Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
zaterdag 9 juli 2011 om 22:30
zaterdag 9 juli 2011 om 22:43
quote:nerd_ schreef op 09 juli 2011 @ 22:30:
Betwins, ik ken je niet. Zou je je niet even voor kunnen stellen?
Ben je de weekendprijs van Schoonmoeder?
Maar laat dat voorstellen ook maar, je woorden klinken als die van een weggewaaid dakraam.
Ben je dan zo verliefd dat wat schoonmoeder zelf letterlijk tiepeert niet eens mag aanhalen?
Mag je het Boek dan wel aanhalen?
Da´s ueberhaupt misschien meer iets voor Huize Mattie.
Hey Nerdje! Wat een frustratie ineens! Heeft xal je van de bank gegooid? Nerds zijn ook niet zo handig met vrouwen he!
Schoonmoeder zal Gaia wel zijn, toch? Gaia heeft wel zinnige teksten en daar heb ik jou nog niet op kunnen betrappen hier. Het enige wat jij doet is zieken, afbranden en ongefundeerde reacties plaatsen.
Hou ook niet zo van etiketten plakken op mensen en jij plakt er direct een op mij! Jammer is dat.
Ik zag een misvatting van je en daar heb ik waarschijnlijk iets te fel op gereageerd. Helaas, ik ben ook maar een mens.
Betwins, ik ken je niet. Zou je je niet even voor kunnen stellen?
Ben je de weekendprijs van Schoonmoeder?
Maar laat dat voorstellen ook maar, je woorden klinken als die van een weggewaaid dakraam.
Ben je dan zo verliefd dat wat schoonmoeder zelf letterlijk tiepeert niet eens mag aanhalen?
Mag je het Boek dan wel aanhalen?
Da´s ueberhaupt misschien meer iets voor Huize Mattie.
Hey Nerdje! Wat een frustratie ineens! Heeft xal je van de bank gegooid? Nerds zijn ook niet zo handig met vrouwen he!
Schoonmoeder zal Gaia wel zijn, toch? Gaia heeft wel zinnige teksten en daar heb ik jou nog niet op kunnen betrappen hier. Het enige wat jij doet is zieken, afbranden en ongefundeerde reacties plaatsen.
Hou ook niet zo van etiketten plakken op mensen en jij plakt er direct een op mij! Jammer is dat.
Ik zag een misvatting van je en daar heb ik waarschijnlijk iets te fel op gereageerd. Helaas, ik ben ook maar een mens.
zaterdag 9 juli 2011 om 22:45
quote:betwins schreef op 09 juli 2011 @ 22:43:
[...]
Ik zag een misvatting van je en daar heb ik waarschijnlijk iets te fel op gereageerd. Helaas, ik ben ook maar een mens.Wow betwins, bedankt!
[...]
Ik zag een misvatting van je en daar heb ik waarschijnlijk iets te fel op gereageerd. Helaas, ik ben ook maar een mens.Wow betwins, bedankt!
zaterdag 9 juli 2011 om 22:59
quote:Dickens schreef op 09 juli 2011 @ 22:54:
Gezellig hier!
Ja het wás gezellig, tot nerd weer aankwam met zijn frustraties.
Nerd echt hoor, je kan beter gewoon ophouden mijn posts continu proberen onderuit te halen. Zelfs op die belangrijke topics, waar TO's hulp vragen en blij zijn met mijn posts, blijf je gewoon doorgaan met je gestalk!
Wat is nu je probleem?
Lijk ik écht zoveel op je snurkende schoonmoeder?
Gezellig hier!
Ja het wás gezellig, tot nerd weer aankwam met zijn frustraties.
Nerd echt hoor, je kan beter gewoon ophouden mijn posts continu proberen onderuit te halen. Zelfs op die belangrijke topics, waar TO's hulp vragen en blij zijn met mijn posts, blijf je gewoon doorgaan met je gestalk!
Wat is nu je probleem?
Lijk ik écht zoveel op je snurkende schoonmoeder?
zaterdag 9 juli 2011 om 23:02
nerd, idd houd ik niet van meelopers, jij bent er een groot voorbeeld van en blijft er iets te lang 'in hangen'......
Ondanks mijn pogingen tot tegemoed komen, je blijft maar doorgaan met je gejank en symbolieken die o zo doorzichtig zijn.
Niet iedereen heeft moeite jouw posts te ontrafelen, namelijk!
Ondanks mijn pogingen tot tegemoed komen, je blijft maar doorgaan met je gejank en symbolieken die o zo doorzichtig zijn.
Niet iedereen heeft moeite jouw posts te ontrafelen, namelijk!
zaterdag 9 juli 2011 om 23:05
quote:nerd_ schreef op 09 juli 2011 @ 22:52:
Betwins, je praat Schoonmoeder na. Die houdt niet van meelopers.
Verder, als je praat, klinkt ´t even vlak als een zingende zaag.
Voor stereotiepe geluiden is Huize Mattie.
Als je hier wat neerzet, kan dat over alles zijn, ook de bijbel, maar dan beschouwend.
Als ´t niet nodig is, kan je beter ´t bestaan bijkleuren.
En wat precair is ontkleuren
Ik ben je nu al kwijt Nerd! Vindt je het vervelend dat ik hier ben? Ik praat niemand na. Ik ben ik en heb mijn eigen mening en die durf ik hier wel te geven. Ik heb het idee dat jij je mening formuleert naar wat jij denkt, dat mensen willen horen.
En dan ben ik een meeloper?
Betwins, je praat Schoonmoeder na. Die houdt niet van meelopers.
Verder, als je praat, klinkt ´t even vlak als een zingende zaag.
Voor stereotiepe geluiden is Huize Mattie.
Als je hier wat neerzet, kan dat over alles zijn, ook de bijbel, maar dan beschouwend.
Als ´t niet nodig is, kan je beter ´t bestaan bijkleuren.
En wat precair is ontkleuren
Ik ben je nu al kwijt Nerd! Vindt je het vervelend dat ik hier ben? Ik praat niemand na. Ik ben ik en heb mijn eigen mening en die durf ik hier wel te geven. Ik heb het idee dat jij je mening formuleert naar wat jij denkt, dat mensen willen horen.
En dan ben ik een meeloper?
zaterdag 9 juli 2011 om 23:15
zaterdag 9 juli 2011 om 23:20
ja nerd, dit topic is er voor iedereen, daar hoor ik ook bij toevallig; dus ook jij kan gewoon respect hebben voor ieder die hier meeschrijft. Ik heb het niet eens over jou, en je ineens komt nerd weer uit zijn hoekje aangezet, zomaar vanuit het niets aanvallen. Verbazingwekkend gaat het dan continu over mij....
Succes ermee jongen.
Succes ermee jongen.
zaterdag 9 juli 2011 om 23:22
quote:nerd_ schreef op 09 juli 2011 @ 23:15:
Schoonmoeder en Zingende Zaag, of ik ´t vervelend vind dat jullie er zijn?
Dit topic is voor iedereén. Dat was de crux.
Jullie ken ik niet eens. Let daar niet op, ook, zolang ´t niet inspireert dan wel bijdraagt of ´t niveau naar optilt.
Of als personen opvallen doordat ze ménsen zijn, leuk, mal, mooi, puur, wat dan ook. Dan hoeven ze niets te zeggen, en is ´t toch genieten.
Mooi moet je in deze niet lezen als letterijk mooi, ´t kan ook lelijk zijn, maar mooi-menselijk.
Of dat niet eens, bv. doorleefd
Dit was wel genoeg.
Volgende week weer een kwartiertje kennismaking nieuwe leden.
Je spreekt jezelf tegen Nerd. Je let wel degelijk op mij want je reageert op mij posts.
Eerst ga je de confrontatie aan en laat je mij in de waan dat je geen inhoud hebt en nu blijkt het tegendeel.
Schoonmoeder en Zingende Zaag, of ik ´t vervelend vind dat jullie er zijn?
Dit topic is voor iedereén. Dat was de crux.
Jullie ken ik niet eens. Let daar niet op, ook, zolang ´t niet inspireert dan wel bijdraagt of ´t niveau naar optilt.
Of als personen opvallen doordat ze ménsen zijn, leuk, mal, mooi, puur, wat dan ook. Dan hoeven ze niets te zeggen, en is ´t toch genieten.
Mooi moet je in deze niet lezen als letterijk mooi, ´t kan ook lelijk zijn, maar mooi-menselijk.
Of dat niet eens, bv. doorleefd
Dit was wel genoeg.
Volgende week weer een kwartiertje kennismaking nieuwe leden.
Je spreekt jezelf tegen Nerd. Je let wel degelijk op mij want je reageert op mij posts.
Eerst ga je de confrontatie aan en laat je mij in de waan dat je geen inhoud hebt en nu blijkt het tegendeel.