Entertainment alle pijlers

Theme hospital

06-07-2011 20:21 37 berichten
Mijn vriend heeft theme hospital weer eens geïnstalleerd op de computer.



Dat speelde ik vroeger Zooo vaak en nog steeds vind ik het leuk!



Welke spelletjes speelden jullie vroeger?



Ik speelde ook theme park en prince. Gouwe ouwe!
Alle reacties Link kopieren
Pinball Fantasies. Leukste flipperspel ooit! Heb het laatst weer eens gespeeld (via DosBOX, een MS DOS-emulator).

Hier een filmpje van één van de vier tafels.
Alle reacties Link kopieren
Theme park en Theme hospital (No vomiting in the corridors please! ) waren hier op de pc favoriet, en Sonic op de Sega vond (en vind) ik helemaal leuk!

En de eerste Mario Bros. op de Nintendo, met van die grote cassettes
Alle reacties Link kopieren
Jaa Theme Hospital vond ik ook echt geweldig



Mijn favorieten waren ook Rollercoaster en The Sims



Nu ik er zo aan denk ga ik misschien toch maar weer eens Theme Hospital installeren
Alle reacties Link kopieren
O ja, Rollercoaster tycoon was ook leuk!!
Ik ben dus ook weer theme hospital aan het spelen en ik vind het nog steeds leuk!



Theme park kon ik niet, ik ging altijd failliet.

Theme hospital was wat makkelijker
Alle reacties Link kopieren
quote:Jorina schreef op 06 juli 2011 @ 20:35:

Theme park en Theme hospital (No vomiting in the corridors please! ) waren hier op de pc favoriet, en Sonic op de Sega vond (en vind) ik helemaal leuk!

En de eerste Mario Bros. op de Nintendo, met van die grote cassettes Dat riepen ze dan om ja, geweldig . Is het jullie wel eens gelukt om het spel uit te spelen?
Mij nog nooit!!
Alle reacties Link kopieren
Mij is het ook nog nooit gelukt. Ik ga toch eens kijken of het spel hier nog ergens in de kast staat
Alle reacties Link kopieren
quote:Friia schreef op 06 juli 2011 @ 20:35:

Pinball Fantasies. Leukste flipperspel ooit!





Oh, jeugdsentiment.. wat heb ik daar slapeloze nachten door gehad, omdat ik zonodig de highscore van mijn kamergenoot moest en zou verbeteren...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Theme Hospital was een alltime favorite maar ook en die ben ik weer aan het spelen, Dungeon Keeper.... Geweldig! Slechterikje spelen :-)
Theme Hospital is gaaf, ik speelde dat ook altijd. Zou het er ook zijn voor de Apple? (En Rolkercoaster Tycoon ook?)
Simcity heb ik trouwens op de iPhone, ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst the Sims er weer opgezet



(Vind het echt zo kansloos van mezelf dat ik het nog steeds leuk vind om ze sex te laten hebben... )
Alle reacties Link kopieren
Waar kan dit downloaden? Ik wil!
Alle reacties Link kopieren
Doctor needed in GP's office. Nurse required in ward
Alle reacties Link kopieren
Ahhh ik ga hem downloaden!
Waar dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik had een download maar die werkt niet goed. Ik laat het nog weten ;)
Fijn!
Alle reacties Link kopieren
Hij werkt! Na bloed zweet en tranen...

Mail me even op summerbreeze21@live.nl dan stuur ik je de link. Dat mag hier niet
Okee, maar dan moet ik even mijn GDLT mail afstoffen. Dat wordt een dezer dagen.
Alle reacties Link kopieren
Ok prima Tis wel leuk en superkwaliteit. Er is een speciaal programma voor omdat het een spel is uit 97. Werkt niet echt op Windows 7 haha Het is trouwens niet moeilijk of zo om te installeren als je het eenmaal weet.
Maar kan het op de Mac?
Alle reacties Link kopieren
Ik speelde ook Leisure Larry. Maar dat was een stom spel, want als er wat fout was gegaan moest je helemaal overnieuw spelen, in plaats van vanaf het moment waar je fout was gegaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven