Entertainment alle pijlers

Theme hospital

06-07-2011 20:21 37 berichten
Mijn vriend heeft theme hospital weer eens geïnstalleerd op de computer.

Dat speelde ik vroeger Zooo vaak en nog steeds vind ik het leuk!

Welke spelletjes speelden jullie vroeger?

Ik speelde ook theme park en prince. Gouwe ouwe!
Ik heb 3 favoriete spellen voor op de pc, namelijk The Sims, Theme Hospital en Rollercoaster Tycoon 2.

Theme Hospital heb ik een keer helemaal uitgespeeld. Bij RCT2 ben ik redelijk ver gekomen, alleen het level waar je zelf de achtbanen moet construeren lukte nooit; ze vonden mijn achtbanen saai en misselijkmakend. En ik kwam vaak niet eens goed uit om de uiteindes aan elkaar te verbinden

The Sims speel ik pas een jaar en kan erg verslavend zijn, vooral als je je tot doel hebt gesteld veel kinderen te willen krijgen :-)
Alle reacties Link kopieren
7th Guest.
Ik speelde ook Theme Hospital, maar ben nu fantiek speelster van The Sims ...

Om dingen te downloaden heb ik een hele goede site maar weet niet of ik die naam hier mag noemen.
Theme Hospital was leuk! Dat wil ik ook wel weer eens doen eigenlijk...

Verder vond ik simcity leuk, the sims en transport tycoon.

Ohja, en Worms...
Ik heb Theme Hospital 1 keer uitgespeeld, heeft me heel wat uurtjes gekost nog! Simcity, ook leuk. En Rollercoaster Tycoon, The Sims...Caesar, ook leuk. Ik hou van bouwen en manipuleren geloof ik
Hier nog een fan van theme hospital.

Maar al zou het nu voor Mac uitkomen: het is wel een heel tijdrovend en verslavend spel.

Ik ga er nu niet meer aan beginnen, want dat zou ikzielig voor mij kinderen vinden.
Ok hou ook van bouwen!
quote:Jorina schreef op 06 juli 2011 @ 20:35:

Theme park en Theme hospital (No vomiting in the corridors please! ) waren hier op de pc favoriet, en Sonic op de Sega vond (en vind) ik helemaal leuk!

En de eerste Mario Bros. op de Nintendo, met van die grote cassettes haha hoor nu echt de monotome stem van die dame weer.
quote:nieuwemaan11 schreef op 06 juli 2011 @ 21:17:

Ik heb laatst the Sims er weer opgezet

(Vind het echt zo kansloos van mezelf dat ik het nog steeds leuk vind om ze sex te laten hebben... )

haha vond ik ook altijd grappig vooral in de auto.

Ow heb gelijk weer zin (weliswaar in het spelen van de sims niet in seks) Ga morgen eens kijken of mijn laptop het aan kan.
Wat moet je doen bij theme hospital?

Ik heb echt nachten doorgehaald met de Sims Vooral tijdens tentamenweken Dan had ik 2 dagen van te voren zo weinig gedaan dat ik besloot m niette maken maar voor herkansing te gaan en ging ik vervolgens die andere twee dagen non stop verder Heel erg.....

Heb nu de laatste Sims maar durf m niet te installeren want weet wat bij mij de gevolgen kunnen zijn
Ik ben ook verslaafd geweest aan spel in verschillende versies waarbij je bv bepaalde taarten of pizza's moet bakken Of mensen door een ziekenhuis moet krijgen
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 13 juli 2011 @ 19:54:

[...]

haha vond ik ook altijd grappig vooral in de auto. Ik wist helemaal niet dat het kon in de auto! Maar ik ga het niet aanzetten en proberen. Kan niet. Nee. Echt niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven