Toyboy

08-07-2011 15:56 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben vrouw van 43 met LAT relatie met man van 46. Nu heb ik een leuke relatie, alleen op sex gebied wat minder. Ik ben nogal aardig door de wol geverfd. Maar mijn partner heeft minder ervaring. Nu is altijd een fantasie van mij geweest een jongere man. Via een nogal ondeugende site heb ik een hele leuke, mooie, lieve jongen gevonden van 22. Heb foto's van hem gezien en praat zo'n uur met hem aan te telefoon. Nu ben ik bang dat ik verliefd ga worden. Wij hebben nu een afspraak gemaakt op zeer korte termijn. Voel mij toch wel schuldig hierover en ben bang verliefd te worden. Wat is wijsheid, afspreken of niet? Ik weet het echt niet .
En lang alleen ben ik nooit geweest, wil ook zeker niet trouwen of samenwonen. Vind het heerlijk zo! Alleen de lusten, meiden geniet eens wat meer. Maar volgens mij zijn jullie bang dat dit jullie dit niet overkomt maar dat zo'n vrouw als ik wel in staat is jullie mannen te verleiden. Dat vind ik zielig!quote:Nammma schreef op 08 juli 2011 @ 16:48:

Je bent dus bang om alleen te blijven begrijp ik. Je blijft bij die man, omdat je anders alleen bent...zielig hoor.
Maar waar is dit topic dan voor bedoeld.? Je gaat het jouw man niet vertellen, jij gaat per definitie vreemd (al zeggen wij dat je het niet moet doen, daar luister je toch niet naar. Dus waarom vraag je het dan?)

Dus dan hebben onze tips ook weinig nut. Maar ach joh doe wat je niet laten kan. Ik hoop i.i.g. dat jouw man er op tijd achterkomt.

Have fun.
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 16:06:

Ik wil een minnaar en mijn relatie behouden.Tenzij hij dat goed vindt, hoop ik dat hij jou het huis uittrapt. Verder ben jij een luie veeleisende vrouw.
World of Warcraft: Legion
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 17:09:

En lang alleen ben ik nooit geweest, wil ook zeker niet trouwen of samenwonen. Vind het heerlijk zo! Alleen de lusten, meiden geniet eens wat meer. Maar volgens mij zijn jullie bang dat dit jullie dit niet overkomt maar dat zo'n vrouw als ik wel in staat is jullie mannen te verleiden. Dat vind ik zielig!

[...]

Ja dat is het probleem je kan dus niet alleen zijn.

Ik geniet met volle teugen van mijn vriend, ik bespreek wat ik wil op seksgebied en pas aan wanneer nodig Dat dit nog kan!

En ja hoor ik heb ook mannen verleid, toen ik vrijgezel was doe ik dit zonder schuldgevoel :-)

Veel beter!
Met heel wat moderne opvattingen ja! Als ik nu een foto liet zien, zouden jullie het volledig begrijpen.quote:bommi schreef op 08 juli 2011 @ 17:08:

Ouwe holbewoonster? Je bent zelf 43....
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 16:30:

Ik geloof dat ik dit beter aan een man had kunnen vragen, zij hebben vast meer begrip!

Nou... hier is een man, maar je hebt de pech dat ik hierover dezelfde mening heb als de anderen die hier al gereageerd hebben. Ik vind het niet minder egoïstisch als anderen dat vinden!

quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 16:32:

Het wordt bedriegen, iets wat mannen al heel lang doen.Waarom is dat voor ons zo anders?

Two wrongs don't make a right.
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 17:09:

En lang alleen ben ik nooit geweest, wil ook zeker niet trouwen of samenwonen. Vind het heerlijk zo! Alleen de lusten, meiden geniet eens wat meer. Maar volgens mij zijn jullie bang dat dit jullie dit niet overkomt maar dat zo'n vrouw als ik wel in staat is jullie mannen te verleiden. Dat vind ik zielig!

[...]

Sorry hoor maar vind je dit nu niet ietwat arrogant? Niet alle mannen vallen op gemakkelijke vrouwen hoor. Niet zo generaliseren omdat het toevallig voorkomt in jouw wereldje.
Ik geloof niet in een forum, het is gebaseerd op vooroordelen. Je kent iemand niet, geloof niet dat dit werkt. Maar wens jullie nog veel succes!
Oh dus als je er mooi uit zou zien mag je alles doen wat je wilt. Want mooi zijn betekent dat je vreemd mag gaan, je man bedriegen.

Oh ja dat is waar ook dat doet iedereen.

behalve ik, dus dat is er mis aan mij..
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 17:18:

Ik geloof niet in een forum, het is gebaseerd op vooroordelen. Je kent iemand niet, geloof niet dat dit werkt. Maar wens jullie nog veel succes!Opgehoepeld dan!
Het gaat me nog niet eens zozeer om het vreemdgaan waarom ik mij zo irriteer (moet je nagaan zeg), meer de houding die je hebt dat je alles kan maken (omdat je mooi bent?). Wie ben jij om te vertellen hoe alle mannen in elkaar steken en dat we niemand kunnen vertrouwen? Echt hoor de arrogantie..

Dan ben ik maar naief, iedere relatie is weer anders en als je het bij voorbaat al 'opgeeft' om elkaar trouw te blijven en niet open communicateert in je relatie, dan ben je naar mijn mening een enorme koe.

Bah, wat een attitude zeg.
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 16:21:

Ik kan sex en liefde heel goed scheiden, maar deze klonk te lief! Ik ga het gewoon doen ook !

[...]

Je hebt gelijk ook. Wat kan ons dat nou schelen?

Je doet net alsof je iets voor wilt leggen maar eigenlijk wil je het alleen maar even "stoer" laten weten. Leef je uit zou ik zeggen. Ik denk niet dat iemand van ons er last van heeft of er wakker van ligt. Succes ermee he!
Mij irriteert het ook overigens; de reden dat ik wat fel reageerde. Ik ben niet zo ervaren, maar ik leer steeds wat bij. En als ik dan misschien een relatie krijg met een vrouw als Cougar. Nee, geen opbouwende kritiek maar: "Optiefen, Hans, jij kunt er helemaal niks van!"
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 17:18:

Ik geloof niet in een forum, het is gebaseerd op vooroordelen. Je kent iemand niet, geloof niet dat dit werkt. Maar wens jullie nog veel succes!Ach gossie, krijg je niet de bewondering waar je op uit was?
Nee inderdaad wij liggen er niet wakker van, maar kom ook niet uithuilen als er straks een topic verschijnt met "Ik ben vreemd gegaan, mijn man is er achter gekomen en dumpt mij. Maar waarom ik ben zo mooi, dus alle mannen willen mij"

Alsjeblieft zeg, beetje te veel arrogantie.

Hans we reageren allemaal fel, en we zijn ouwe holbewoners

Je moet een relatie hebben met een lieve vrouw die eerlijk is en met wie je over seks kan praten en het kan verbeteren. Ik heb mijn vriend (19) ook alles moeten leren want hij had nog nooit een relatie gehad, boeiend. Had ik dan ook moeten zeggen nou daaag, dan maar een ander..

Maar goed Genoeg fel gereageerd hier.
quote:Thila schreef op 08 juli 2011 @ 16:22:

En die gast van 22 heeft ook zin in jou?Tuurlijk! Je hebt geen idee hoe mooi ze is, in de rij staan ze!

Alsjeblieft, zo kun je ze nummertjes laten trekken wie eerst. Vraag je wel even na of ze zijn en ga hun vorige bedpartners na want je weet het natuurlijk niet zeker. En jij als bloedmooie vrouw moet natuurlijk wel dé beste seks krijgen.
Waarom hebben alle nieuwelingen altijd het beeld dat de vrouwen hier zielig zijn, bedrogen zijn, lelijk zijn, en oud?

Echt hoor, als het antwoord niet deugt naar hun mening, dan zijn dat een van de eerste zaken die voorbij komen

Maar ik ben niet zielig, nog nooit bedrogen, niet heel knap maar ook niet echt lelijk (ben ik nu ook arrogant? ) en ik ben nog maar 22.

Tsssskk
En oeps, misschien is die gast van 22 nog minder ervaren dan haar man van 46. "Toch niet zo'n goed idee," denkt ze dan, en keert terug naar haar man. Maar die heeft er intussen lucht van gekregen en gaat scheiden. Zo heb je iets; zo heb je niets!
quote:elastiekje schreef op 08 juli 2011 @ 17:18:

[...]

Sorry hoor maar vind je dit nu niet ietwat arrogant? Niet alle mannen vallen op gemakkelijke vrouwen hoor. Niet zo generaliseren omdat het toevallig voorkomt in jouw wereldje.

Foute reactie.

Je moet zeggen... Meid! wat heb JIJ het goed voor elkaaaar! Ik ben jalooeerss! Was ik maar zoo mooooi dat ik jonge jongens achter me aan kreeeeg! Hoe doeoeoe je dat toooooch!!

ja wie wil dit nou niet?

Rijen vol met lekkere mannen, die voor je in de rij staan

En wij hebben dat niet want wij vertrouwen onze man te veel, en dan komen dus al die leuke mannen niet op ons af. Hmm dat is dus ónzé fout..
quote:batwom schreef op 08 juli 2011 @ 17:38:

[...]

Foute reactie.

Je moet zeggen... Meid! wat heb JIJ het goed voor elkaaaar! Ik ben jalooeerss! Was ik maar zoo mooooi dat ik jonge jongens achter me aan kreeeeg! Hoe doeoeoe je dat toooooch!!

Tsss dat krijg ik állang, duhhhh . Maar niet door te rijden op jonge kerels, maar door gewoon een intellectueel/humoristisch gesprek met iemand aan te knopen.

Maargoed in de wereld van Cougar bestaat communicatie natuurlijk helemaal niet. Ik vraag me af wat ze over 10 jaar doet, als ze dik in de 50 is en alles gaat hangen
Nou jeetje ja, wat ben jij een jackpot als je je via een 'ondeugende' site aan een 22-jarig broekie moet vergrijpen, omdat je ooit een 36-jarige, zo goed als, maagd aan de haak hebt geslagen.

Wat zal jij een gigantisch lekker wijf zijn....
quote:elastiekje schreef op 08 juli 2011 @ 17:43:

[...]

Tsss dat krijg ik állang, duhhhh . Maar niet door te rijden op jonge kerels, maar door gewoon een intellectueel/humoristisch gesprek met iemand aan te knopen.

Maargoed in de wereld van Cougar bestaat communicatie natuurlijk helemaal niet. Ik vraag me af wat ze over 10 jaar doet, als ze dik in de 50 is en alles gaat hangen Dan gaat ze het natuurlijk gelijk zo strak mogelijk laten maken!
Is het deze week 'ik open een topic dat ik vreemd ga / wil gaan' week?

Maar goed, laat ik net doen alsof het niet vrijdagmiddag is, geen schoolvakantie is, en gewoon reageren alsof dit echt is.

Cougartje; vol bewondering klopt mijn hart. Kun je ons alsjeblieft leren hoe we zo mooi en verleidelijk als jij kunnen zijn? Zodat wij ook onze mannen -van wie we zeggen te houden- kunnen voorliegen en bedriegen door vreemd te gaan met een onervaren, onzekere, maar vast héél geil jochie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven