Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Goedemorgen, euh... middag allemaal! Ik ben ook ziek , niet kotsend zoals Vleer, maar waarschijnlijk door stomme en domme eigenwijsheid... was vorige week al een dagje ziek, maar ben na een dag gewoon weer gaan werken onder 't mom van 'ik doe niet aan ziekzijn'... voelde me de hele week al beroerd, en ging vanochtend dus bijna meteen van m'n stokje toen ik opstond, brrrr... nu dus maar thuis. Ben net wakker, dus had slaap waarschijnlijk wel even nodig.

Fijn dat je vakantie leuk was Miran! Ik heb even gemist waar je heen was, maar ergens dus waar je oude vrienden hebt opgezocht! Leuk!

Vleertje ook beterschap! Ik vind dat je het goed gedaan hebt met MM, een eerlijke sms gestuurd dat jij WEL wil, en dan klaar. Ik vind het erg onsympathiek en raar dat hij helemaal niet reageert. Komt nogal onvolwassen op me over, en verbaast me ook als ik denk aan de verantwoordelijke baan die hij heeft....

(en knuffel graag gedaan )
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 23 januari 2008 @ 20:19:

Met mij gaat het goed hoor! Met jou ook? Nog blij met Prinsesje? Ben je wel lief voor haar? Zorg je wel goed voor haar? Al samen salami gegeten?quote:Xander68 schreef op 23 januari 2008 @ 20:51:

Ja Sun...alles goed.... Ben nog steeds blij met Prinses...de rest zou je toch echt aan haar moeten vragen (lijkt me écht verstandiger....;-))

Haha... Xan houdt zich op de vlakte

Alles gaat goed, Prinses ook nog steeds blij met Xan, Xan is lief voor Prinses, en salami ligt in beider koelkasten

Heej Sun, heb je al sms gehad van Ex?
Peas on earth!
Beterschap Prinses !
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 24 januari 2008 @ 13:10:

Ik vind het erg onsympathiek en raar dat hij helemaal niet reageert. Komt nogal onvolwassen op me over, en verbaast me ook als ik denk aan de verantwoordelijke baan die hij heeft....

(en knuffel graag gedaan )

Sja, helaas kan dat een enorm verschil zijn soms....

volwassenheid in het zakelijk en prive-leven. Het laatste staat dichterbij, is enger, enz enz enz.....en....helaas lopen veel mensen liever weg dan dat ze iets uitspreken (moeilijk moeilijk...)
Ooohhhh jeee...

EU meldt komst griepvirus

UTRECHT - De winter is zacht, maar de griep komt er aan. Dat hebben twee Europese gezondheidsorganisaties donderdag gemeld.

Dertien landen van de Europese Unie rapporteren een verhoogde activiteit van het griepvirus. Tot die landen behoort Nederland. Buurlanden België en Duitsland staan niet op de EU-lijst.

Als het virus zich gedraagt als voorgaande jaren, zal de griep zich de komende weken naar het noorden en het oosten van het continent verspreiden. Het European Influenza Surveillance Scheme (EISS) schat dat het jaarlijkse griepseizoen zeker 40.000 levens kost. Afhankelijk van de ernst van de griepgolf kan dat aantal oplopen tot 220.000. Van een echte golf is tot nu toe overigens alleen sprake in Ierland, Spanje, Zwitserland en Groot-Brittannië.
Klopt Miran.... mensen kunnen in hun priveleven soms een totaal andere kant laten zien dan de manier waarop ze zich in hun werk presenteren. En blijkt inderdaad dat veel mensen het eng vinden om gewoon open en eerlijk te zijn over wat ze vinden/denken/voelen en ontstaan dus rare en vervelende situaties, waarin de ander wel aanvoelt dat er iets is, maar dit niet gewoon op tafel komt.
Peas on earth!
Oeps... moet dus nu maar even beetje weerstand verzamelen...
Peas on earth!
Grrr!!! Mijn telefoon is stuk!!! Of eigenlijk zeg ik het verkeerd: mijn simkaart doet het niet! Sinds gistermiddag kan ik niet meer bellen / gebeld worden / smsen. Ik heb geen netwerk meer! Ben nu echt onbereikbaar want heb geen vaste telefoon. Kan nu dus alleen maar emailen. Normaalgesproken bel ik veel en word ik vele gebeld en het was al opvallend rustig gistermiddag. Tot ik er dus eind van de dag achter kwam dat mijn telefoon niks meer deed. Heb al simkaart in andere telefoon geprobeerd, maar daar doet ie het ook niet. Heb nu probleem ge-emaild naar provider en ga zo even met telefoon van vriendin bellen. Maar ik baal echt als een stekker! Nu merk je pas hoe afhankelijk je eigenlijk wordt van een telefoon!
Hier nog eentje die een beetje ziekjes is... Gelukkig niet hondsberoerd zoals Vleer (ik heb echt een overgeef-paranoia, doe daar dan ook niet aan), maar wel hoofdpijn en ook een beetje koortsig geloof ik. Ben helemaal slapjes, warm en volgens LJ heb ik vannacht ontzettend gezweet... Oeps...

Dus ik heb ook werk afgebeld (was alleen even stadten met mentorkindje) en vanavond ook niet sporten. Hoop niet dat ik echt de griep krijg, maar even goed mandarijntjes eten vandaag!

Sun; heb je al wat van ex gehoord?

Leaf; hoe is het nou met de vriend van je moeder? Dat is heftig nieuws zeg, kan me voorstellen dat jullie mam helemaal overstuur was!

Vleer; misschien is het maar goed dat MM nu zijn rare trekjes al vertoond... En niet in een later stadium. Wel heel knap dat je zo duidelijk (en ook kwetsbaar) naar hem bent geweest. Mocht hij niks meer van zich laten horen vind ik dat ook heel onvolwassen en eigenlijk ook wel vreemd, gezien hoe duidelijk en open hij in het begin was.

Xan en Prinses; fijn dat jullie het zo gezellig hebben! Salami stond toentertijd nog niet op jullie lijstje toch?

Miran; super dat je zo'n goede vakantie hebt gehad! Haha en de ene RP man de vuilnisbak in, op naar de volgenden!!!

Daantjuh; hoe is het met je schoolwerk? Gisteren nog een beetje opgeschoten?

Pop; hoe is het met jouw date?

Zo, ik geloof dat dit wel de actualiteiten waren voor vandaag, rest mij nog een "hallo" tegen Glendoria en mamalief... En tegen degene die ik met alle watten in mijn hoofd nog vergeten ben!

Ik ga zo LJ maar eens smsen dat ik ziekjes ben Eens kijken hoe lief dat hij is
En nee prinses, ik heb nog niets van Ex gehoord. Hij heeft mij maandag en dinsdag niet gesmst of gebeld. En wat hij gisteren en vandaag heeft geprobeerd, tsja.. dat weet ik natuurlijk niet (zie vorige post).

Vleer en Prinses heel veel beterschap allebei! Ziekzijn is nooooit leuk!

Miranda wat fijn dat jij zo'n leuke vakantie hebt gehad. Ik wil ook graag weer op vakantie. En spannend dat je twee dates hebt! Laat die vorige RP-man maar zitten hoor, als hij niets meer van zich laat horen...
Naja.. zijn mailtje stond dat ie aan t twijfelen was... Hij vond dat we al eens stel leken die 10jr samen waren,omdat we op de bank zaten tv te kijken. (tja hij had geen leuke films of had ze al gezien) Vond mij te druk en te onrustig. En vond dat ik te weinig initiatief nam op sex.gebied.. (en dan hebben we elkaar 3a4x gezien)

Maar goed.. vind t prima zo ben blij met de woorden die ik gezegd heb , misschien had ik iets genuanceerder kunnen zijn in mijn mailtje naar hem toe , als ik t mailtje nog es lees denk ik hmm missschien toch iets te qua verwijten ...Jammer dan ...t smsje gister heeft ie ook niet meer op gereageerd..

Maar mooi ff laten rusten

(vleer is zo verstandig geweest om al zijn gegevens te verwijderen uit telefoon zodat ze geen contact met hem op kan nemen... )
Als Vleer teksten hoort van een man dat ie twijfelt .. vroeger ging Vleer er heeeeeel hard op door tegen die gene.. Nu is vleer gelukkig iets verstandiger geworden en trekt zich terug..

Sun das mooi klote zeg je simkaart stuk.. Kan ej niet ff langs de winkel van je provider of waar je de telefoon hebt gekocht ??? Volgens mij werkt dat sneller dan bellen met je provider...

HM: ook al ziek dus , ik heb ook koppijn, zweten , slapjes.. overgeven was vannacht , nu is t rustig en mijn getoast broodje met hagelslag is ook blijven zitten..
Och HM, jij ook al ziek! Welk virus heerst er op dit topic?!

Nee HM, ik heb nog niets van Ex gehoord. Ik heb hem (in mijn hoofd) een week gegeven om contact met mij op te nemen. Hij heeft dus nog een paar dagen. Nu maar hopen dat mijn telefoon het snel weer doet. Ex kan wel denken dat ik met opzet niet terugsms of telefoon uitzet ofzo (mocht ie wel contact zoeken). Al denk ik eigenlijk dat ik niks meer van hem ga horen. Volgens mij durft ie mij gewoon niet te bellen.
He balen van telefoon Sun! Wat Vleer al zegt: kun je niet even langs de winkel? Gaat wel zo snel!

En HM ook beterschap! , symptomen klinken herkenbaar. Na hele ochtend slaap vol rare koortsachtige dromen voel ik me wel al een stukje beter gelukkig, maar vooral heel slapjes.

Wil eigenlijk de nationale IQ-test gaan doen op internet, maar ben bang dat ik dan niet optimaal scoor, en dat moet wel, want Prinses' score zal nauwlettend worden bijgehouden door deze&gene (Prinses had lekker net 1 iq'tje hoger dan Xan vorig jaar ).

Vleer, 'k vind je erg verstandig hoor. Wel eerlijk zeggen hoe jij denkt/voelt, en er dan niet meer op 'doordrammen', en zelfs nummer verwijderen. Maar al met al niet leuk, omdat het zo hoopvol leek
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 24 januari 2008 @ 13:42:

Naja.. zijn mailtje stond dat ie aan t twijfelen was... Hij vond dat we al eens stel leken die 10jr samen waren,omdat we op de bank zaten tv te kijken. (tja hij had geen leuke films of had ze al gezien) Vond mij te druk en te onrustig. En vond dat ik te weinig initiatief nam op sex.gebied.. (en dan hebben we elkaar 3a4x gezien)

/i]

Pardon? Wat denkt ie wel niet? Ik ben gewoon plaatsvervangend beledigd, Vleer. Volgens kwam jij na de derde date ofzo al met het verhaal dat een deel van hem niet in een deel van jou paste, vond ik al pittig. Dit heeft allemaal niks met beginnende liefde te maken hoor.

Zo, stoom is m'n oren weer uit

Beterschap wederom voor de ziekjes... Ik ben zelf altijd van het meteen toegeven aan ziekerig gevoel, dan ben je er het snelst af. Is mijn theorie.

Zo, ik denk dat ik mijn tweede date voor zaterdag toch ga afzeggen. Rationeel zou ik 'm nog een kans moeten geven, maar mijn gevoel zegt nee. Ik blijf vast een eeuwige dater
Goed idee de IQ test doen..
Nah t meest leuke aan alles met MM vind ik nogwel dat ie totaal andere dingen noemt die andere mannen noemden die ze *minder leuk* aan mij vonden..
Ooh mail terug van MM..

ehh daar moet ik ff over nadenken en de tijd nemen om er op te reageren..

Op zich geen verkeerde mail , hij vraagt mij een aantal dingen, waar ik best op wil antwoorden.. Maar vandaag even niet...
is wel tevreden met haar IQ... tis eigenlijk al jaren het zelfde hahahaha
Gaap... heb een dutje gedaan

Ben er wel van opgeknapt... IQ-test nog niet gedaan...

Hmmm dus toch mail van MM. Das dan in ieder geval iets... Vleertje even bezinnen voor een reaactie?
Peas on earth!
Vleer heeft IQ test gedaan , en doet altijd die rekensommetjes zomaar wat invullen.. Vleer een concentratie probleem heeft bij rekenen
HM heeft altijd ruzie met online IQtesten. Ik ben een beetje zoals vleer, vul bij rekensommetjes (vooral bij reeksen) altijd maar wat in, omdat ik me er toch niet op kan concentreren en daar eigenlijk ook geen zin in heb. Kom vaak bijna zwakbegaafd uit die testen, terwijl ik toch netjes 2 HBO opleidingen heb afgerond . Ik doe ze dus niet meer!

Ik heb net heel seizoen 1 van GV gekeken, pff het lijkt wel of ik me met het uur zieker voel. Ik duik zo maar even met een boekje mijn bed in denk ik.

Heb trouwens een badkamerradio voor LJ via internet besteld en hij is al binnen! Dus net even netjes ingepakt... Nu nog even een kaartje schrijven. Hmmm wat zal ik daar eens op gaan zetten. Ik ben meestal nogal van de grappige gedichtjes, stickers, tekeningetjes enz haha. Maar daar vind ik het nog iets te pril voor... Haha want ik geloof niet dat LJ die kant al kent van mij... Ik zal er eens over brainstormen.

En voor de rest van de zieken beterschap!

En vleer, je doet het goed hoor met MM! Jezelf behoeden voor teveel drammen (door wissen van nummer) en rustig even de tijd nemen om te reageren op zijn mailtje.

Ik heb LJ gesmst dat ik maar binnen blijf vandaag vanwege het ziekjes zijn (dat betekent dus: je kan vanavond gerust langskomen om mij te vertroetelen, want ik ga niet sporten en kan wel wat aandacht gebruiken). Eens kijken of hij het oppakt, want ik haat het om in mijn eentje zielig ziek te zijn, dan wil ik een vent die me knuffelt en die thee voor me zet! (Maarja dat weet LJ natuurlijk nog niet, dus even afwachten )
HM.. haha inderdaad ik vul ook altijd maar wat in bij die reeksen..

(mijn iq hangt altijd tussen de 112-118) Das gemiddeld toch ?

Heb een proefmailtje terugschrijf mailtje gemaakt.. ben nog aan t twijfelen of ik nu opstuur of morgen (haha) laat ie maar ff wachten ;)

Hij was wel erg blij met mijn smsje van gisteravond.. vroeg ook in de mail of we zondag iets konden afspreken.. Ach dat lijkt me niet eens zo verkeerd eigenlijk.

Straks ff lekker douchen en daarna naar Dinnetje toe bakkiekoffie drinken.

NZV vroeg in een mailtje op hyves of ik kwam koffie drinken bij hem , hem voorgestels om samen met dinnetje bij hem te komen koffie drinken..

Ben benieuwd of ik nog iets van hem hoor..
Bah een heel bericht getypt, en ineens alles weg. Nou poging 2.

Voor alle zieken: veel beterschap. Bah een griepgolf. Heb ik echt geen trek in. Ik ben al zo lang niet meer ziek geweest. (afkloppen)

Sun: Raar he dat je tegenwoordig eigenlijk niet meer zonder foon en internet kan. Een paar weken geleden viel bij ons op het werk de stroom uit en dan kan je gewoon niks meer 3 uur lang. Zo bizar

Vleer: groot gelijk dat je zijn gegevens hebt gewist. laat hem maar komen en zo niet dan is het gewoon een grote sukkel.

Leaf: hoe is het met de vriend van je moeder. Gaat het al wat beter?

Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Heb gisteren ook de IQ test gemaakt en er kwam hoogegaafd uit. Nou weet ik van mezelf dat ik niet dom ben, maar hoogbegaafd.... Lijkt me lichtelijk overdreven.

Bijna weekend, heb er veel zin in want het zit knalvol gepland. Heerlijk!!!

Fijne avond allemaal
Glen: hoe zit t ook alweer met die lijstjes (of moet ik daar prinses voor hebben?) wanneer je hoog begaafd bent, gemiddeld e.d ???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven