goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
ik ben thuis heb net ff opgeruimd, gestofzuigd en schoongemaakt. Nu zit ik in te dutten op de bank.
En ibi is ook al zo flink op de warme zondag
Alle reacties Link kopieren
Ben net terug van mijn oma. Daarvoor nog schoongemaakt en nu lekker pizza in de oven.
Geniet van je pizza Sanne, mijn dochter haalt mij kipnuggets op bij de mac. Ik ben nu naar tlc aan het kijken vind het wel een leuke zender. Todlers en tiara's komt er zo op, vind het gewoon zielig voor die kinderen al die poeha. En mams maar zeggen dat dochter het zelf wil. Jaja
Mika ik zat in een lekkere flow maar ben niet heel druk geweest

Ff tellen, dit word de 5e maand. En tot nu toe alleen de knijpers gemist dus dat word heerlijk opruimen volgend jaar

Mmm net lekker gekookt! Recept gevonden voor gegaktballetjes, sperziebonen (maar was op bij ah dus zonder) en zelfgemaakte satesaus. Lekkerrr! En als toetje lekker appel en peer in een schaaltje met danio kokos&limoen.

Super lekker!

Aldus hoofd voedsel.
Joeeehoeeee waar zijn jullie dan?

Ben ik er overdag zoals Iebs wilde, is er niemans.. Nah dan ga ik een film kijken hoor!

Klinkt goed hoofd voedsel. Ik heb net mcflurry als toetje op. Vond mezelf zielig omdat ik ongesteld ben geworden. En barstende koppijn heb. Denk dat ik maar stop met dat spul, want heb steeds meer klachten.

Ben je ook RTL4 aan t kijken chat?
ja sorry was in slaap gevallen. Die dame van de skeelers is niet gekomen jammer genoeg

Jammer want van dat geld wilde ik mijn treinkaartje kopen voor zaterdag. Nou ja is niet anders.

Had nog niks op toen ik in slaap viel dus heb nu een bak aardbeien schoongemaakt en aan het oppeuzelen.

Hier staat idd. ook rtl4 op slaat nergens op want heb de film allang op dvd.

Chooc, dan kunnen die dozen vast wel weg. Heb hier ook nog heel veel dozen boven staan met keukenspullen oa. maar ja dat heb ik allemaal nieuw gekocht weg ermee dus. Maar dat is weer een volgend project.
Ik ben the man in the iron mask aan het kijken. Ik hou wel van kostuum drama

Chooc ik vroeg je hoe lang het geleden is dat je bent verhuisd. 5 maanden zei je? Hang jij je was nooit op Betrapt!!

Ik zie op tegen zaterdag meiden. Ben nu aan het bedenken hoe ik er onderuit kan komen. Krijg echt de kriebels nu
Ha dames. Geen rtl hier sanne. Zijn lekker wezen eten. Heel de dag lekker op het strand gelegen, balletje gegooid met hond, gelezen, gewoon lekker lui.

Ibi die actie vd hema is er toch nog wb treinkaartje?
Klinkt heerlijk chat! Ik ga na de film maar het bed in. Denk dat alleen slapen deze hoofdpijn weg krijgt.

Wat is er mis Mika?

Choco, wij zijn inmiddels 8 maanden geleden verhuisd en ik heb een hele kamer waar de deur van dicht blijft.
Haha nee joh Mika!

Joh ik heb zelfs 3 wasrekken! 1 aan de badkamerdeur, 1 in het rommelhok (toekomstige kinderkamer) en sinds kort buiten. Geweldig ding is dat! Zo'n droogmolen voor buiten maar aan de muur. Ideaal ding! En heb de handdoeken buiten gehangen want dat scheelt tijd (en geld) want mijn droger doet er wel 3 uur over Tis een was en droogding ineen. Waardeloos.

Maargoed ik ga de film verder kijken
Zie je er echt tegen op mika? Niet doen hoor. Ik ben iig een heel gewone boerentrien. Als jij niet gaat kom ik ook niet hoor. Voel me dan net zo'n kinderoppas
Hahhaa lol chat kinderoppas zijn jullie niet nerveus dan?

Chooc je hoeft je niet te verantwoorden was een grapje van mij

Chat ik heb vorige week nog een treinkaartje gekocht bij de Hema voor 14,50. Ik weet niet of die actie er nog is

Sanne mijn dochter en vriend hadden ook een mcflurry maar ik vind die dingen zo vies mierzoet blehg

Chat wat een heerlijke dag heb jij gehad daar aan het strand. Nu ben je helemaal Zen zeker
quote:Chatterly schreef op 10 juli 2011 @ 21:22:

Ha dames. Geen rtl hier sanne. Zijn lekker wezen eten. Heel de dag lekker op het strand gelegen, balletje gegooid met hond, gelezen, gewoon lekker lui.

Ibi die actie vd hema is er toch nog wb treinkaartje?

klink lekker chat!

Ja die aanbieding is er nog kost 14,50 en zou 15 krijgen dus dat zou mooi zijn.

Kreeg net mail van haar dat ze niet kon komen en ervan af zag. Aan de andere kant werd ik gebeld door iemand die 10 euro geboden had op 32 luchtbedden (promotiemateriaal van de C1000 paar jaar geleden) en die komt het zo ophalen. Fijn weer een doos minder in de schuur.
nee ben niet nerveus. paar weken geleden al een meeting gehad en heb de zaterdag erop weer een meeting maar dan van een ander forum.
Ja ik ben wel zen. Vent ook. Die ligt gestrekt op de bank in caravan. Dus ik ben lekker op t forum. Met roseetje.

Oh ja tuurlIjk ieb, dacht ff aan t volle tarief van NS. Normaal kost een retourtje al gauw 35 euro. Bij jou vandaan nog meer mika. OV is toch duur he.

Ben niet nerveus voor meet hoor heb er nu een paar gehad en het is echt niet nodig om je druk te maken. Beide keren was het leuk met leuke mensen. Ga er van uit dat jullie ook leuk zijn!
Ik ben jaloers chat!

Mika, ik hou er meestal ook niet van, maar soms ben ik opeens een ontzettende zoetekauw.
Ik ben ook nog niet nerveus, maar zal het vast wel worden zaterdag.

Ik kan in het echt ook flauwe grappen maken, die vallen soms heel goed, en soms niet.. Dus dan kan ik nogal eens eerst de kat uit de boom kijken zeg maar.

Ik heb vandaag op een soort terras gehangen, maar het was meer een loungeplek (ja heel hip enzo) Ben lekker bijgebruind!

mika ik ben dol op mcflurry!!!

Fijn dat je lekker op de camping zit Chat, lekker uitrusten

Sanne hoe is het nu met relatie?

Iebels, las nog dat verhaal van je client. Heftig met die haren uittrekken enzo. Knap van je dat je daar mee om kunt gaan.
Ik meende dat een retour iets van 45 euro kostte. Is nogal wat

Nou ibi je meet nogal wat

Steeds die stomme ***reclames tussen de film door
ja ach het is niet zo dat er iemand thuis op me zit te wachten kan ik net zo goed meeten.

Ik zag op de hyves van patrick zijn werk foto's staan van het personeelsuitje 2010 en wilde kijken of ze dat ook nog hadden van 2009 toen patrick erbij was. Die foto's waren inmiddels verwijderd maar heb mail gestuurd aan degene die ze eerst geplaatst had met de vraag of ze de foto's nog had en ik diegene mocht krijgen met patrick erop en die heb ik ontvangen. 1 foto ben ik erg blij mee dat is patrick in zijn bakkerskleding in de winkel ik vond het al zo jammer dat ik een dergelijke foto niet had.
Mooie foto van Patrick, Ieb. Fijn dat je hem hebt.

Ha Geel, wat ben jij tegenwoordig leuke dingen aan het doen. Goed hoor!

Ik vind het leuk dat je ook komt hoor ieb. Het is juist goed voor je on er uit te gaan. En we hebben een leuk groepje hier met elkaar.
Wat een mooie foto iebs, hij ziet er uit als een echte bakker met die kleding aan!

Zal ook wel moeilijk zijn om die foto's weer te zien he..
Ik lig al in bed. Ff kijken hoe lang ik t vol houd.

Relatie. Tja.. Hebben dit weekend goede gesprekken gehad. Is duidelijk geworden dat vriend echt in dip zit. Maar dat kent hij niet, ook niet van anderen, en heeft geen idee hoe hij eruit moet komen. Lijkt wel of hij liever zo blijft, dan dat hij moet gaan nadenken, praten, etc. Weet niet of dit 1e stadium ofzo is, maar weet ook niet hoeveel stadia er zijn en hoeveel tijd ik er in wil investeren. Beetje vaag dus nog.

Mooie foto ibi! Goed bewaren.
Misschien is het beter om hem ff z'n gang te laten gaan sanne. Alles wat je aandacht geeft wordt alsmaar groter. Weet hij waardoor hij in een dip zit? Ik zou niet proberen de onderste steen boven te krijgen iig. Misschien waait het vanzelf weer over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven