En, wat eten we vandaag?
donderdag 7 juli 2011 om 20:02
Win, fijn dat je gesprek goed ging. Ik ga duimen voor je!!
Dolfje, goed bezig. Dan heb je die vrouwenfilm dubbel en dwars verdiend!
Moos, pasta klinkt mega-lekker.
Sartan, fijn dat het lekker was. Ben er ook wel benieuwd naar.
Drift, balen van je darmen. Is het niet stress-gerelateerd?
Ben benieuwd of je je man aan de witlof krijgt, Teig!
Dolfje, goed bezig. Dan heb je die vrouwenfilm dubbel en dwars verdiend!
Moos, pasta klinkt mega-lekker.
Sartan, fijn dat het lekker was. Ben er ook wel benieuwd naar.
Ben benieuwd of je je man aan de witlof krijgt, Teig!
donderdag 7 juli 2011 om 20:24
quote:koreveen schreef op 07 juli 2011 @ 20:02:
Dat zou zeker kunnen, maar dan is het iets nieuws Normaal gesproken reageer ik met maagpijn (echt PIJN) op stress. En hoewel ik nu wat misselijk ben heb ik geen pijn. Ik hou mijn eten gewoon niet zo goed binnen. Een collega/vriendin (die ik dus veel zie) is geveld door een buikgriep en ik vroeg me zojuist af of ik dat niet in milde vorm heb ofzo. Maar goed, eerst maar eens afwachten hoe het verder gaat.
Moos, fijn dat het afscheid van je zus goed verlopen is. Kan me voorstellen dat je het voor haar kinderen niet al te emotioneel wilde hebben. Voor hen is het zo ook al spannend genoeg natuurlijk. Fijn dat je er een mooie aanvulling op je drankvoorraad aan overgehouden hebt En ik ben benieuwd hoe de auto is!
Dolfje, jij bent dus echt nog reuze actief geweest vanmiddag!
GB, ben jij nog naar het strand geweest? *jaloers*
Dat zou zeker kunnen, maar dan is het iets nieuws Normaal gesproken reageer ik met maagpijn (echt PIJN) op stress. En hoewel ik nu wat misselijk ben heb ik geen pijn. Ik hou mijn eten gewoon niet zo goed binnen. Een collega/vriendin (die ik dus veel zie) is geveld door een buikgriep en ik vroeg me zojuist af of ik dat niet in milde vorm heb ofzo. Maar goed, eerst maar eens afwachten hoe het verder gaat.
Moos, fijn dat het afscheid van je zus goed verlopen is. Kan me voorstellen dat je het voor haar kinderen niet al te emotioneel wilde hebben. Voor hen is het zo ook al spannend genoeg natuurlijk. Fijn dat je er een mooie aanvulling op je drankvoorraad aan overgehouden hebt En ik ben benieuwd hoe de auto is!
Dolfje, jij bent dus echt nog reuze actief geweest vanmiddag!
GB, ben jij nog naar het strand geweest? *jaloers*

donderdag 7 juli 2011 om 20:51
Ja, ben idd naar 't strand geweest. Net terug. Ook daar gegeten. Was met 2 vriendinnen. Grote salade met mozzarella, tomaat, half gedroogde tomaatjes en rucola pesto, sashime en shichimi, gemarineerde olijven en brood met raita, tapenade en aioli gedeeld. Allemaal lekker. Het was af een aan bewolkt en zonnig, maar het was evengoed heerlijk. Ik word altijd blij van het strand.
Vervelend, Drift, dat je last had van je darmen. Zeker als je niet weet waar het door komt. Frustrerend. Hoop dat het broccoli/rijst dieet werkt.
Moos, dat is een fijne opbrengst, van vanmiddag. En ook fijn dat het afscheid op Schiphol te doen was.
Dolf, goed bezig!
Sart, die pizza klinkt idd toch wel erg goed. Heerlijk, met gegrilde groenten.
Teig, dat Thaise diner van jullie klinkt ook goed. En ben erg benieuwd of je je lief aan de witlof gaat krijgen.
Quinoa salade gaat door naar morgen. Ook niet verkeerd, want wordt een redelijk drukke dag.
Vervelend, Drift, dat je last had van je darmen. Zeker als je niet weet waar het door komt. Frustrerend. Hoop dat het broccoli/rijst dieet werkt.
Moos, dat is een fijne opbrengst, van vanmiddag. En ook fijn dat het afscheid op Schiphol te doen was.
Dolf, goed bezig!
Sart, die pizza klinkt idd toch wel erg goed. Heerlijk, met gegrilde groenten.
Teig, dat Thaise diner van jullie klinkt ook goed. En ben erg benieuwd of je je lief aan de witlof gaat krijgen.
Quinoa salade gaat door naar morgen. Ook niet verkeerd, want wordt een redelijk drukke dag.
vrijdag 8 juli 2011 om 00:10
Nou, dat was me weer een belevenis. Komen we aan bij de verkopende partij van de Golf, blijken het heel goede vrienden van mijn zojuist ge-emigreerde zwagerT te zijn, die ik dus ook ken Ik had er al wel een keer aan gedacht, dat dat zou kunnen, maar ik wist niet dat zij ook gaan emigreren, dus ik had die mogelijkheid ge-elimineerd. Echt te grappig voor woorden. Eerst dus maar even bij zitten kletsen, en toen de auto bekeken, en een stuk gereden. Zat dus gewoon wel stuurbekrachtiging op, en in superstaat, en rijden als een dolle (injectiemotor). Helemaal super. Dus ik haal m volgende week op. Maar ik heb nog de hele rit terug zitten gniffelen om t toeval

vrijdag 8 juli 2011 om 06:43
Jeetje Moos da's inderdaad toevallig zeg, en wat fijn voor je dat je zo'n super auto gevonden hebt!
Waarschijnlijk wordt het hier vandaag een wortel venkel salade. Niet zoveel zin om te koken en erg veel sportactiviteiten gepland zowel vanmorgen als later op de middag.... dussss.... maar ja gisteren pizza gehad dus beetje compenseren zeg maar
Waarschijnlijk wordt het hier vandaag een wortel venkel salade. Niet zoveel zin om te koken en erg veel sportactiviteiten gepland zowel vanmorgen als later op de middag.... dussss.... maar ja gisteren pizza gehad dus beetje compenseren zeg maar

vrijdag 8 juli 2011 om 08:20
vrijdag 8 juli 2011 om 08:31
Echt vervelend van je maag-darmen, Drift. 'Hopelijk' heb je inderdaad een beetje buikgriep en is het met wat slap voer snel weer over.
Klinkt goed, je dagje strand, GB! Kan me voorstellen dat je zo midden in de week daar echt een vakantiegevoel van gekregen hebt.
Gefeliciteerd met je nieuwe scheurijzer, Moos! Wat een grap dat juist jíj dan op die advertentie hebt gereageerd! Meant to be, kan niet anders...
Fijne sportdag, Sartan!
Lekker, Teig, mini-rijsttafel!
Fijne aanklooidag, KV! Ben erg benieuwd naar je Zuid-Amerikaanse diner vanavond. Veel plezier!
Ik eet vanavond gegrilde vega-stukkies met kikkererwtjessalade met daarin tomaatjes, feta, basilicum en rucola, aangemaakt met olijfolie en citroensap. Watermeloen toe.
Klinkt goed, je dagje strand, GB! Kan me voorstellen dat je zo midden in de week daar echt een vakantiegevoel van gekregen hebt.
Gefeliciteerd met je nieuwe scheurijzer, Moos! Wat een grap dat juist jíj dan op die advertentie hebt gereageerd! Meant to be, kan niet anders...
Fijne sportdag, Sartan!
Lekker, Teig, mini-rijsttafel!
Fijne aanklooidag, KV! Ben erg benieuwd naar je Zuid-Amerikaanse diner vanavond. Veel plezier!
Ik eet vanavond gegrilde vega-stukkies met kikkererwtjessalade met daarin tomaatjes, feta, basilicum en rucola, aangemaakt met olijfolie en citroensap. Watermeloen toe.
vrijdag 8 juli 2011 om 12:27
@WP,super dat je door bent naar de 2de ronde!!
@Moos;Toeval bestaat niet,veel plezier met je nieuwe auto.
@Drift;beterschap met je lastige darmen.ik neem altijd Okugest(VSM) bij zulke klachten.mss een idee?
vanmorgen al weer gewerkt,
nu lunchtime: 2volkorencrackers met filetamerican,tomatentapenade,ui,komkommer en vers gemalen peper.beker koude melk erbij,mmmm
vanavond weer late dienst,ik heb nog ravioli met spinazie en ricotta,en wat gamba,s in tomatengroentensaus van gisteren over.
morgen verplichte vrije dag,savonds hier thuis bbq met paar vrienden.
iedereen alvast een fijne,gezellige vrije dag of weekend!!!
de bekende kikkererwtjes ga ik binnenkort eens proberen,wordt toch wel nieuwsgierig naar die dingen
@Moos;Toeval bestaat niet,veel plezier met je nieuwe auto.
@Drift;beterschap met je lastige darmen.ik neem altijd Okugest(VSM) bij zulke klachten.mss een idee?
vanmorgen al weer gewerkt,
nu lunchtime: 2volkorencrackers met filetamerican,tomatentapenade,ui,komkommer en vers gemalen peper.beker koude melk erbij,mmmm
vanavond weer late dienst,ik heb nog ravioli met spinazie en ricotta,en wat gamba,s in tomatengroentensaus van gisteren over.
morgen verplichte vrije dag,savonds hier thuis bbq met paar vrienden.
iedereen alvast een fijne,gezellige vrije dag of weekend!!!
de bekende kikkererwtjes ga ik binnenkort eens proberen,wordt toch wel nieuwsgierig naar die dingen
vrijdag 8 juli 2011 om 13:24
Gefeliciteerd Winnie, super zeg! Succes alvast met ronde 2, wanneer moet je?
Oh, ik geloof absoluut met mijn hele ziel en zaligheid wel in toeval hoor. Als er al een voorzienigheid bestaat, dan lijkt t me sterk dat die tijd heeft zich met mijn nieuwe auto bezig te houden
Ik ga zo lekker richting North Sea Jazz, zal culinair dus een bijzonder onuitgesproken weekend worden (hoofdzakelijk boterhammen en een keer een frietje of wat gefrituurde garnalen) maar het heeeel veel zin. Ook nog ns 2 keer naar Prince, dus het kan niet anders dan een bijzonder weekend worden
Oh, ik geloof absoluut met mijn hele ziel en zaligheid wel in toeval hoor. Als er al een voorzienigheid bestaat, dan lijkt t me sterk dat die tijd heeft zich met mijn nieuwe auto bezig te houden
Ik ga zo lekker richting North Sea Jazz, zal culinair dus een bijzonder onuitgesproken weekend worden (hoofdzakelijk boterhammen en een keer een frietje of wat gefrituurde garnalen) maar het heeeel veel zin. Ook nog ns 2 keer naar Prince, dus het kan niet anders dan een bijzonder weekend worden

vrijdag 8 juli 2011 om 14:59
@KV vanochtend 2 lesjes (bodybalance en een bbb lesje) en vanmiddag nog anderhalf uur bikram yoga. En morgenochtend 2 uur erachteraan (pump & pilates) Ach je bent sportgek of niet he...
Oh en Zuid Amerikaans, nog een toevoeging wat voor land of echt van alles wat? (beslaat toch nog wel een groot gebied!)
Ow wow Moosey ga je naar het concert van Prince, wat gááf (was ahem in mijn jongere jaren erge fan, purple rain enzo)
Win gefeliciteerd met je gesprek!
Oh en Zuid Amerikaans, nog een toevoeging wat voor land of echt van alles wat? (beslaat toch nog wel een groot gebied!)
Ow wow Moosey ga je naar het concert van Prince, wat gááf (was ahem in mijn jongere jaren erge fan, purple rain enzo)
Win gefeliciteerd met je gesprek!
vrijdag 8 juli 2011 om 15:17
Hi Sart, jeetje, ik dacht dat ik af en toe gek was met dubbele lessen en daarna nog gaan mtb-en of kayakken, maar jij bent baas boven baas.
Voor het restaurant geen aanduiding van land of zo. Is wel erg lekker. Heb er vaker gegeten. Hoop dat we vanavond voor een hele tafel vol tapas-achtige hapjes kunnen gaan.
Jaaa, Moos, ik was vroeger ook groot Prince-fan. Heb hem ook nog eens zien optreden. Heerrrrrlijk. Gil ook maar een beetje van mij
Win, supergoed gedaan meis
Lekker morgen BBQ, Desteny. Uitrusten van je late dienst.
Fijne aanklooidag inderdaad. Moest toch even (euh... 2 uur lang) naar m'n werk omdat een collega een klus van mij zou overnemen maar was ziek, dus ik kon alsnog naar kantoor om een filmploeg te begeleiden. Maar ja, hoort bij m'n werk. Nu op de bank geploft met tijdschriftjes en een pot thee en ik kom er voorlopig niet af!
Voor het restaurant geen aanduiding van land of zo. Is wel erg lekker. Heb er vaker gegeten. Hoop dat we vanavond voor een hele tafel vol tapas-achtige hapjes kunnen gaan.
Jaaa, Moos, ik was vroeger ook groot Prince-fan. Heb hem ook nog eens zien optreden. Heerrrrrlijk. Gil ook maar een beetje van mij
Win, supergoed gedaan meis
Lekker morgen BBQ, Desteny. Uitrusten van je late dienst.
Fijne aanklooidag inderdaad. Moest toch even (euh... 2 uur lang) naar m'n werk omdat een collega een klus van mij zou overnemen maar was ziek, dus ik kon alsnog naar kantoor om een filmploeg te begeleiden. Maar ja, hoort bij m'n werk. Nu op de bank geploft met tijdschriftjes en een pot thee en ik kom er voorlopig niet af!

vrijdag 8 juli 2011 om 16:48
* valt binnen *
Pff, meer dan 2 uur in ziekenhuis gezeten met mijn ouders voor een gesprekje van 5 minuten. Nu een beetje gaar. En had trek, dus zit al aan de quinoa salade. (die overigens idd nog heel goed t eten is, sterker nog, lekkerder is geworden).
Ga vanavond stappen, dus ik denk dat ik zo nog een boterham neem, anders is het misschien niet genoeg bodem.
Pff, meer dan 2 uur in ziekenhuis gezeten met mijn ouders voor een gesprekje van 5 minuten. Nu een beetje gaar. En had trek, dus zit al aan de quinoa salade. (die overigens idd nog heel goed t eten is, sterker nog, lekkerder is geworden).
Ga vanavond stappen, dus ik denk dat ik zo nog een boterham neem, anders is het misschien niet genoeg bodem.

vrijdag 8 juli 2011 om 16:50
Kijken jullie trouwens altijd in een doosje eieren als je het koopt? Ik had vanochtend een doosje gekocht met wat ik dacht 6 eieren, maar er zaten er maar 4 in. Naaistreek. Mijn moeder zei dat ze sowieso altijd kijkt of ze allemaal heel zijn. Ik deed het nooit, maar ik heb weer een wijze les geleerd vandaag.

vrijdag 8 juli 2011 om 17:10
Ze waren niet kapot, er waren er gewoon 2 uit.
Ik vind jou ook al héél sportief, KV, maar Sart, jij spant echt de kroon. Pff, ik doe het je niet na.
Klinkt leuk, de zuid-amerikaanse tapas.
Winnie! Wat goed dat je bent gevraagd voor een 2e gesprek!
En Moos, idd echt wel supertoevallig. Wel fijn ook, dan weet je echt dat het goed zit met je nieuwe bolide. Congrats!
Ik vind jou ook al héél sportief, KV, maar Sart, jij spant echt de kroon. Pff, ik doe het je niet na.
Klinkt leuk, de zuid-amerikaanse tapas.
Winnie! Wat goed dat je bent gevraagd voor een 2e gesprek!
En Moos, idd echt wel supertoevallig. Wel fijn ook, dan weet je echt dat het goed zit met je nieuwe bolide. Congrats!

vrijdag 8 juli 2011 om 17:12

vrijdag 8 juli 2011 om 18:52
Wat een toeval Moosey van die auto en veel plezier op NSJ(zou niks voor mij zijn maar Prince lijkt me wel te gek!)
Koreveen lekker uit eten!Altijd fijn!En is het gelukt om op de bank te blijven zitten vanmiddag?
Drift hoe voel je je vandaag?
Fijn Winnie dat je voor en 2e gesprek mag komen,zeker vieren morgen!
GB ik kijk ook altijd in het doosje maar hier bij de Plus doet de cassiere het ook nog eens.En balen van zo lang moeten wachten in ziekenhuis dat is niet normaal.
Lampje kikkererwten salade wat doe je dan met die erwten?Koken of zo uit blik erdoor?
Desteny een gezellige dag morgen!
Wow Sartan wat ben je actief!Met recht een sportgek als ik het zo lees!
Nou ik heb zin in een wijntje dus ik loop even naar de winkel,zal niet teveel meenemen want moet morgen ook nog werken en ik verwacht dat het druk wordt omdat de schoolvakanties begonnen zijn dus moet wel alert blijven....
Oh heb vanmiddag nog een paar blauwe sneakers van Esprit gescoord voor 31 euro en mijn steunzolen passen erin dus ik ben happy.Hopelijk blijven ze ook lekker zitten als ik ze langer aanheb.....
Fijn weekend allemaal
Koreveen lekker uit eten!Altijd fijn!En is het gelukt om op de bank te blijven zitten vanmiddag?
Drift hoe voel je je vandaag?
Fijn Winnie dat je voor en 2e gesprek mag komen,zeker vieren morgen!
GB ik kijk ook altijd in het doosje maar hier bij de Plus doet de cassiere het ook nog eens.En balen van zo lang moeten wachten in ziekenhuis dat is niet normaal.
Lampje kikkererwten salade wat doe je dan met die erwten?Koken of zo uit blik erdoor?
Desteny een gezellige dag morgen!
Wow Sartan wat ben je actief!Met recht een sportgek als ik het zo lees!
Nou ik heb zin in een wijntje dus ik loop even naar de winkel,zal niet teveel meenemen want moet morgen ook nog werken en ik verwacht dat het druk wordt omdat de schoolvakanties begonnen zijn dus moet wel alert blijven....
Oh heb vanmiddag nog een paar blauwe sneakers van Esprit gescoord voor 31 euro en mijn steunzolen passen erin dus ik ben happy.Hopelijk blijven ze ook lekker zitten als ik ze langer aanheb.....
Fijn weekend allemaal