niet gebroken maar nu veel pijn.
donderdag 7 juli 2011 om 15:07
Mijn dochter(9) is vanmorgen gevallen op school. Zo erg dat we dachten dat het gebroken was. Nu blijkt het na het nemen van röntgen foto's in het ziekenhuis van niet.
Maar nu heeft ze zo veel pijn wat kan ik daar nog aan doen. Ik heb er voor de stevigheid al een soort van rekverband omheen gedaan.
Ook hebben we er een tijdje coolpacs op geleegd maar dat gaat alleen maar zeer doen zegt ze.
heeft iemand nog een tip.
Maar nu heeft ze zo veel pijn wat kan ik daar nog aan doen. Ik heb er voor de stevigheid al een soort van rekverband omheen gedaan.
Ook hebben we er een tijdje coolpacs op geleegd maar dat gaat alleen maar zeer doen zegt ze.
heeft iemand nog een tip.
donderdag 7 juli 2011 om 15:19
Rust, hooghouden (liefst het pijnlijke lichaamsdeel hoger dan het hart als dat kan), pijnstilling gebruiken, aantal maal per dag koelen. Let op dat je de cold-pack niet direct op de huid doet, daar kan je bevriezingen van krijgen. Doe tussen huid en coldpack een theedoek oid. Voor de stevigheid en tegen de zwelling kan je een drukverband aanleggen, maar als dat niet opd e 1e hulp gedaan is en je weet zelf niet hoe het moet kun je dat beter niet doen.
Probeer ook in de nacht het lichaamsdeel hoger te houden met een kussen eronder bijvoorbeeld.
Verder verwennen want een goede kneuzing is erg pijnlijk!
Probeer ook in de nacht het lichaamsdeel hoger te houden met een kussen eronder bijvoorbeeld.
Verder verwennen want een goede kneuzing is erg pijnlijk!
donderdag 7 juli 2011 om 15:20
donderdag 7 juli 2011 om 15:31
We zijn van school eerst naar de huisarts gegaan die heeft een brief gemaakt zodat we in het ziekenhuis meteen naar de röntgen afdeling konden gaan. Toen er niets te zien was op de foto konden we meteen naar huis. Heb dus op de huisarts na geen dokter gezien.
nou ja, Ze zit nu voor de TV arm op een kussen paracetamolletje geslikt. We kijken het nog maar een tijdje aan.
nou ja, Ze zit nu voor de TV arm op een kussen paracetamolletje geslikt. We kijken het nog maar een tijdje aan.
donderdag 7 juli 2011 om 21:43
zaterdag 9 juli 2011 om 08:21
zaterdag 9 juli 2011 om 13:31
Toen ik mijn pols brak heb ik onwijs veel pijn van de kneuZing gehad. En had mijn spieren die in mijn pols zitten verrekt. Ben een harde, maar heb gejankt van de pijn. Bij mij zat ie vast in het gips.
Hoogleggen zou ik zeker doen. Misschien helpt een mitella voor de eerste dagen. Dan hangt de arm tegen haar lijf.
Arnica zalf heeft mij geholpen. Dat helpt bij kneuzingen.
Toen het gips eraf mocht heb ik mijn pols moeten masseren. Om de zwelling eruit te krijgen. Daar werd bij mij de pijn minder van.
Beterschap
Hoogleggen zou ik zeker doen. Misschien helpt een mitella voor de eerste dagen. Dan hangt de arm tegen haar lijf.
Arnica zalf heeft mij geholpen. Dat helpt bij kneuzingen.
Toen het gips eraf mocht heb ik mijn pols moeten masseren. Om de zwelling eruit te krijgen. Daar werd bij mij de pijn minder van.
Beterschap
zondag 10 juli 2011 om 17:22
Internagelaktisch