Het *ongecensureerde* eikenbos

04-07-2011 16:43 1833 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.

Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.

Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.

Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.

Ik hou van eikels want:

Totaal aantal stemmen: 52

Ik ben een vrouw (8%)
Ik ben een eekhoorn (29%)
Ik haat eikels (6%)
je kan er lekkere koffie van zetten (8%)
Er zit zo'n leuke vent aan vast (13%)
Ben nou wel klaar met over eikels ouwehoeren (10%)
Waar gaat dit over? (17%)
Geen mening (10%)
gaan over tot het uitztten en storten van de fundering.
quote:matth0 schreef op 11 juli 2011 @ 19:14:

Ik ben inderdaad van plan het forum te verlaten, het heeft inderdaad geen zin.

Dat lijkt me een verstandige conclusie en een goed besluit.

Het beste met je leven !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Nou, wat een ontwikkeling hier. Ik en het ook niet altijd met matth eens maar op deze deze manier allemaal te verdwijnen van het forum is raar maar ook te verwachten.

Dit is dus de andere kant van het "groepsgebeuren" Het is nu wel duidelijk geworden wie de leider is en wie de volgers. Het zogenaamde kuddegedrag. Er is er 1 geweest die het "lef" wel had om zijn kop boven het maaiveld uit te steken" en de rest volgde gedwee.

Het groepsgebeuren kan zo fijn zijn maar ook zo wreed. Als je anders bent dan de rest wordt je buitengesloten...

Net als in RL
Wat een onzin : Matthoo kiest hier zelf voor en waarom... omdat hij telkens topics opent waarbij hij systematisch 'zijn mening' aan iedereen aan het opdrukken is, onder de noemer DE WAARHEID... Als hij vervolgens tegenspraak krijgt van mensen die ook/wel een eigen mening hebben en deze niet onder stoelen of banken schuiven... is het meteen helemaal mis... hij voelt zich aangevallen.... hij voelt zich beschuldigd (zijn eigen woorden) .... gaat hierbij zelfs de bijbel aanhalen als dat hij een martelaar is... en gaat dan zich wentelen in het slachtofferrolletje...

En dan kiest hij er zelf voor om te vertrekken, wslk omdat hij inziet dat hij wat zn doel ook mag zijn deze hier niet gaat behalen en er niet meer tegen kan...

Als je al zou kunnen spreken over buiten sluiten,... sluit Matthoo zichzelf buiten.
Noem eens man en paard. Wie leidt en wie steekt kop boven maaiveld uit?
Xal, kom, je koffie wordt koud
Beste Betwins, Niemand is verdwenen je bent toevallig op een rustig moment binnengekomen. Kan nu niet te diep op de zaken ingaan angezien ik al met mijn schoenen aanzit en alleen moet wachten tot hubs zijn make up heeft gedaan.

Dat Matth weg is is zijn eigen keuze. Ik wil je wel graag vertellen dat ik persoonlijk dit topic geopend heb omdat ik zijn gezeur ontzettend zat was en liever andere gesprekken wou voeren. Hij heeft er toen voor gekozen om ook hier verder te gaan met hetzelfde liedje. Vandaar mijn heftige reacties aan zijn adres.

Het andere topic is ontstaan uit een ouder en zeer vermakelijk topic dat door de Mods verwijderd is. Je vindt het daar leuk of niet, hangt een beetje van je humor en fantasie af. Als je little prises niet hebt meegemaakt is het op zich al bijna onmogelijk om het allemaal te snappen. Het is meer een virtueel landhuis met diverse fictieve bewoners dan een echt topic met een vast onderwerp.

Afijn ik moet nu gaan.

Veel plezier nog.
quote:betwins schreef op 11 juli 2011 @ 23:44:

Nou, wat een ontwikkeling hier. Ik en het ook niet altijd met matth eens maar op deze deze manier allemaal te verdwijnen van het forum is raar maar ook te verwachten.

Dit is dus de andere kant van het "groepsgebeuren" Het is nu wel duidelijk geworden wie de leider is en wie de volgers. Het zogenaamde kuddegedrag. Er is er 1 geweest die het "lef" wel had om zijn kop boven het maaiveld uit te steken" en de rest volgde gedwee.

Het groepsgebeuren kan zo fijn zijn maar ook zo wreed. Als je anders bent dan de rest wordt je buitengesloten...

Net als in RLVind je het heel erg dat ik blij ben dat die graftak weg is?
quote:betwins schreef op 11 juli 2011 @ 23:44:

Net als in RL

Wellicht was het je ontgaan, maar ik was een paar dagen geleden al afgehaakt van dit topic. Om dezelfde reden overigens.

Ben ik nou een leider of een volger ?

Of een trendsetter ?
Donkey, jij bent een onnavolgbare trendsettende leider. Maar ook deze vragen blijven onbeantwoord hoor. Doet me ergens aan denken.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Dus Matthoo is zogenaamd echt vertrokken nu dan...
Wat issie weg???

Ik kan verdorie ook geen paar dagen op vakantie hè?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee, summie, je gaat even weg en *poef*. Alsof de duvel ermee speelt. Wel een leuke vakantie gehad, hoop ik?
Ja, Xallie, hij is zogenaamd echt vertrokken nu. Werd hem te heet onder de voeten met dat dubbeldedubbelnicken denk ik.
quote:mrsstanleywalker schreef op 12 juli 2011 @ 16:35:

Nee, summie, je gaat even weg en *poef*. Alsof de duvel ermee speelt. Wel een leuke vakantie gehad, hoop ik?

IK ben nog op vakantie maar het hoost hier momenteel even

Dus ik mag even forummen

Ik vrees dat hier in Zuid Limburg toch echt de zondvloed is begonnen.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hoost het in Limboland? Gelukkig heb je daar grotten om in te schuilen. De forumwereld schudt ook op zijn grondvesten, dus het einde van de wereld is nabij...

Veel plezier meid!
.
Hey sum, fijne vakantie verder , heb je je pluutje niet vergeten?
quote:Summerdance schreef op 12 juli 2011 @ 16:25:

Wat issie weg???

Ik kan verdorie ook geen paar dagen op vakantie hè? Die komt heus nog wel een paar keer spoken hoor, maak je geen zorgen. Zoveel aandacht van vrouwen heeft hij nog nooit gehad
Hier hoost het nu ook, het begin der einde van tijden. Of gewoon een mals zomerbuitje, kan ook.

@ DS: ik heb ook een donkerbruin vermoeden dat we er nog lang niet klaar mee zijn. Heb ji wel het elixer gedronken dat ik klaar had gezet op het aanrecht? We zijn twee babylintwormen kwijt en Liza is ontroostbaar.
een vermoeden?

hebben jullie matthies post nog niet gezien dan?

quote:matth0 schreef op 12 juli 2011 @ 16:50:

Summer, misschien zie je me dan wel een keer langsfietsen en dan zwaaien. Lekker een ijs, bij venezia ijssalon in Maastricht eten.

(niet nu dan)@matth leuk idee een ijsje, maar idd nu niet buiten in die regen. Zou het lekker ergens binnen nuttigen...
quote:matth0 schreef op 12 juli 2011 @ 16:50:

Summer, misschien zie je me dan wel een keer langsfietsen en dan zwaaien. Lekker een ijs, bij venezia ijssalon in Maastricht eten.

(niet nu dan)

Eigenlijk wilde ik niks meer zeggen, maar toen ik dat las.... kon hij zich niet meer inhouden...
En omdat 'hij' maar geen reactie kreeg blijf 'hij' 'zijn' posts maar aanpassen totdat 'hij' een reactie kreeg...
Hij/zij / gezamenlijk tsja...
ik ben een 'zij' , geloof het of niet.

Heb idd mijn post aangepast om de quote van matth ertussen te proppen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven