Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
donderdag 7 juli 2011 om 23:51
quote:nerd_ schreef op 07 juli 2011 @ 23:46:
Da´s liefde. Dan vind je álles mooi.
"Hoorde haar al zcht zeggen, `Mattie, mijn god, kus me!` "quote:xalvadora schreef op 07 juli 2011 @ 23:49:
Nerd, joehoeee.... [afbeelding]
nerdie luistert niet meer, verblind door zijn eigen frustraties en gebrek aan naastenliefde.
Nerd grijp die kans, doe die oogkleppen eens af!
Da´s liefde. Dan vind je álles mooi.
"Hoorde haar al zcht zeggen, `Mattie, mijn god, kus me!` "quote:xalvadora schreef op 07 juli 2011 @ 23:49:
Nerd, joehoeee.... [afbeelding]
nerdie luistert niet meer, verblind door zijn eigen frustraties en gebrek aan naastenliefde.
Nerd grijp die kans, doe die oogkleppen eens af!
donderdag 7 juli 2011 om 23:58
De vrije wil
De vrije wil wordt meestal gedefinieerd als het vermogen van rationeel handelende personen om controle uit te oefenen over hun daden en beslissingen. Om antwoord te kunnen geven op de vraag of dit vermogen werkelijk bestaat, moet worden nagegaan wat het verband is tussen vrijheid en oorzakelijkheid en dient het al dan niet deterministische karakter van de natuurwetten te worden onderzocht.
De vrije wil wordt meestal gedefinieerd als het vermogen van rationeel handelende personen om controle uit te oefenen over hun daden en beslissingen. Om antwoord te kunnen geven op de vraag of dit vermogen werkelijk bestaat, moet worden nagegaan wat het verband is tussen vrijheid en oorzakelijkheid en dient het al dan niet deterministische karakter van de natuurwetten te worden onderzocht.
vrijdag 8 juli 2011 om 00:04