goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oeh Iebs vervelend, ga lekker liggen joh.

Wel fijn van die skeelers!
He bah Ieb, misschien wel migraine. Probeer maar te slapen.

Das goed zaken doen met de skeelers
Hoe laat hebben jullie in gedachten voor zaterdag? Voor mika is het de grootste afstand denk ik.

Ik kom lekker met de trein. Kan ik me helemaal lam zuipen nee hoor grapje.
nee geen migraine dit is echt jankkoppijn gecombineerd met moeheid.

Ja wel leuk van die skeelers idd. Maar voor als ik in slaap val welterusten alvast en kom overdag weer wat vaker schrijven allemaal is saai zo!
He jammer Chat want ik had graag meegedaan. Had ik jullie al verteld dat mijn bijnaam roseetje is?

Ik neem zeker een aantal roseetjes hoor!
niet te vroeg en niet te laat. Is de bedoeling dat we nog gezamenlijk lunchen of avond eten of iets dergelijks?
Slaap lekker iebs! Hoop dat het morgen meevalt.

Ik ben ook anti slenteren. pro terrasjes, of zelf meegebrachte picknick taferelen. Wie regelt de zon?
quote:chocolover schreef op 09 juli 2011 @ 23:20:

He jammer Chat want ik had graag meegedaan. Had ik jullie al verteld dat mijn bijnaam roseetje is?

Ik neem zeker een aantal roseetjes hoor! Ik ook hoor. Ben het gewend. Als ik het niet neem ga ik rillen!
Slaap lekker Iebs
Weltrusten Iebje, voor als je in slaap valt dan hè

Heb jij zaterdag ook zin om mee te gaan?
ja is wel mijn bedoeling. Hou net zoals bij MV ff een slag om de arm voor het geval ik meer avonden als deze heb komende week maar ben het wel van plan.

Ik ben absoluut voor picknicken en ieder iets mee nemen!
Leuk Ieb!

Maar ik ga niet meer met zware tassen zeulen. Ik koop daar wel wat dan.
Ja leuk! Ik heb eigenlijk nog nooit echt gepicknickt

Kan iemand dan het topic van van de week voor mij hier plakken? Ging over picknickhapjes.

Oh ik ben allergisch voor vis. Best belangrijk om te vermelden haha!

Leuk! Heb er zin in!

Gaan we dan in Vondel zitten of weet jij iets anders yelloe?
Wie of wat is er bij het pontje choco? Ik ben het even kwijt?

Meetwise: ik vind picknicken ook heel leuk, maar bij de jordaan is dan weer geen park (als we nog door de 9 straatjes willen) We kunnen natuurlijk ook naar de AH gaan om daar picknickdingen te halen later, zodat we zonder ballast nog door de jordaan kunnen slenteren. Maar ik dacht dat dat was wat jullie leuk leek hoor, ik vind alles leuk

Iebs Hoop dat je je snel beter voelt lieverd

Ik dacht zelf aan omdat MIka weer terug moet, dat het toch rond 11 uur weer klaar is? (ja heeft niets met jullie te maken, maar ik fvind het altijd fijna ls ik weet waar ik aan toe ben, beetje suf en burgerlijk misschien) We kunnen rond 12 uur beginnen?13 uur?
Of je nog ergens bij de pontjes gratis kan parkeren. Vroegah kon dat toch. En nu?
Ik wil ook wel naar de 9 straatjes, lijkt me leuk. En wat jij zegt over naar de AH is wel slim
Nee bij buiklotermeerveerpontje kun je niet gratis parkeren. Maar je kunt toch bussen? Goede verbindingen. Je kunt wel bij de NSDM werf gratis parkeren, daar gaat 1x per half uur een pont vandaan naar CS!
bedoel je rond 23.00 uur yellow? Das veel te laat voor mij hoor dan skip ik al wat eerder als jullie het goed vinden. Nee niet met loeizware tassen tillen idd. chat
Eerder is ook goed hoor, maar meer dat ik weet dat het geen all nighter wordt? (ja ik weet het niet, chat en choco gaan helemaal los kennelijk hahaha)

Ik zag bij Groupon een deal voor 24 euro 3 uur in de karaokebar!!
Ja ik ga met de bus yellow maar voor Sanne.

Bentuwakker?
Karaokebar oei.. Ja dan ga ik wel los ja hahaha!
Ik vind ook alles best. Maar wil wel heeeel erg graag de negen straatjes doen. En voor mij wordt het ook geen nachtwerk hoor. Ben geen 20 meer!
Op zondag kun je nog op best wat plekken gratis parkeren, maar dat zal op zaterdag wel anders zijn, gok ik. Zitten Jordaan, waterfietsen en vondelpark op loopafstand van elkaar?

Heb laatste keer volgens mij naast vondelpark geparkeerd. Gratis
wat zijn eigenlijk die 9 straatjes waar jullie het over hebben?
De Jordaan ibi. Ken jij die al?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven