Entertainment alle pijlers

overtreders

10-07-2011 20:44 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel leuk klinken in de reclame maar nu nog niet zo boeiend tot nu toe.



Wie kijkt ook? Vind het wel bizar zeg, dat nu zelfs fietsen bij je huis mee genomen word. Waar moeten ze hem dan neer zetten vraag ik me af.
Alle reacties Link kopieren
Waar is dat op?
Alle reacties Link kopieren
Op sbs6 alleen nu even reclame
Alle reacties Link kopieren
Woon zelf ook in een binnenstad. Er wordt vaak een oproep op de bewoners gedaan, zoveel wordt er georganiseerd! Dit is gewoon belachelijk! Waar moet je hem ansers kwijt? En dan voor 30 euro mag je hem ophalen!!!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kan het mij wel voorstellen hoe rot dat is vpor mensen die geen fatsoenlijke tuin of berging hebben. Je wilt toch je fiets bij je huis hebben natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
O god wat een slecht programma. De muziekjes beloven spanning en sensatie. Maar dat komt vervolgens niet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ja precies! Vind die meneer en mevrouw van de handhaving ook wel.... Uhm.... Apart!
Alle reacties Link kopieren
Zitver ook nog op te wachten inderdaad. Hoop dus dat er nog wat boeiends komt.



inderdaad pinoo ik vind ze tot nu toe zo raar handelen.



Net als die vrouw die geen tijd heeft..
Alle reacties Link kopieren
Ja, die twee zijn al bijzonder op zich.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
.
Alle reacties Link kopieren
U komt naar beneden of ik kom naar boven, anders halen we de politie erbij.... Echt hoor, voor een vuilniszak?!

Bijzonder stel idd, zenuwachtige henkie en grijze eucalypta



Geloof dat ik wegmisbruikers, hoe uitgekauwd inmiddels ook, toch leuker vond.
Openstaande boete...... Oehhhhhh
Alle reacties Link kopieren
Vind het ook niet super spannend ofzo :p
Alle reacties Link kopieren
Dit is het allemaal net niet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ja wegmisbruikers maak je meer mee maar dit stel vind ik echt apart te werk gaan zeg.



Gewoon niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ze komen inderdaad nerveus over! Anders bellen we de politie.... Oei dat klinkt spannend uit zijn mond! En die kids bij die scooter, volstrekt respectloos! Dat durfde ik vroeger niet bij meneer agent...
Alle reacties Link kopieren
En nu ist weer reclame grrrr.. waar betaal je nog kijk en luistergeld voor ..pff.

Meneer met hond wordt boos (bel de politie!)..
Alle reacties Link kopieren
Ehhhhhh Mona, kijk en luistergeld.....
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
Dat is altijd. met films op tv ook, het is meer reclame dan film. Gelukkig dadelijk de smaakpolitie dat is wat leuker, ondanks dat je daar echt ranzige dingen tegen komt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een slechte eerste aflevering zeg.



Ik heb een psychologische lijn met mijm hond hahaha



Wat een onzekere mensen zeg die dit doen.
Alle reacties Link kopieren
Ja van de smaakpolitie wordt je vrolijk
Alle reacties Link kopieren
Het word beter gepresenteert dan dit
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezever zeg
Alle reacties Link kopieren
quote:zwitsal_nijntje schreef op 10 juli 2011 @ 21:22:

Het word beter gepresenteert dan dit



Dat is zeker waar

Dit progamma gaat zoooooo langzaam.

Muziekje,discussie,muziekje,politie...

2 politiewagens! Wat een drama
Alle reacties Link kopieren
idd. zo, dit was eens maar nooit weer. Tjuus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven