Toyboy
vrijdag 8 juli 2011 om 15:56
Ben vrouw van 43 met LAT relatie met man van 46. Nu heb ik een leuke relatie, alleen op sex gebied wat minder. Ik ben nogal aardig door de wol geverfd. Maar mijn partner heeft minder ervaring. Nu is altijd een fantasie van mij geweest een jongere man. Via een nogal ondeugende site heb ik een hele leuke, mooie, lieve jongen gevonden van 22. Heb foto's van hem gezien en praat zo'n uur met hem aan te telefoon. Nu ben ik bang dat ik verliefd ga worden. Wij hebben nu een afspraak gemaakt op zeer korte termijn. Voel mij toch wel schuldig hierover en ben bang verliefd te worden. Wat is wijsheid, afspreken of niet? Ik weet het echt niet .
vrijdag 8 juli 2011 om 16:29
vrijdag 8 juli 2011 om 16:29
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 16:25:
Ik zie er nogal goed uit en weet dat ook. Hij heeft heel veel zin, is alleen onzeker.
[...]
Wat ben jij
Misschien is je man wel ook onzeker? Jij moet je man dingen leren op seks gebied maar dat wil je niet.
Maar vreemd gaan en hem over zijn onzekerheid heen te helpen heb je er wel voor over...
Ik zie er nogal goed uit en weet dat ook. Hij heeft heel veel zin, is alleen onzeker.
[...]
Wat ben jij
Misschien is je man wel ook onzeker? Jij moet je man dingen leren op seks gebied maar dat wil je niet.
Maar vreemd gaan en hem over zijn onzekerheid heen te helpen heb je er wel voor over...
vrijdag 8 juli 2011 om 16:29
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 16:22:
Maw je gelooft niet dat het mogelijk is
[...]
Het is toch heel simpel?
Als je die jongen wilt, moet je het uitmaken met je vriend, hem bedriegen, of het aan hem voorleggen. Uitmaken wil je niet, bespreken blijkbaar ook niet, dus dan blijft bedriegen over. Of had je een constructie in gedachten waarin je beiden krijgt zonder iemand te kwetsen?
Maw je gelooft niet dat het mogelijk is
[...]
Het is toch heel simpel?
Als je die jongen wilt, moet je het uitmaken met je vriend, hem bedriegen, of het aan hem voorleggen. Uitmaken wil je niet, bespreken blijkbaar ook niet, dus dan blijft bedriegen over. Of had je een constructie in gedachten waarin je beiden krijgt zonder iemand te kwetsen?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
vrijdag 8 juli 2011 om 16:30
Ik geloof dat ik dit beter aan een man had kunnen vragen, zij hebben vast meer begrip!quote:zwitsal_nijntje schreef op 08 juli 2011 @ 16:29:
[...]
Wat ben jij
Misschien is je man wel ook onzeker? Jij moet je man dingen leren op seks gebied maar dat wil je niet.
Maar vreemd gaan en hem over zijn onzekerheid heen te helpen heb je er wel voor over...
[...]
Wat ben jij
Misschien is je man wel ook onzeker? Jij moet je man dingen leren op seks gebied maar dat wil je niet.
Maar vreemd gaan en hem over zijn onzekerheid heen te helpen heb je er wel voor over...
vrijdag 8 juli 2011 om 16:32
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 16:28:
En ik vertrouw mijn huidige partner voor 100%, maar heb hiervoor wel mindere ervaringen gehad.
[...]
Ik hoop dat hij dan ook maar niet te vertrouwen is en jou het zelfde aandoet. Je denkt totaal niet aan je partner. Hem wil je niet bijsturen, die verlegen gast dan weer wel.
blijkbaar vind je je huidige man niet echt leuk meer om er inzet in te tonen.
En ik vertrouw mijn huidige partner voor 100%, maar heb hiervoor wel mindere ervaringen gehad.
[...]
Ik hoop dat hij dan ook maar niet te vertrouwen is en jou het zelfde aandoet. Je denkt totaal niet aan je partner. Hem wil je niet bijsturen, die verlegen gast dan weer wel.
blijkbaar vind je je huidige man niet echt leuk meer om er inzet in te tonen.
vrijdag 8 juli 2011 om 16:32
Het wordt bedriegen, iets wat mannen al heel lang doen.Waarom is dat voor ons zo anders?quote:tyche schreef op 08 juli 2011 @ 16:29:
[...]
Het is toch heel simpel?
Als je die jongen wilt, moet je het uitmaken met je vriend, hem bedriegen, of het aan hem voorleggen. Uitmaken wil je niet, bespreken blijkbaar ook niet, dus dan blijft bedriegen over. Of had je een constructie in gedachten waarin je beiden krijgt zonder iemand te kwetsen?
[...]
Het is toch heel simpel?
Als je die jongen wilt, moet je het uitmaken met je vriend, hem bedriegen, of het aan hem voorleggen. Uitmaken wil je niet, bespreken blijkbaar ook niet, dus dan blijft bedriegen over. Of had je een constructie in gedachten waarin je beiden krijgt zonder iemand te kwetsen?
vrijdag 8 juli 2011 om 16:33
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 16:30:
Ik geloof dat ik dit beter aan een man had kunnen vragen, zij hebben vast meer begrip!
[...]
Hoezo begrip? Je bent gewoon botweg gezegd arrogant en piep bezig tegenover je vriend. Waarom wil je hem bedriegen, waarom wil je niet met hem praten om je seks leven op te beuren? Waarom reageer je niet op wat ik zeg en wil je wel die 22 jarige jongen van zijn onzekerheid afhelpen maar je vriend niet van zijn "ik ben slecht in seks, ik moet leren" probleem?
Ik geloof dat ik dit beter aan een man had kunnen vragen, zij hebben vast meer begrip!
[...]
Hoezo begrip? Je bent gewoon botweg gezegd arrogant en piep bezig tegenover je vriend. Waarom wil je hem bedriegen, waarom wil je niet met hem praten om je seks leven op te beuren? Waarom reageer je niet op wat ik zeg en wil je wel die 22 jarige jongen van zijn onzekerheid afhelpen maar je vriend niet van zijn "ik ben slecht in seks, ik moet leren" probleem?
vrijdag 8 juli 2011 om 16:34
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 16:32:
Het wordt bedriegen, iets wat mannen al heel lang doen.Waarom is dat voor ons zo anders?
[...]
Hoe bedoel je anders? Ik vind het van allebei stom.
Ik ben wel benieuwd wat voor reacties je verwachtte.
Het wordt bedriegen, iets wat mannen al heel lang doen.Waarom is dat voor ons zo anders?
[...]
Hoe bedoel je anders? Ik vind het van allebei stom.
Ik ben wel benieuwd wat voor reacties je verwachtte.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
vrijdag 8 juli 2011 om 16:35
vrijdag 8 juli 2011 om 16:35
vrijdag 8 juli 2011 om 16:39
Ik heb zeker gevoel, maar niet tijdens de sex. Kan dit goed loskoppelen. Ik geloof dat niemand voor 100% te vertrouwen is ongeacht man of vrouw. Als het maar niet structureel is en dat is dit niet.quote:zwitsal_nijntje schreef op 08 juli 2011 @ 16:35:
Echt al die troltopics op de brandstapel alsjeblieft. Dat er zoveel mensen zijn die geen gevoel hebben.
Dus jij zit met het idee "alle mannen gaan vreemd, bedriegen ons? (ook al vertrouw je je man voor 100%) . Ik mag hopen dat er echt nog wel relaties zijn waarin partners niet worden bedrogen.
Echt al die troltopics op de brandstapel alsjeblieft. Dat er zoveel mensen zijn die geen gevoel hebben.
Dus jij zit met het idee "alle mannen gaan vreemd, bedriegen ons? (ook al vertrouw je je man voor 100%) . Ik mag hopen dat er echt nog wel relaties zijn waarin partners niet worden bedrogen.
vrijdag 8 juli 2011 om 16:41
waarom gaan we dan nog relaties aan vraag ik me af. En de reden dat ik zo fel reageer omdat ik heel mijn lijst actieve topics of gelezen topics vol heb staan met vrijwel de zelfde soort topics en word het een beetje zat.
Toch gek, ik ben altijd trouw geweest in mijn relaties.. Maar is er dan iets mis met mij? Omdat jij zegt dat NIEMAND 100% te vertrouwen is? Ik heb overigens altijd alles eerlijk verteld aan mijn partner die ik dan had, waar ik mee zat. Alles.
Toch gek, ik ben altijd trouw geweest in mijn relaties.. Maar is er dan iets mis met mij? Omdat jij zegt dat NIEMAND 100% te vertrouwen is? Ik heb overigens altijd alles eerlijk verteld aan mijn partner die ik dan had, waar ik mee zat. Alles.
vrijdag 8 juli 2011 om 16:42
[quote]cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 16:35:
Ik geloof niet dat hij dat wilt. Ook al laten wij elkaar heel vrij, het is ook geen man die mij elke dag belt.
[...]
[/quote
Je gelooft dat hij het niet wil...Ga je daar vanuit of heb je dat al besproken met hem?
Het lijkt mij namelijk de ideale oplossing voor dit soort problemen...
Ik geloof niet dat hij dat wilt. Ook al laten wij elkaar heel vrij, het is ook geen man die mij elke dag belt.
[...]
[/quote
Je gelooft dat hij het niet wil...Ga je daar vanuit of heb je dat al besproken met hem?
Het lijkt mij namelijk de ideale oplossing voor dit soort problemen...
vrijdag 8 juli 2011 om 16:45
Ik heb geen idee of dit vaak voorkomt omdat het mijn eerste keer is, maar kan het aan niemand kwijt en zit met mij geweten. Maar ben heel lang ziek geweest en daarna dacht ik je leeft maar 1 keer, het is veel te kort. Ik ben ook altijd eerlijk geweest en mijn exen helaas niet. Misschien zit ik wel in een midlife, nu kan het nog?quote:zwitsal_nijntje schreef op 08 juli 2011 @ 16:41:
waarom gaan we dan nog relaties aan vraag ik me af. En de reden dat ik zo fel reageer omdat ik heel mijn lijst actieve topics of gelezen topics vol heb staan met vrijwel de zelfde soort topics en word het een beetje zat.
Toch gek, ik ben altijd trouw geweest in mijn relaties.. Maar is er dan iets mis met mij? Omdat jij zegt dat NIEMAND 100% te vertrouwen is? Ik heb overigens altijd alles eerlijk verteld aan mijn partner die ik dan had, waar ik mee zat. Alles.
waarom gaan we dan nog relaties aan vraag ik me af. En de reden dat ik zo fel reageer omdat ik heel mijn lijst actieve topics of gelezen topics vol heb staan met vrijwel de zelfde soort topics en word het een beetje zat.
Toch gek, ik ben altijd trouw geweest in mijn relaties.. Maar is er dan iets mis met mij? Omdat jij zegt dat NIEMAND 100% te vertrouwen is? Ik heb overigens altijd alles eerlijk verteld aan mijn partner die ik dan had, waar ik mee zat. Alles.
vrijdag 8 juli 2011 om 16:48
Nou laten we zeggen zon paar keer per dag en ze komen állémáál op het zelfde neer. Om schijtziek van te worden dus.
Hoezo ziek geweest?
Ja dan moet je dat bespreken met je man en niet vreemd gaan,je doet de andere er zoveel pijn mee. Waarom zou je dat doen? Waarom?
Je kan toch met hem bespreken wat je verkeerd vind gaan en hem tips geven hoe hij het moet verbeteren? Hij blij jij blij, seks is weer goed.
Ja dus ? Dus als jij bedrogen bent moet je het een ander ook maar aan doen? Laat toch zien dat je hoger ze staat en eigenwaarde hebt en je relatie niet op het spel zet door te liegen en bedriegen.
Hoezo ziek geweest?
Ja dan moet je dat bespreken met je man en niet vreemd gaan,je doet de andere er zoveel pijn mee. Waarom zou je dat doen? Waarom?
Je kan toch met hem bespreken wat je verkeerd vind gaan en hem tips geven hoe hij het moet verbeteren? Hij blij jij blij, seks is weer goed.
Ja dus ? Dus als jij bedrogen bent moet je het een ander ook maar aan doen? Laat toch zien dat je hoger ze staat en eigenwaarde hebt en je relatie niet op het spel zet door te liegen en bedriegen.
vrijdag 8 juli 2011 om 17:03
Ja tegenwoordig gaat het alleen maar om het uiterlijk en ik word veel jonger geschat. Waarom mogen wij dat ook niet hardop zeggen? Ben vroeger model geweest en word nog steeds gevraagd. Ben blij dat ik dit wel mee heb en wil dat ook gebruiken op een goede manier. Maar weet niet of dat vreemdgaan ook goed is? Ik weet het gewoon niet meer, maar aandacht is echt leuk van een jongere man en zeker als hij serieus en mooi is.quote:Nammma schreef op 08 juli 2011 @ 16:27:
Dus je wilt een onzekere minnaar in bed i.p.v. van een man die niet weet hoe het moet...
Fijn dat je er goed uit ziet én dat ook weet...
Dus je wilt een onzekere minnaar in bed i.p.v. van een man die niet weet hoe het moet...
Fijn dat je er goed uit ziet én dat ook weet...
vrijdag 8 juli 2011 om 17:05
Het is mijn VRIEND, ouwe holbewoonster! En ik zeg hem niets.quote:zwitsal_nijntje schreef op 08 juli 2011 @ 16:48:
Nou laten we zeggen zon paar keer per dag en ze komen állémáál op het zelfde neer. Om schijtziek van te worden dus.
Hoezo ziek geweest?
Ja dan moet je dat bespreken met je man en niet vreemd gaan,je doet de andere er zoveel pijn mee. Waarom zou je dat doen? Waarom?
Je kan toch met hem bespreken wat je verkeerd vind gaan en hem tips geven hoe hij het moet verbeteren? Hij blij jij blij, seks is weer goed.
Ja dus ? Dus als jij bedrogen bent moet je het een ander ook maar aan doen? Laat toch zien dat je hoger ze staat en eigenwaarde hebt en je relatie niet op het spel zet door te liegen en bedriegen.
Nou laten we zeggen zon paar keer per dag en ze komen állémáál op het zelfde neer. Om schijtziek van te worden dus.
Hoezo ziek geweest?
Ja dan moet je dat bespreken met je man en niet vreemd gaan,je doet de andere er zoveel pijn mee. Waarom zou je dat doen? Waarom?
Je kan toch met hem bespreken wat je verkeerd vind gaan en hem tips geven hoe hij het moet verbeteren? Hij blij jij blij, seks is weer goed.
Ja dus ? Dus als jij bedrogen bent moet je het een ander ook maar aan doen? Laat toch zien dat je hoger ze staat en eigenwaarde hebt en je relatie niet op het spel zet door te liegen en bedriegen.
vrijdag 8 juli 2011 om 17:07
Je wilt afspreken en wilt hier niet horen dat je dat niet moet doen.
Wat doe je hier dan?
Mij interesseert het geen reet dat jij je als de eerste de beste sloerie gedraagt.
Bel dat jongetje en maak de wip van je leven.
En gebruik een rubbertje, want een vent die op zo'n vieze site zit, zit/ligt vast niet stil op sexueel gebied.
Wat doe je hier dan?
Mij interesseert het geen reet dat jij je als de eerste de beste sloerie gedraagt.
Bel dat jongetje en maak de wip van je leven.
En gebruik een rubbertje, want een vent die op zo'n vieze site zit, zit/ligt vast niet stil op sexueel gebied.
vrijdag 8 juli 2011 om 17:09
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 17:05:
Het is mijn VRIEND, ouwe holbewoonster! En ik zeg hem niets.
[...]
Nou ja zeg ? Was dat nou nodig? voel je je nu weer goed?
Is het nu je vriend of je man? Want je zegt zelf man in je OP hoor.
En nee vreemd gaan is nooit goed. maar ik denk eerlijk gezegd dat ook jij een trol ben. Helaas.
Het is mijn VRIEND, ouwe holbewoonster! En ik zeg hem niets.
[...]
Nou ja zeg ? Was dat nou nodig? voel je je nu weer goed?
Is het nu je vriend of je man? Want je zegt zelf man in je OP hoor.
En nee vreemd gaan is nooit goed. maar ik denk eerlijk gezegd dat ook jij een trol ben. Helaas.