Woon zelf ook in een binnenstad. Er wordt vaak een oproep op de bewoners gedaan, zoveel wordt er georganiseerd! Dit is gewoon belachelijk! Waar moet je hem ansers kwijt? En dan voor 30 euro mag je hem ophalen!!!
Ja ik kan het mij wel voorstellen hoe rot dat is vpor mensen die geen fatsoenlijke tuin of berging hebben. Je wilt toch je fiets bij je huis hebben natuurlijk
Ze komen inderdaad nerveus over! Anders bellen we de politie.... Oei dat klinkt spannend uit zijn mond! En die kids bij die scooter, volstrekt respectloos! Dat durfde ik vroeger niet bij meneer agent...
Dat is altijd. met films op tv ook, het is meer reclame dan film. Gelukkig dadelijk de smaakpolitie dat is wat leuker, ondanks dat je daar echt ranzige dingen tegen komt.