Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaring logitech curve hoofdtelefoon?

02-07-2011 22:00 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een hoofdtelefoon voor tijdens het sporten. Oordopjes zijn bij mij vaak niet zo'n succes, want ze doen pijn en/of ze vallen steeds uit mijn oren. Inear plugs lijken me niet zo'n goed idee, omdat je dan het omgevingsgeluid niet meer hoort.

Ik heb al een beetje gezocht op verschillende websites en heb een aantal koptelefoons gezien van Skullcandy die ik erg leuk vind, maar ik vraag me af of dat wel lekker zit met hardlopen, mountainbiken of wat dan ook. Ik kwam toen deze van Logitech tegen. Alleen vraag ik me af of het wel lekker zit. Ik zie wel dat er van die randjes aan de bovenkant zitten om over je oorschelpen te hangen, maar past dat bij iedereen? Ik heb nogal kleine oren.

Als iemand ervaring hiermee heeft (goed of slecht), dan hoor ik dat graag!
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Ik heb er geen ervaringen mee, die oordopjes bleven gisteren bij mij niet echt lekker zitten, maar die van Logitec hebben wel goede response op het internet.
Maar ik heb trouwens ook op bol.com gelezen dat je het geluid niet kunt regelen via de headset. Dus als je iets op je mp3 zet moet je daar het geluid regelen, dat is een groot nadeel.

Ik ben nog aan het kijken of ik zo'n eentje koop, maar ik ben een brildrager dus dat is nog een nadeel.
Ja, da's duidelijk een minpunt....

Misschien ga ik toch maar voor Skullcandy.
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven