Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
woensdag 6 juli 2011 om 23:35
quote:mrsstanleywalker schreef op 06 juli 2011 @ 23:33:
DS, tegen ons hoef je niet in bedekte termen te spreken. Wij staffen niet. Wij betoveren alleen.Ach, ik ga gewoon haar inschalen op de fuckability index. En haar duchtig aan de tiet tand voelen. En haar uitleggen dat ze niet in het midden mag liggen.
DS, tegen ons hoef je niet in bedekte termen te spreken. Wij staffen niet. Wij betoveren alleen.Ach, ik ga gewoon haar inschalen op de fuckability index. En haar duchtig aan de tiet tand voelen. En haar uitleggen dat ze niet in het midden mag liggen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 6 juli 2011 om 23:57
quote:matth0 schreef op 06 juli 2011 @ 23:28:
[...]
Ik bedoel in het echt, als je me in de stad ofzo tegenkomt heb je geen flauw idee dat ik het ben en andersom weet ik het ook niet. Ik bedoel jullie weten mijn naam niet, weten niet hoe ik eruit zie. Maar ik denk dat als zij dit leest, ze wel weet dat ik het ben.
Geloof jij in sprookjes?
[...]
Ik bedoel in het echt, als je me in de stad ofzo tegenkomt heb je geen flauw idee dat ik het ben en andersom weet ik het ook niet. Ik bedoel jullie weten mijn naam niet, weten niet hoe ik eruit zie. Maar ik denk dat als zij dit leest, ze wel weet dat ik het ben.
Geloof jij in sprookjes?
woensdag 6 juli 2011 om 23:57
Mensen, ik ga even terug naar het landhuis en douchen. Ik zie jullie wel in de blauwe kamer voor een toverdrankje en nog wat heksenstreken en andere zwarte magie. We moeten ook niet vergeten nog even Satan te aanbidden en een maandans te doen. Bloot wel te verstaan, anders zijn we heidenen van niks.
You know how I know? Because I reeaally think so!