goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
vrijdag 8 juli 2011 om 00:58
Hallo allemaal,
iets later dan verwacht.
Ibi, wat een werk heb je verricht! Kan me voorstellen dat er veel emoties bij komen kijken En shit van je laptop! Ik hoop dat hij snel gefikst kan worden.
Sanne, hoop dat je iets anders vindt snel. Zal ook wat rust geven denk ik.
tante mikhah hoe is het met u? U bent tegenwoordig niet zo'n nachtbraker meer, hoop dat u lekker slaapt.
Choco hoop dat je cursus fijn was
mama chat hoe is het met u?
Ik heb zin in de meet Lijkt me echt leuk om jullie te zien
iets later dan verwacht.
Ibi, wat een werk heb je verricht! Kan me voorstellen dat er veel emoties bij komen kijken En shit van je laptop! Ik hoop dat hij snel gefikst kan worden.
Sanne, hoop dat je iets anders vindt snel. Zal ook wat rust geven denk ik.
tante mikhah hoe is het met u? U bent tegenwoordig niet zo'n nachtbraker meer, hoop dat u lekker slaapt.
Choco hoop dat je cursus fijn was
mama chat hoe is het met u?
Ik heb zin in de meet Lijkt me echt leuk om jullie te zien
vrijdag 8 juli 2011 om 01:06
Ik vond je mails altijd zo lief, ik voel echt een band Met jullie allemaal trouwens. Maar ik verwacht niet echt iets, ik weet niet wat te verwachten eigenlijk. Soms is het even onwennig denk ik, bij een meet ? maar ik heb maar 1 meet gehad waarbij ik echt langere tijd met iemand had gemaild, en dat was heel leuk. Maar wel 1 op 1, misschien anders. We gaan het meemaken.
Ja ik was eten bij een vriendin, ze had relatiesores, veel daarover gesproken. Ik heb er vertrowuen in dat het ze het gaat redden.
Wat heb jij vandaag gedaan Chat?
(ik plaag mijn eigen moeder soms door haar U te noemen, vindt ze verschrikkelijk haha vandaar net ook even bij jou en mikhah als plagerijtje )
Ja ik was eten bij een vriendin, ze had relatiesores, veel daarover gesproken. Ik heb er vertrowuen in dat het ze het gaat redden.
Wat heb jij vandaag gedaan Chat?
(ik plaag mijn eigen moeder soms door haar U te noemen, vindt ze verschrikkelijk haha vandaar net ook even bij jou en mikhah als plagerijtje )
vrijdag 8 juli 2011 om 01:16
vrijdag 8 juli 2011 om 01:44
Ja waar is mama, ik kan niet slapen zonder nachtzoentje
Mijn andere moeder vond dat ik meer er op uit moest, en heeft me half gedwongen mensen te bellen om dingen mee te doen. Dus dat heb ik braaf gedaan. Het is eigenlijk wel fijn, dan heb ik iets 'te doen' zeg maar.
Had ik al verteld dat ik heel veel puisten en pukkels (en heel veel van die ondergrondse bulten) in mijn gezicht heb gekregen van die anti rimpel cremes heb gekregen? Was teruggegaan naar etos, mag het ruilen. Gaven ook aan dat ik verkeerd advies had gekregen, had creme voor 60jarige huid, veel te vet voor mijn relatief jonge huid. tssk
Mijn andere moeder vond dat ik meer er op uit moest, en heeft me half gedwongen mensen te bellen om dingen mee te doen. Dus dat heb ik braaf gedaan. Het is eigenlijk wel fijn, dan heb ik iets 'te doen' zeg maar.
Had ik al verteld dat ik heel veel puisten en pukkels (en heel veel van die ondergrondse bulten) in mijn gezicht heb gekregen van die anti rimpel cremes heb gekregen? Was teruggegaan naar etos, mag het ruilen. Gaven ook aan dat ik verkeerd advies had gekregen, had creme voor 60jarige huid, veel te vet voor mijn relatief jonge huid. tssk
vrijdag 8 juli 2011 om 01:49
Jeetje wat een domme mutsen daar bij de Etos. Je ziet er toch nog niet uit als iemand van 60? Zoveel rimpels heb je nog niet O we mochten van chattie niet meer over rimpels praten. Sorry chat Daarom begon je huid ook te irriteren toen je het erop had gesmeerd. Maar netjes van ze dat je het mag ruilen en nu iets voor je eigen leeftijd kopen he
Maar ik geef je moeder gelijk dat je er meer uit moet. Ik denk dat jij je nu ook wel lekkerder voelt nu je de hele week op pad bent geweest, of niet?
Maar ik geef je moeder gelijk dat je er meer uit moet. Ik denk dat jij je nu ook wel lekkerder voelt nu je de hele week op pad bent geweest, of niet?
vrijdag 8 juli 2011 om 01:52
Ja en nee Ik vind het wel leuk, maar als ik heel eerlijk ben mis ik jullie dan ook ofzo, om gewoon bij te kletsen, want ik kan niet zo goed mobiel typen, het duurt bij mij zo lang, ben niet zo vlug als iebs dat kan. Dus soms zit ik gewoon buiten , of ga ik fietsen, en dan zit ik ergens, en dan lees ik wel, maar reageren gaat zo lastig dan.
Heb jij nog iets beleefd trouwens?
Heb jij nog iets beleefd trouwens?
vrijdag 8 juli 2011 om 01:56