Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
donderdag 7 juli 2011 om 10:09
quote:matth0 schreef op 07 juli 2011 @ 05:45:
[...]
Ik geef een hint, Iech bin zo verleefdit??
http://www.youtube.com/watch?v=9ym7u-9kCcQ
...niet om aan te horen overigens
[...]
Ik geef een hint, Iech bin zo verleefdit??
http://www.youtube.com/watch?v=9ym7u-9kCcQ
...niet om aan te horen overigens
donderdag 7 juli 2011 om 10:37
donderdag 7 juli 2011 om 10:40
Die indruk had ik een paar dagen geleden al hoor Donkey
Wat ik in eerste instantie aan dit topic zo mooi vond was de toch wel serieuze ondertoon in sommige gesprekken.
Niets ten nadele van het topic wat jij net noemde, maar dat mis ik daar.
Was er stiekem al even gaan spieken.
Maar ik wens jullie allen veel plezier daar
Wat ik in eerste instantie aan dit topic zo mooi vond was de toch wel serieuze ondertoon in sommige gesprekken.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 7 juli 2011 om 10:48
donderdag 7 juli 2011 om 11:40
quote:Summerdance schreef op 07 juli 2011 @ 10:40:
Sum!! Ik heb je gemist alles goed met jou?
Yep ik ben het met je eens. En ik kom hier af en toe even kijken, enkel wanneer het interessant genoeg is
Sum!! Ik heb je gemist alles goed met jou?
Yep ik ben het met je eens. En ik kom hier af en toe even kijken, enkel wanneer het interessant genoeg is
donderdag 7 juli 2011 om 15:05
Mattie, betrek het niet op jezelf. Beter tussen de regels doorlezen, jongen. Natuurlijk zijn jouw gevoelens voor haar serieus, maar ik heb blijkbaar daar niet genoeg diepgang voor om die ooit te kunnen begrijpen. En volgens mij vat jij mij ook wel, maar ik schijn toch een beetje ongrijpbaar te zijn voor sommigen. Geeft niet. Is de aard van de beestjes.
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 7 juli 2011 om 16:29
Dat kan hoor Xal, dat het aan mezelf ligt.
Persoonlijk ben ik meer van de spontaan ontstane kletstopics zoals dat hier gebeurde.
Ik hoef toch niet bij ieder topic een aansluiting te vinden?
Ieder zijn ding, we komen elkaar ongetwijfeld wel weer eens ergens tegen
Persoonlijk ben ik meer van de spontaan ontstane kletstopics zoals dat hier gebeurde.
Ik hoef toch niet bij ieder topic een aansluiting te vinden?
Ieder zijn ding, we komen elkaar ongetwijfeld wel weer eens ergens tegen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 7 juli 2011 om 16:48
wederom eensch Summer.
Ik vond het juist een mooie balans hebben tussen de afwisseling kletsen over v alles, en meedenken met bijv. huishoudelijke zaken *denkt terug aan de douchekop-actie*, grappen en grollen, en op zn tijd weer terug au serieux.
Het matthen-kloppen e.a. praktijken gingen mij echter irriteren. Vandaar zeg ik, ik heb mij vermaakt hier, was blijde verrast, en ik neuzel af en toe tussendoor als het weer leuk is. En idd na verloop van tijd kom je er achter dan we niet allemaal aansluiting vinden. En dat is geen probleem.
Ik vond het juist een mooie balans hebben tussen de afwisseling kletsen over v alles, en meedenken met bijv. huishoudelijke zaken *denkt terug aan de douchekop-actie*, grappen en grollen, en op zn tijd weer terug au serieux.
Het matthen-kloppen e.a. praktijken gingen mij echter irriteren. Vandaar zeg ik, ik heb mij vermaakt hier, was blijde verrast, en ik neuzel af en toe tussendoor als het weer leuk is. En idd na verloop van tijd kom je er achter dan we niet allemaal aansluiting vinden. En dat is geen probleem.