Theme hospital
woensdag 13 juli 2011 om 10:00
Ik heb 3 favoriete spellen voor op de pc, namelijk The Sims, Theme Hospital en Rollercoaster Tycoon 2.
Theme Hospital heb ik een keer helemaal uitgespeeld. Bij RCT2 ben ik redelijk ver gekomen, alleen het level waar je zelf de achtbanen moet construeren lukte nooit; ze vonden mijn achtbanen saai en misselijkmakend. En ik kwam vaak niet eens goed uit om de uiteindes aan elkaar te verbinden
The Sims speel ik pas een jaar en kan erg verslavend zijn, vooral als je je tot doel hebt gesteld veel kinderen te willen krijgen
Theme Hospital heb ik een keer helemaal uitgespeeld. Bij RCT2 ben ik redelijk ver gekomen, alleen het level waar je zelf de achtbanen moet construeren lukte nooit; ze vonden mijn achtbanen saai en misselijkmakend. En ik kwam vaak niet eens goed uit om de uiteindes aan elkaar te verbinden
The Sims speel ik pas een jaar en kan erg verslavend zijn, vooral als je je tot doel hebt gesteld veel kinderen te willen krijgen
woensdag 13 juli 2011 om 19:52
quote:Jorina schreef op 06 juli 2011 @ 20:35:
Theme park en Theme hospital (No vomiting in the corridors please! ) waren hier op de pc favoriet, en Sonic op de Sega vond (en vind) ik helemaal leuk!
En de eerste Mario Bros. op de Nintendo, met van die grote cassettes haha hoor nu echt de monotome stem van die dame weer.
Theme park en Theme hospital (No vomiting in the corridors please! ) waren hier op de pc favoriet, en Sonic op de Sega vond (en vind) ik helemaal leuk!
En de eerste Mario Bros. op de Nintendo, met van die grote cassettes haha hoor nu echt de monotome stem van die dame weer.
woensdag 13 juli 2011 om 19:54
quote:nieuwemaan11 schreef op 06 juli 2011 @ 21:17:
Ik heb laatst the Sims er weer opgezet
(Vind het echt zo kansloos van mezelf dat ik het nog steeds leuk vind om ze sex te laten hebben... )
haha vond ik ook altijd grappig vooral in de auto.
Ow heb gelijk weer zin (weliswaar in het spelen van de sims niet in seks) Ga morgen eens kijken of mijn laptop het aan kan.
Ik heb laatst the Sims er weer opgezet
(Vind het echt zo kansloos van mezelf dat ik het nog steeds leuk vind om ze sex te laten hebben... )
haha vond ik ook altijd grappig vooral in de auto.
Ow heb gelijk weer zin (weliswaar in het spelen van de sims niet in seks) Ga morgen eens kijken of mijn laptop het aan kan.
woensdag 13 juli 2011 om 21:33
Wat moet je doen bij theme hospital?
Ik heb echt nachten doorgehaald met de Sims Vooral tijdens tentamenweken Dan had ik 2 dagen van te voren zo weinig gedaan dat ik besloot m niette maken maar voor herkansing te gaan en ging ik vervolgens die andere twee dagen non stop verder Heel erg.....
Heb nu de laatste Sims maar durf m niet te installeren want weet wat bij mij de gevolgen kunnen zijn
Ik heb echt nachten doorgehaald met de Sims Vooral tijdens tentamenweken Dan had ik 2 dagen van te voren zo weinig gedaan dat ik besloot m niette maken maar voor herkansing te gaan en ging ik vervolgens die andere twee dagen non stop verder Heel erg.....
Heb nu de laatste Sims maar durf m niet te installeren want weet wat bij mij de gevolgen kunnen zijn