goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey chat Ik ben weer terug van de sportschool. Staat weer een wasje in, dus tijd voor de bank.

Merk dat, sinds ik hier mee praat, ik verder haast niet meer op t forum reageer. Jullie wel?
Nee ik ook nauwelijks. Of het moet heel lollig zijn, maar dat komt nog bijna nooit voor.
Heb je een leuke avond chat?
Nou leuk is een groot woord. Ik zit lekker ontspannen naar de 25 meest leuke audities te kijken op sbs, en een beetje surfen op het net. Glaasje rosé. Ja eigenlijk toch wel leuk.

En jij?
mag ik ff zeggen dat ik jullie zo'n leuk, humoristisch, lief, geweldig groeppie vind hier op dit topic.

neeneenee ik kan en magnie meeschrijven, heb een rep too portect en sommige mensen hebben en denken een oordeel te hebben dat ik iemand ben maarnie ben.....hoe bizar kan je het hebben

ps. nerd, ik ook vind jouw lief, zat je van de week maar wat te plagen. je schreef zo raar gewoon. net als ik wat ik weleens doe. niets mis mee toch....?
Ik heb die film op RTL4 opstaan en vacatures aan t zoeken. Prima zo. :-)

Thanx mrfluf! Snap niet precies wie je niet bent, of juist wel. Maar hallo.
quote:mrfluf schreef op 08 juli 2011 @ 22:16:

mag ik ff zeggen dat ik jullie zo'n leuk, humoristisch, lief, geweldig groeppie vind hier op dit topic.

neeneenee ik kan en magnie meeschrijven, heb een rep too portect en sommige mensen hebben en denken een oordeel te hebben dat ik iemand ben maarnie ben.....hoe bizar kan je het hebben

ps. nerd, ik ook vind jouw lief, zat je van de week maar wat te plagen. je schreef zo raar gewoon. net als ik wat ik weleens doe. niets mis mee toch....?

toevoeging

ikke ben raar ja, niets mis mee toch?
quote:SanneK schreef op 08 juli 2011 @ 22:20:

Ik heb die film op RTL4 opstaan en vacatures aan t zoeken. Prima zo. :-)

Thanx mrfluf! Snap niet precies wie je niet bent, of juist wel. Maar hallo. ik ben fluf, mister fluf....aangenaam!
jaaaaaaaaaaaa geer ennne goor! leuheuk net zoals jullie en moi

fijne avond!
Wij zijn hier allemaal wel een beetje raar. Who cares? Voel je welkom hoor!
rare en niet zulke rare mensen ik zeg hallo en taai gelijk af. Net terug van oom en tante was wel fijn daar ff te zijn. Laptop weggebracht krijg ik over een weekje terug.

Nu ff gtst kijken online en lekker slapen. Truste iedereen!
Truste Ieb. Geniet van Nick bij GTST haha. Eindelijk weer wat leven in de brouwerij
en de chaos is compleet daar. Hier ook ben inmiddels zo ver dat ik zit te janken als 2 soapspelers met elkaar trouwen in een serie en geef antwoord op wat ze zeggen. Hoe kan dit nou? Ik was een krachtige vrouw! Iemand die het zwaar had maar ermee om wist te gaan en de momenten dat het me niet lukte was Patrick er voor mij. Nu zit ik jankend laat in de avond alleen achter mijn laptop. Ik mis verdomme mijn patrick zo enorm. Kan aan niks anders denken. Ik neem hap van mijn satekroket en denk: ow kan ik niet zoenen met patrick vanavond (allergie voor noten) en besef gelijk dat dit nooit meer kan. Ik kan er niet meer tegen hoor echt niet.

Hoop echt dat ik zo in slaap val. Morgen om 9 uur beginnen. Ik weet het soms gewoon niet meer echt echt echt niet sorry sorry sorry!
Ibi lijkt me goed om wat te slapen. Zo laat op de avond als je moe bent is het allemaal ook veel. Je hoeft niet altijd de antwoorden te hebben. Als je de kracht maar opbrengt om te gaan slapen en morgen als een nieuwe dag te zien.
ik vind dit zo vreselijk om te lezen ibi.

de liefde, het verlies, de eenzaamheid...al heb je familie en vrienden om je heen, maar patrick....die je zooooo graag zou willen, dat hij om je heen is, er niet is.

je moet verder, echt.... je moet verder, hoe moeilijk dat ook is.

ik hoef niet te schrijven dat dit een proces is, want dat weet je, maar echt...JIJ moet verder...

laat je verdriet toe, dat mag en hoort en sta ook open...straks...voor nieuwe dingen en nieuwe belevenissen in je leven.

laat je verdriet toe.....ja...want dat mag...en is goed.
Werk je morgen met meerdere personen Ieb? Je tobt toch niet je werk hè? Dat kun je met gemak, dat weet je! Vertrouw op jezelf meid.
Waar is tante mika en geel?
zal ik je wat vertellen?

ik heb heel wat klappen mogen ontvangen in het leven. zowel lichamelijk als geestelijk.

heb nu ook het een en ander gaande en soms voel ik alsof ik in een rollercoaster zit.

jank om alles, maar dat is goed, want dan blijven die spuitgaatjes bij mijn ogen nog werkende denk ik dan maar , want ik jank

weinig in het leven,
Ik wou ook dat ik eens kon janken. Echt janken. Ik jank alleen als ik boos ben. Teken van onmacht en zwakte. Ben niet eens in staat om de confrontatie aan te gaan zonder te janken.
beetje raar bericht van mij als ik dat zo terug lees, maar bedoel ermee te zeggen....huilen mag....verdriet mag, maar vergeet ook niet dat jij nog bestaat en hier bent.
Geen raar bericht hoor fluf. Ibi begrijpt heel goed wat je bedoelt. Ik hoop maar dat ze slaapt.
quote:Chatterly schreef op 09 juli 2011 @ 00:39:

Waar is tante mika en geel?wist je....toen ik sateheeeeeeeehsaussie las...dacht ik...ik heb nog een pot pindakaas en patat....zallik, of zal ik op de gezonde de toer gaan....en satesaus maken met komkommer
wel met uitjes en knoffie en al die andere troep enzo want satesaus mot wel lekker zijn met goeie troep erin
quote:Chatterly schreef op 09 juli 2011 @ 00:43:

Geen raar bericht hoor fluf. Ibi begrijpt heel goed wat je bedoelt. Ik hoop maar dat ze slaapt.ik hoop het ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven