Dove conditionern
zondag 10 juli 2011 om 08:47
Nu werd het weer eens tijd om nieuwe shampoo-conitioner te halen, en sprak me die van Dove mij aan. Alleen wat ik me afvraag wat is het verschil tussen die 2 conditioners ?
http://nl.dove.com/nl/pro ... py-conditioner-color-care
In zon staande verpakking
en
http://nl.dove.com/nl/pro ... ve-conditioner-color-care
Ik kan niet goed plaatjes plakken dus heb het even zo gedaan. Maar wat is het verschil tussen die 2 conditioners ? Of is die laatste zon conditioner die je gewoon iedere dag in je haar stopt maar er niet uit wast? En die 1e dus wel?
Of maakt het geen verschil uit?
http://nl.dove.com/nl/pro ... py-conditioner-color-care
In zon staande verpakking
en
http://nl.dove.com/nl/pro ... ve-conditioner-color-care
Ik kan niet goed plaatjes plakken dus heb het even zo gedaan. Maar wat is het verschil tussen die 2 conditioners ? Of is die laatste zon conditioner die je gewoon iedere dag in je haar stopt maar er niet uit wast? En die 1e dus wel?
Of maakt het geen verschil uit?
zondag 10 juli 2011 om 09:06
zondag 10 juli 2011 om 09:18
Leave-in conditioners zijn over het algemeen minder zwaar en vettig en kun je ook een beetje als stylingsproduct gebruiken. Maar als je dun en/of weinig haar hebt zou ik toch de gewone doen en dan maar even laten zitten. Ik ben niet zo fan van conditioner, een keer per week een masker is beter voor je haar is mijn ervaring.
zondag 10 juli 2011 om 09:28
zondag 10 juli 2011 om 10:09
Heb conditioner van Dove gekregen via Yunomi. Niet deze variant overigens, maar de 'Intense Repair'. Ik ben er tevreden over, mijn haar voelt zacht aan heerlijk aan, en wordt niet snel vettig. Zie zelf overigens het verschil niet tussen de twee verpakkingen (ook ik heb een staande naar boven en naar beneden fles), vind de in de tube overigens iets fijner.
zondag 10 juli 2011 om 10:19
Producten voor gekleurd haar bevatten gewoonlijk ingrediënten die de haarschubben heel vast tegen de schacht aanleggen, dit om het uitspoelen van kleur uit de schacht te voorkomen.
Als je geen probleem hebt met vervagen van de kleur hoef je die niet te nemen. Het haar kan er wat glad van worden waardoor het anders gaat zitten. Vooral als je toch al problemen had met volume kan dat een reden zijn om een andere te kiezen.
Ik heb overigens geen ervaring met deze specifieke producten.
Als je geen probleem hebt met vervagen van de kleur hoef je die niet te nemen. Het haar kan er wat glad van worden waardoor het anders gaat zitten. Vooral als je toch al problemen had met volume kan dat een reden zijn om een andere te kiezen.
Ik heb overigens geen ervaring met deze specifieke producten.
zondag 10 juli 2011 om 10:35
Conditioners behoren vaak tot een lijn, waarbij shampoo en conditioner bij elkaar horen. Omdat mensen dat nu eenmaal willen kopen. Hebben ze shampoo nodig en vallen ze voor een bepaalde fles, dan kopen ze ook de conditioner erbij. Terwijl de conditioner niet bepaald hoeft te verschillen van andere.
Zelf zou ik voornamelijk op de geur letten en op de prijs. Als de voordeligste niet bevalt, dan pas zou ik een andere kopen.
Zelf zou ik voornamelijk op de geur letten en op de prijs. Als de voordeligste niet bevalt, dan pas zou ik een andere kopen.
zondag 10 juli 2011 om 10:38
Het is overigens niet deze maar de nieuwe goude lijn.
Ik wilde weten wat het verschil was tussen die 2 conditioners, omdat ik wel een conditioner nodig heb. Maar ik niet echt het verschil snapte van die 2 omdat het er niet echt duidelijk op staa.t
Want dan koop ik gewoon de shampoo, goedkoopste (bovenste ) conditioner (maar dan van de nieuwe lijn), en als die niet fijn werkt dan de duurdere 2e soort. En de haarmasker. Hopen dat ze fijn zijn i.i.g.
Wil die nieuwe graag testen, (heb eerst altijd shampoo voor gekleurd haar gekocht omdat ik mijn haar altijd verf, maar mijn kleur vervaagd net zo snel als ik shampoo voor gekleurd haar gebruik dus. Vandaar dat ik daar niet meer op let.) 2 weken terug mijn haar geverfd en nog steeds al spoel ik mijn haar met water, komt de kleur uit mijn haar, dus ja.
Ik wilde weten wat het verschil was tussen die 2 conditioners, omdat ik wel een conditioner nodig heb. Maar ik niet echt het verschil snapte van die 2 omdat het er niet echt duidelijk op staa.t
Want dan koop ik gewoon de shampoo, goedkoopste (bovenste ) conditioner (maar dan van de nieuwe lijn), en als die niet fijn werkt dan de duurdere 2e soort. En de haarmasker. Hopen dat ze fijn zijn i.i.g.
Wil die nieuwe graag testen, (heb eerst altijd shampoo voor gekleurd haar gekocht omdat ik mijn haar altijd verf, maar mijn kleur vervaagd net zo snel als ik shampoo voor gekleurd haar gebruik dus. Vandaar dat ik daar niet meer op let.) 2 weken terug mijn haar geverfd en nog steeds al spoel ik mijn haar met water, komt de kleur uit mijn haar, dus ja.
zondag 10 juli 2011 om 15:34
Ja ik koop dus nooit meer loreal mousse kleuring.
John frieda, of die andere van moussekleuring werkt wel beter.
De reden dat ik die altijd neem is omdat ik het zelf beter kan doen dan.
De kleur blijf je wel zien (donkerbruin), alleen toch als ik haar onder de kraan houd zie je dat het water niet helder van kleur is.
Dus ik koop i.i.g. geen loreal paris meer.
John frieda, of die andere van moussekleuring werkt wel beter.
De reden dat ik die altijd neem is omdat ik het zelf beter kan doen dan.
Dus ik koop i.i.g. geen loreal paris meer.