Het *ongecensureerde* eikenbos

04-07-2011 16:43 1833 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.

Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.

Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.

Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.

Ik hou van eikels want:

Totaal aantal stemmen: 52

Ik ben een vrouw (8%)
Ik ben een eekhoorn (29%)
Ik haat eikels (6%)
je kan er lekkere koffie van zetten (8%)
Er zit zo'n leuke vent aan vast (13%)
Ben nou wel klaar met over eikels ouwehoeren (10%)
Waar gaat dit over? (17%)
Geen mening (10%)
.
Kent mattie, al kent iemand de hele bijbel. Kennen niet kunnen.

Einde bericht taalpoliesie.

Ik heb de ware liefde gevonden, ik weet dat ik heel weinig weet van alles wat er te weten en te ontdekken valt. Er is nog een hoop te ontdekken, maar ik neem niks klakkeloos aan. Geloven is niet mijn ding. Ik heb liever geen antwoord op mijn vragen dan een antwoord uit een eeuwenoude volksoverlevering die ik dan maar moet aannemen als de waarheid.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Yes, ik sta alweer op de eerste plaats in de categorie "stijloze HRS-en"... nadat ik 1 post plaats op matths topic.

posts over plannetjes jegens mij worden rap verwijderd op het andere topic.. Ben ik zo angstaanjagend? Krijg alweer een mooie onderbroek cadeau, althans is het plan zo te gelezen. Wat een aandacht krijg ik toch. Zouden ze niet iets originelers kunnen bedenken?
Gaia, ik denk dat je het mis hebt hoor, ik herken er in ieder geval niets van, behalve de onderbroek, maar dat klopt ook niet helemaal. Je hebt e.e.a. gemist dus het is een beetje onduidelijk voor je denk ik

Mattie, kijk das nou heel waar, niet alleen met de bijbel (persoonlijk heb ik daar niets mee) maar met alles in het leven.

En nu is het uit met dat gezwijmel, we moeten nog een heel feest voorbereiden en de belangrijkste gast is zoek
wat een doordachte oplossing ;)
wie zoeken jullie, wellicht kan ik een handje helpen.
Gaia, ik denk idd dat je de clou een beetje mist. Dat met die onderbroek zit heel anders in elkaar.
.
jouw geliefde Matters
quote:khemam schreef op 07 juli 2011 @ 20:04:

Gaia, ik denk idd dat je de clou een beetje mist. Dat met die onderbroek zit heel anders in elkaar.

Gezien ik in matths reet kroop zo las ik elders...

Óf wat ik begreep van jou, khe, dat je mij uit mijn moederkloek/reddende engel-rol wilde helpen. Das niet nodig hoor, don't worry. Ik vermaak mij nog steeds prima.
Kom eens even kijken hoe de werkzaamheden vlotten. De boel ligt al aardig plat.
wat ook vermakelijk is is dat ik gewoon duidelijke posts plaats, maar dat het voorturend verkeerd geïnterpreteerd wordt. Ik denk namelijk niet wat de meesten hier denken wat ik denk.
Moederkloek kwam uit mijn koker, ik neem de verantwoordelijkheid hiervoor op me.
.
Je bent niet zo duidelijk als je denkt als het interpreteren niet volgens schema verloopt.
Ok, zoeken we matths geliefde, of een offer voor het aanstaande feest?

Of misschien beiden, een geliefde voor matth om te huwen, én een offer voor het trouwfeest?
Mattho, begin jij nou ook al?
quote:matth0 schreef op 07 juli 2011 @ 20:20:

Ik denk dat gaia zich gewoon goed, probeert in te leven en te begrijpen wat iemand schrijft.thanx mate
Fijn om te weten dat je het nog naar je zin hebt.

die betovering heeft wel geholpen.
Er is niks mis met in iemands kont kruipen, Lisa zeurt daar ook nooit over
khe, ik heb geen betovering nodig, maar als jij dat graag denkt dan gun ik je het van harte
Ida
het mooie aan dubbelzinigheden is dat je het op verschillende manieren kunt uitleggen en opvatten.

Dat is leuk, echter maken een aantal hier i.m.o. er iets te gretig gebruik van, in hopeloze pogingen het eigen straatje schoon te vegen.

ik zou zeggen ga zo door.... óf wapper gewoon die witte vlag
.
quote:Dickens schreef op 07 juli 2011 @ 20:22:

Mattho, begin jij nou ook al?met wat eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven