Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! Een jarige lachende koe :-) daar moet ik wèl omlachen!

Ik stuur je wat kaartjes op, Suup
Tweordt best leuk hoor, op de foto met lachende koe en dresscode die dag rood Ja ja dat wordt me een feest.

Ik ga incognito denk ik met een grote rode zonnenbril op

Schoonzus namens neef erg blij, Marge.
Waarom is het een soort universele regel dat een week voordat je vakantie hebt ineens vol zit met kleine dingetjes die goed hadden moeten gaan maar dat weigeren?
*zet koffie neer en duikt haar bed weer in omdat ze pas officieel over 2 uur op hoeft*
**neemt koffie**

Dank je wel!

Ik ben erg blij dart ik deze week de auto heb, overdag. Hoef ik niet door de regen te fietsen :-)
He, Marge... ik ben die voorstelling aan het spammen op het werk. Ga er waarschijnlijk met "baas" heen, en mogelijk nog wat vrouwen. Leuk!

Nu bloedspoed om te zorgen dat Mops niet voor de derde keer deze week een kwartier te laat op school is.... (vorige week vergeet ik maar even, die verbrak alle records, ).
Wat wilde ik nou toch typen?
Het is bijna vakantie, dan mag het toch, Mims, af en toe wat te laat komen?

die voorstelling. Cool!

Het is echt pisweer hier. Het stormt!
De voorstelling maakt wat los bij iedereen he

Volgens mij komt het door de overgang naar dit pisweer maar ik heb vannacht toch een partij slecht geslapen en heb vandaag een megadrukke dag. :(

Koffie dus maar, hele sterke koffie.
**hele sterke koffie**

Ik heb juist erg lekker geslapen Ons huis kraakt als het waait, en dat voelt zo vakantie-ig
Hoorde ook al van 2-ling vriendin over de voorstelling. Bah, blut zijn zuigt!
D

Kan je via je netwerk geen vijkaart regelen?

Mims, was Mops nog op tijd?

Hoe is het met MisSis eigenlijk?
Nee, het is alweer een tijdje geleden dat ik contact met ze had en ik moet ook nog treinen/bezine enz. Maar ik moet niet zeuren hoor, begin augustus vertrek ik naar het grootste theaterfestival van de wereld :-)
Ga je naar Burning Man?
Nee, Edinburgh Fringe :-) Kreeg net het programmaboekje binnen...meer dan 2100 voorstellingen en dat is zonder het gratis

straattheater :-S
Oooh, ook leuk!
quote:missmargerine schreef op 11 juli 2011 @ 23:37:

De tijd gaat snel. Te snel. Er moet een kasteelmeet. Want ik mis jullie. Ik denk mooie dingen van het tweede weekend in september. Wat vinden jullie daarvan?Ik ben erg voor een kasteelmeet! Tweede weekend in september is een beetje druk, eigenlijk is heel september hier een gekkenhuis want veel jarigen enzo, maar we komen vast wel op een goede datum uit als we iets gaan plannen!
quote:mimsey schreef op 13 juli 2011 @ 08:10:

He, Marge... ik ben die voorstelling aan het spammen op het werk. Ga er waarschijnlijk met "baas" heen, en mogelijk nog wat vrouwen. Leuk!

Leuk Mims! Ik zou er ook met mijn (jouw oude) 'baas' heen. Maar de weersverwachting voor komende zondag houdt ons een beetje tegen...
Hoe zitten we het laatste weekend van augustus?
*zet koffie neer*

Ik kan alleen die zondag volgens mij...
Dan ben ik nog net niet terug van vakantie!
Bovendien had Sis dan toch iets?
Oh ja dat is waar Marge.

Sorry Sis.

Koffie!
Lekker, koffie. Ik heb verse kippengrilworst van de markt en aardbeitjes. Veel aardbeitjes!
Wat een baggerweer, he..

Maar toch werd ik er vandaag een beetje blij van.

Mopsey huppelde namelijk voor me uit naar school in een paars regenjack met vrolijke vlinders. Het stond haar zo leuk, helemaal pas.

We waren alleen nogal laat (alweeeeeer) en dus zou ik haar jas ophangen. En opeens zag ik het staan, in de kraag; MargeMeis van den Kastele.

Ooooh ja... die jas had ze gekregen.

En opeens was ik zo blij. Wat zijn er toch een mooilieve mensen om mij heen.
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven