ik pak als ik erg veel pijn heb de bol en hou die een poosje vast en dat voelt goed op een bepaald ogenblik ben ik klaar en spoel ik het af
Er zijn vaak dingen die ik gewoon al weet voor er iets gezegd word, maar ik doe er niets mee
Ik heb gewoon alle elementen bij elkaar en zo nodig steek ik salie bij de kaars aan voor innerlijke rust & warmte
woensdag 6 juli 2011 om 21:30