goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kan ik me voorstellen ibi. Het verdriet toelaten is nog zwaarder. Dan moet je je ook weer kwetsbaar opstellen en de controle loslaten.

Is rustig hier hè? Slaap lekker. Ik ga zo ook.
ja is rustig. Welterusten sanne hoop ook vrij snel in slaap te vallen
Shit pak laptop verkeerd beet en nou is beeldscherm verrot. Klote zooi morgen kijken of het binnen de verzekering valt dacht het wel maar baal er goed van
Iebel, doe toch eens voorzichtig met je spullen! Je hebt de hele dag lopen sjouwen. laptoppies zijn wat kwetsbaarder. Zonde joh. Misschien wordt het vergoed.
Hallo allemaal,

iets later dan verwacht.

Ibi, wat een werk heb je verricht! Kan me voorstellen dat er veel emoties bij komen kijken En shit van je laptop! Ik hoop dat hij snel gefikst kan worden.

Sanne, hoop dat je iets anders vindt snel. Zal ook wat rust geven denk ik.

tante mikhah hoe is het met u? U bent tegenwoordig niet zo'n nachtbraker meer, hoop dat u lekker slaapt.

Choco hoop dat je cursus fijn was

mama chat hoe is het met u?

Ik heb zin in de meet Lijkt me echt leuk om jullie te zien
Hee schatteke, ben je daar eindelijk!

Stel je van mij maar niks bijzonders voor hoor. Ik ben gewoon ik. Maar ik heb er ook zin in!
Ik vond je mails altijd zo lief, ik voel echt een band Met jullie allemaal trouwens. Maar ik verwacht niet echt iets, ik weet niet wat te verwachten eigenlijk. Soms is het even onwennig denk ik, bij een meet ? maar ik heb maar 1 meet gehad waarbij ik echt langere tijd met iemand had gemaild, en dat was heel leuk. Maar wel 1 op 1, misschien anders. We gaan het meemaken.

Ja ik was eten bij een vriendin, ze had relatiesores, veel daarover gesproken. Ik heb er vertrowuen in dat het ze het gaat redden.

Wat heb jij vandaag gedaan Chat?

(ik plaag mijn eigen moeder soms door haar U te noemen, vindt ze verschrikkelijk haha vandaar net ook even bij jou en mikhah als plagerijtje )
Hoi hoi ik slaap nog niet hoor, was een spelletje aan het doen en kan niet ver komen

Ik heb helemaal nog geen meet meegemaakt dus ben ik het zieligst
Welk spelletje heb je gespeeld? misschien heb ik tips en tricks. Ik ben heel goed in burger bak spelletjes
Oh en jij bent het zieligst
hahaha lol hoest met de poeperij yellow?

Dit is een soort van Mahjong spel "world jong" en het word steeds moeilijker. Volgens mij ben ik met de laatste level bezig. Grrr irri dat het dan niet wil lukken

Chattie hoest met jou?
Ik ben uitgepoept

Ik heb het idee dat k meer had gepoept dan ik binnen heb gekregen?!

Mahjong vind ik het leukste bij photoplay. Heb jij dat bij jou in de buurt, zo'n machine in de snackbar ofzo met touchscreen, dan ben ik echt GOED

DOORZETTEN TANTE MIKHAH U KUNT HET
Volgens mij ben je nog niet moe Yellow, je bent weer erg scherp
Nee ik ben idd nog niet afgepeigerd...

En ik wilde nog wel een normaal ritme?

bent u moe?
Ben ook niet moe, ik begin nu alvast aan het weekend ritme
Gaat u ALWEER het hele weekend feesten en beesten tante Mikhah?

Ik ben braaf, ik ga alleen morgenavond met een oude vriendin weg. Wel fijn , sommige contacten probeer ik weer aan te halen.
Ga je alweer weg? Volgens mij ben je de hele week al op pad!!

Waar is chattie gebleven??
Ja waar is mama, ik kan niet slapen zonder nachtzoentje

Mijn andere moeder vond dat ik meer er op uit moest, en heeft me half gedwongen mensen te bellen om dingen mee te doen. Dus dat heb ik braaf gedaan. Het is eigenlijk wel fijn, dan heb ik iets 'te doen' zeg maar.

Had ik al verteld dat ik heel veel puisten en pukkels (en heel veel van die ondergrondse bulten) in mijn gezicht heb gekregen van die anti rimpel cremes heb gekregen? Was teruggegaan naar etos, mag het ruilen. Gaven ook aan dat ik verkeerd advies had gekregen, had creme voor 60jarige huid, veel te vet voor mijn relatief jonge huid. tssk
Jeetje wat een domme mutsen daar bij de Etos. Je ziet er toch nog niet uit als iemand van 60? Zoveel rimpels heb je nog niet O we mochten van chattie niet meer over rimpels praten. Sorry chat Daarom begon je huid ook te irriteren toen je het erop had gesmeerd. Maar netjes van ze dat je het mag ruilen en nu iets voor je eigen leeftijd kopen he

Maar ik geef je moeder gelijk dat je er meer uit moet. Ik denk dat jij je nu ook wel lekkerder voelt nu je de hele week op pad bent geweest, of niet?
.
Ja en nee Ik vind het wel leuk, maar als ik heel eerlijk ben mis ik jullie dan ook ofzo, om gewoon bij te kletsen, want ik kan niet zo goed mobiel typen, het duurt bij mij zo lang, ben niet zo vlug als iebs dat kan. Dus soms zit ik gewoon buiten , of ga ik fietsen, en dan zit ik ergens, en dan lees ik wel, maar reageren gaat zo lastig dan.

Heb jij nog iets beleefd trouwens?
Ach joh wat beleef ik nu, vanavond met dochter naar het winkelcentrum gegaan wilde een leuk topje/blouse kopen voor de meet maar kon niets leuks vinden. Toen hebben we een patatje oorlog gegeten die mij dinsdag door de neus is geboord. En lekker een frikandel met satesaus. Jummie
Heerlijk satesaus. Hallo, satesaus eten is een avontuur op zich, elke keer weer

Stel je voor dat satesaus verboden zou worden, wat moeten we dan?

Bij de meet moeten we ook iets doen met satesaus
Maar tussen satesaus zit heel wat verschil hoor! Wij hebben dus 2 friettenten bij mij in de buurt en de ene daar koop ik altijd mijn patatje oorlog. Bij die andere niet die heeft hele vieze satesaus

Wij nemen satesaus bij de meet!
Ik bedenk me nu opeens, een berehap met satesaus. Ik krijg spontaan honger

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven