Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
vrijdag 8 juli 2011 om 00:18
quote:xalvadora schreef op 08 juli 2011 @ 00:16:
[afbeelding][afbeelding] Bedoelde je dat Gaia de schoonmoeder is? Dat is ze toch helemaal niet. Gaai is lief. Jij moet ook lief doen tegen haar, anders ben je niet lief [afbeelding]
nerd weet niet zo goed hoe hij zijn eigen moraal kan toepassen (*leest terug...*).
Blijft oogkleppen ophouden ondanks al mijn pogingen tot verzoening. Wat n treurnis.
[afbeelding][afbeelding] Bedoelde je dat Gaia de schoonmoeder is? Dat is ze toch helemaal niet. Gaai is lief. Jij moet ook lief doen tegen haar, anders ben je niet lief [afbeelding]
nerd weet niet zo goed hoe hij zijn eigen moraal kan toepassen (*leest terug...*).
Blijft oogkleppen ophouden ondanks al mijn pogingen tot verzoening. Wat n treurnis.
vrijdag 8 juli 2011 om 00:20
vrijdag 8 juli 2011 om 00:22
quote:xalvadora schreef op 08 juli 2011 @ 00:20:
Weet je wat ik vind, en dat is ff een knuppel in het eikenbos.
Maar alle sekreten lopen achter elkaar aan...
Wie heeft eigenlijk de leiding? Of is er geen leiding?
En waarom wil men achter elkaar aanlopen?
Is er geen vrije wil? Zijn ze behekst?
[afbeelding]
ik denk het laatste, Xal
Overigens, niet allemaal hoor...
Weet je wat ik vind, en dat is ff een knuppel in het eikenbos.
Maar alle sekreten lopen achter elkaar aan...
Wie heeft eigenlijk de leiding? Of is er geen leiding?
En waarom wil men achter elkaar aanlopen?
Is er geen vrije wil? Zijn ze behekst?
[afbeelding]
ik denk het laatste, Xal
Overigens, niet allemaal hoor...
vrijdag 8 juli 2011 om 00:31
zullen we nu dan maar huilen om deze treurnis, het gevolg van harnekkig doorzettingsvermogen alsook groepsdynamiek, echter ernstig gericht op met name de negatieve zaken in het leven; een destructieve saamhorigheid, waar het ontbreekt aan zelfbewustzijn, zelfspot, initiatief en autonomie van de eigen "ik"
Mwahh.., geef mij dan maar weer het licht
Mwahh.., geef mij dan maar weer het licht