Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
Anoniem_36255
woensdag 25 mei 2011 om 20:09
Alle reacties
Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!
Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Anoniem_120833
woensdag 6 juli 2011 om 21:03
@roque. 2 maanden??? jemig en ik dahct dat ik het luxe had met 5 weken!!
Summerdance
woensdag 6 juli 2011 om 21:03
Alle reacties
Link kopieren
Ga je nog weg Rook?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kalliope
woensdag 6 juli 2011 om 21:04
Alle reacties
Link kopieren
quote:Kon het toch proberen Kalli, ik dacht jij bent toch zo lekker aan het schrijven met je essays en zo
Van mij mag Jake naar huis, vind het maar een slechte verliezer en een arrogant mannetje. En Tracey mag ook gaan.
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_126187
woensdag 6 juli 2011 om 21:08
Alle reacties
Link kopieren
Haha Roos dat wil ik juist niet, vind Lee maar een arrogante eikel en die Jake moet lekker in de tuin gaan staan als tuinkabouter.
rosanna08
woensdag 6 juli 2011 om 21:10
Alle reacties
Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_126187
woensdag 6 juli 2011 om 21:10
Alle reacties
Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 06 juli 2011 @ 21:03:
Ga je nog weg Rook?
Ja ga eind augustus 2 weken naar Kefalonia ( griekenland ) in mijn uppie. Heerlijk. Heb er zo'n zin in.
en plopsje: ik werk op een middelbare school dus ja 2 maanden zomervakantie ( eigenlijk 6 maar komen nog 2 weken bij dat er geen leerlingen zijn en ik er dus ook niet hoef te zijn ) en nog anderhalve maand versrpreid over het hele jaar. Dus lekker veel vakantie
Kalliope
woensdag 6 juli 2011 om 21:13
Alle reacties
Link kopieren
Klinkt goed Rogue!
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_120833
woensdag 6 juli 2011 om 21:17
@roque, klinkt zeer goed, mijn zus heeft dit ook, werkt ook in het middelbaar onderwijs, maar als je haar soms hoort dan is ze mega druk, en heeft ze niet genoeg aan die vakantie's
Anoniem_126187
woensdag 6 juli 2011 om 21:21
Alle reacties
Link kopieren
Jeey gordy vind lee ook te arrogant. Ik ben niet de enige. ik zeg lee en die kabouter naar huis.
rosanna08
woensdag 6 juli 2011 om 21:21
Alle reacties
Link kopieren
ik heb echt geen idee wie er uit gaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kalliope
woensdag 6 juli 2011 om 21:22
Alle reacties
Link kopieren
Wat een rare pastagerechten allemaal.
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_126187
woensdag 6 juli 2011 om 21:22
Alle reacties
Link kopieren
Ja maar ik ben ook geen docent plopsje, ik werk in de horeca dus ik hoef er niet te zijn als er geen leerlingen zijn.
Jeey mike door.
Anoniem_120833
woensdag 6 juli 2011 om 21:22
damn mike is door, ahd dit niet verwacht
Anoniem_120833
woensdag 6 juli 2011 om 21:23
rosanna08
woensdag 6 juli 2011 om 21:23
Alle reacties
Link kopieren
Tracy is wel terecht naar huis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Summerdance
woensdag 6 juli 2011 om 21:24
Alle reacties
Link kopieren
Aaahhhhhhhhhhhhhhh Jake weg!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
rosanna08
woensdag 6 juli 2011 om 21:24
Alle reacties
Link kopieren
nouhou
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kalliope
woensdag 6 juli 2011 om 21:25
Alle reacties
Link kopieren
*tromgeroffel*
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_126187
woensdag 6 juli 2011 om 21:25
Alle reacties
Link kopieren
Jeey de kabouter naar huis. Helaas lee niet. Nou ja volgende week
Anoniem_126187
woensdag 6 juli 2011 om 21:26
Alle reacties
Link kopieren
Vond mike ook maar matig eigenlijk, hij is altijd zo'n stresskip.
Maar ja nu weer hells kitchen.
koreveen
woensdag 6 juli 2011 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
Daar gaan we weer!!! Zal ze vanavond eindelijk ophoepelen???
Kalliope
woensdag 6 juli 2011 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
Toch Jake, had verwacht dat ze hem toch zouden willen houden.
Gaat zo wel snel trouwens, nog maar 6 mensen over.
Liever elitair dan een pauper!
rosanna08
woensdag 6 juli 2011 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
Koor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kalliope
woensdag 6 juli 2011 om 21:28
Alle reacties
Link kopieren
Ik vind Mikes geknungel wel lollig. Zoals die in de knoop kwam met zijn eigen pasta, net een stripfiguur. :rofl
HKtijd.
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_126187
woensdag 6 juli 2011 om 21:29
Alle reacties
Link kopieren
Denk dat Trev weer bij het andere team gaat. Denk nie dat gordy hem naar huis stuurt maar wie weet
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder