Het *ongecensureerde* eikenbos

04-07-2011 16:43 1833 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.

Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.

Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.

Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.

Ik hou van eikels want:

Totaal aantal stemmen: 52

Ik ben een vrouw (8%)
Ik ben een eekhoorn (29%)
Ik haat eikels (6%)
je kan er lekkere koffie van zetten (8%)
Er zit zo'n leuke vent aan vast (13%)
Ben nou wel klaar met over eikels ouwehoeren (10%)
Waar gaat dit over? (17%)
Geen mening (10%)
Ga niet eens kijken. Wordt toch weer ruzie. Hoop eigenlijk dat hij lekker daar blijft en ons verder met rust laat.
Wij hebben ook nog steeds een huis in NL dat we momenteel verhuren. En we zijn eenbeetje aan het orienteren op de koop van een appartement in R'dam. ook met het oog op de oudste als ze straks eventueel in NL wil gaan studeren. Denk dat ik dan ook weer even die kant op kom.
quote:xalvadora schreef op 11 juli 2011 @ 17:53:

Ik word een beetje moe van Mathoo op het andere topic.

Dus ik ga er maar niet meer heen.

Met je eens Xal. Het lijkt wel hoe meer weerstand hij krijgt, hoe meer hij wil bewijzen etc. Vergeefse energie vind ik het geworden.

Ik dacht dat ik wel eens kon drammen
quote:khemam schreef op 11 juli 2011 @ 18:08:

Wij hebben ook nog steeds een huis in NL dat we momenteel verhuren. En we zijn eenbeetje aan het orienteren op de koop van een appartement in R'dam. ook met het oog op de oudste als ze straks eventueel in NL wil gaan studeren. Denk dat ik dan ook weer even die kant op kom.Gaat dat goed Khe, op afstand verhuren? Leuke mensen? Ik ben er niet zeker van of je het hier al eens eerder had verteld maar zijn jullie permanent geemigreerd of tijdelijk uitgezonden?
Dibbes
Wij zijn echt geemigreerd. Wij verhuren ons huis aan een familielid en dat gaat zeer goed. Zijn hele rustige serieuze mensen waar we echt op kunnen bouwen. Hun betalen de normale kosten en wij zorgen dat groot onderhoud ed op tijd plaats vindt. Voordeel is ook dat wanneer we zelf naar NL komen we daar kunnen logeren. Is in ons geval een win win situatie want met vreemden moet je altijd maar afwachten of ze niet stiekum een weedplantage in je huis bouwen.
.
Ik niet hoor!

PSSSST SJOE!
.
quote:matth0 schreef op 11 juli 2011 @ 18:37:

[...]

Ik zag iedereen van hier, volgens mij ook weer daar.

En vond je dat fijn?

Ik vanaf nu niet meer trouwens. Jij zit nu eenmaal niet in de positie om voor ons stervelingen dingen in te kunnen vullen naar eigen believen en goeddunken. Dat is jouw ding, jouw oogkleppen. Er is meer in het leven dan wat jij verkondigt, al wil je dat niet zien of horen.

Geloof me, met al mijn fouten, narrigheden, leuke dingen, goede en ook vervelende eigenschappen, vind ik mezelf een goed mens, prettig in de omgang, die het beste met haar omgeving voorheeft. Zij het soms met een discussie en tegelijkertijd naar de ander te luisteren. Ik word soms geraakt door wat anderen zeggen net zo goed als dat andersom is.

Daar kun jij, in al je geloof in God/Jezus, niet tegenop door te zeggen dat mijn leven bijv. een zonde is omdat ik niet geloof. Nogmaals, dat is JOUW waarheid.

Ik vind je een enorme plaat voor je hoofd hebben dat je, zo lijkt het, niet naar een ander ECHT kunt luisteren (lezen in dit geval). Heel, heel erg jammer want je komt bijzonder onaantrekkelijk over op zo'n manier. En nee, dat ga ik niet nog eens uitleggen.
Mattie, je bent een evangelist van likmevessie. Je jaagt iedereen de andere kant uit....o..wacht eens...is dat mss de bedoeling? Ben je stiekum een kind van het duister, demon seed?
Mattho, op dit topic word ik ook een beetje moe van je
pics gaan dus niet meer.
quote:Dickens schreef op 11 juli 2011 @ 18:55:

Mattie, je bent een evangelist van likmevessie. Je jaagt iedereen de andere kant uit....o..wacht eens...is dat mss de bedoeling? Ben je stiekum een kind van het duister, demon seed?Ik heb al een aantal keer gezegd op dat rot topic dat mat een pact met de duivel heeft, het is juist zijn bedoeling dat wij een hekel aan god krijgen daarom dramt hij ook in de naam van Jezus , snappie um
Ga weg met je stomme praatjes man. Merk je niet dat zo langzamerhand echt iedereen je uitkotst.

Doe ons een plezier en sodemieter lekker op met je reli geneuzel.
quote:idalee schreef op 11 juli 2011 @ 18:57:

Mattho, op dit topic word ik ook een beetje moe van jeEen beetje?
quote:khemam schreef op 11 juli 2011 @ 19:12:

Ga weg met je stomme praatjes man. Merk je niet dat zo langzamerhand echt iedereen je uitkotst.

Doe ons een plezier en sodemieter lekker op met je reli geneuzel.
.
Volgens mij staat de zoon van Satan weer te roepen in het niets,ik zie tenminste bericht verborgen en dat kan er maar van 1 zijn, de man die een pact met de duivel gesloten heeft :puke:
Nee die gozer is gewoon een supertroll. Hij weet telkens de gesprekken totaal te ontwrichten en overal de aandacht naar zich toe te trekken.

We hebben het alweer over hem, is natuurlijk heel fijn voor een verder nietszeggend en waarschijnlijk sociaal geisoleerd type als Matth.
Misschien kan hij met Jaap in conclaaf, is ie gelijk niet meer eenzaam, kunnen ze samen tegen de molens vechten
Echt waar, ga je ons verlaten?

Daaag, doei, de mazzel, bedankt voor het lachen!

quote:khemam schreef op 11 juli 2011 @ 19:21:

Echt waar, ga je ons verlaten?

Daaag, doei, de mazzel, bedankt voor het lachen!

Ha! Ze kunnen ons wel onze plaatjes wegnemen, maar niet de smiley!

Zo, een feestje aan het bouwen? Laat de champagne maar aanrukken. Ik had de emmers al gevuld met ijs, ghe ghe.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven