Theme hospital
woensdag 6 juli 2011 om 20:43
quote:Jorina schreef op 06 juli 2011 @ 20:35:
Theme park en Theme hospital (No vomiting in the corridors please! ) waren hier op de pc favoriet, en Sonic op de Sega vond (en vind) ik helemaal leuk!
En de eerste Mario Bros. op de Nintendo, met van die grote cassettes Dat riepen ze dan om ja, geweldig . Is het jullie wel eens gelukt om het spel uit te spelen?
Theme park en Theme hospital (No vomiting in the corridors please! ) waren hier op de pc favoriet, en Sonic op de Sega vond (en vind) ik helemaal leuk!
En de eerste Mario Bros. op de Nintendo, met van die grote cassettes Dat riepen ze dan om ja, geweldig . Is het jullie wel eens gelukt om het spel uit te spelen?
woensdag 6 juli 2011 om 21:01
maandag 11 juli 2011 om 21:25
Hij werkt! Na bloed zweet en tranen...
Mail me even op summerbreeze21@live.nl dan stuur ik je de link. Dat mag hier niet
Mail me even op summerbreeze21@live.nl dan stuur ik je de link. Dat mag hier niet