Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Hmm....nou valt nog vies tegen. Nog best een aantal mensen op kantoor en vanuit huis bezig. Vakantie is, net zoals arbeidstijden, blijkbaar hier een rekbaar begrip :-S
En hoe lang moet jij nu nog tot je vakantie?
En hoe lang moet jij nu nog tot je vakantie?
Koffie!

Was gisteren op het rondreizende theatercircus. Het is tioch niet helemaal mijn ding. Ik was eerst eten bij mijn moeder dus kon pas laat zijn, tegen half 9, toen waren mijn collega's die er zouden zijn al weg en de creatieve opdrachgever doe ik daar ook zou zijn ging toen ik hem eindelijk had gevonden ook na een kwartier weg. Beetje jammer dat ik verder alleen een hele foute exscharrel van 15 jaar geleden tegenkwam en twee muzikantenbekenden die moesten optreden, maar hun voorstelling ws al uitverkocht. Ik heb 1 leuke voorstelling gezen met Bob Fosko en ben toen door de stromende regen naar huis gefietst. Geen succes dus.

Nu straks naar opdrachtgever en dan door naar een feestje van een oudcollega.
Echo, iedereen al op vakantie?

Oh echo, doet me denken aan.... Mims hoe was het vandaag?

Ik had een cocktailparty (qua drank niet qua kleding) en aangezien die nogal binnenkwamen ben ik na een mojito en een caprahinja maar overgestapt op de alcoholvrije mojitos. Ook heel leker en je blijft er verstaanbaar bij

Maar was een leuk feestje met leuke mensen en nu op de bank en zo maar naar bed want er komt morgen om 10 uur een koningin mij ophalen om naar de markt te gaan en broer komt klussen in huis morgen, dus drukke boel morgen.
Doe je de koningin even de groeten? :-)
Doe ik Toet.

Leuke mails stuur jij trouwens.:)
Even gemakkelijk, vanwege honger, dus C/P:

Echo was genieten.

Alles zag er voor nu goed uit.

Kilo's lichter.

Net heel verhaal getypt over een gezond, bewegend kindje, en Brananas die kalm en geruststellend naast me zat en mijn hand vasthield, maar de computer vrat mijn post op. Grrrrmbbl.

Nu eerst ontbijten, de kat schrok net al van mijn knorrende maag, die dacht dat er een rottweiler naast haar zat te grommen,
Wat wilde ik nou toch typen?
Fijn nieuws van Mimsmini!!

Wij moeten uitloggen want we vertrekken vanmiddag en ik zit nog in mijn badjas. Ik was zo moe en heb dus uitgeslapen vanmorgen. Zalig.

We hebben ongeveer 10 kilo boeken, een grote tas met zwemspullen, twee enorme tassen met kleding (je zou maar eens misgrijpen zeg ) en een stapel cd's en camera's. Ik geloof dat we de gezinsbak met dakdoos wel vol krijgen.

Daaaaaaggggg lieve meiden!! Tot over een week of twee!!
Good to hear Mims!

Bloes, fijne vakantie. Geniet!
Mims

Bloes, heel, heel, heel veel plezier!

Hai Suup! Onze dierenkaartjes zijn compleet, dus eventuele dubbele hoef je niet meer op te sturen!

Oh. Ik moet mee boodschappen doen. Later!
Neef en chip spelen in de tuin. Broer hangt plankjes op en kjong en ik zitten in de tuin. Leven is goed.
Dat klinkt idd erg goed :-)

Zijn er daar nog dierenkaartjes nodig? Wij zijn compleet!
*heeft vandaag plaatjes geweigerd bij de AH, sorry kids*

Doei Bloes, veel plezier!

Aan de foto's op de vriendjessite heeft Sis ook plezier gehad vandaag, of issie niet nieuw?

Fijn Mims, van de echo, wat is dat toch ontzettend fijn nieuws altijd!

*zwaait naar Marge & Suup en Kjong in de tuin en vertrekt richting rondreizend theatercircus*
Soooooooo! D, waar jij vorig jar heen wilde qua theaterspektakel, dat is wel zo ontzettend mooi/ En verrassend. En spectaculait=r.

Dat je er eigenlijk echt heen moet.

24/7 laatste keer. Ik wil wel mee, als ik kan, maar ochochoch, wta was dat mooi!
Gheghe ik weet wel wat ik mensen aanraad Ik weet het nog niet, ben een beetje bluttig en moet ook nog op vakantie :-S
Hmmm. Ik zie nu dat ik door het middernachtelijk uur wat dikke vingers had. Scusi voor de typo's

Het was echt zooooo gaaf!
Haha ik ben blij dat je het zo leuk vond! Het is ook echt een ontzettend leuke club dus ze verdienen elke nieuwe fan :-)
Ik schijn Toetje zo aangestoken te hebben dat ze er met haar colllega's naar toe wil
Ik zie een kans voor Marge om nog een keer te gaan. Zijn de meeste van Toets collega's inmiddels niet op vakantie?

Marge, misschien kan je mops wat dierenkaartjes sturen, het tuig wat zaterdag bij mij was heeft ze allemaal meegenomen. Sorry Mims.

Maar het was zo leuk om chip en neef samen te zien spelen. Zo gaaf dat twee kids die ik beiden vanaf de geboorte ken en die allebei heel bijzonder voor mij zijn en die elkaar nooit hadden gezien zo leuk aan het spelen waren. Het echte kleuterschaterlachen en stoeien. Dat gaat nog wel eens in de herhaling.

En voor nu: koffie!
Is een goeie. Mims, heb je al weer een voorraadje? Of kan ik gewoon alles opsturen?

8 jaar geleden werd ik vandaag aan mijn hart geopereerd. Gek is dat.
Acht jaar geleden alweer. Dat is gek inderdaad. Wat gaat de tijd snel he.
De tijd gaat snel. Te snel. Er moet een kasteelmeet. Want ik mis jullie. Ik denk mooie dingen van het tweede weekend in september. Wat vinden jullie daarvan?
Nope dan zit ik bij (niet lachen) de verjaardag van de Lachende koe in Duinrel.Schone zus had kaartjes gewonnen.

Mims en Marge ik mail jullie zo even de nummers die neef nog mist.Met de nummers die ik nog heb dan kan er (richting Mops) misschien nog geruild worden.

En nu is het koffietijd!
Dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven