Gekke Gewoontes
dinsdag 12 juli 2011 om 20:59
Hai,
Zit net te kijken naar dit programma op BNN, het gaat over gekke gewoontes van mensen.
Nu was er een meisje die het heerlijk vond om puisten uit te knijpen, en dan niet alleen bij zichzelf nee ook bij andere ..
Ik persoonlijk vind dit zoooooo ranzig maar goed ieder zijn ding, nu liet ze dus een filmpje zien en ik kon het niet laten maar heb het even opgezocht en gekeken, nou ja tot halverwege want toen ben ik kotsend weg gelopen. Voor de liefhebbers hier is het filmpje
Maar goed, nu ben ik dus wel benieuwd wat jullie gekke gewoontes zijn ..
Zit net te kijken naar dit programma op BNN, het gaat over gekke gewoontes van mensen.
Nu was er een meisje die het heerlijk vond om puisten uit te knijpen, en dan niet alleen bij zichzelf nee ook bij andere ..
Ik persoonlijk vind dit zoooooo ranzig maar goed ieder zijn ding, nu liet ze dus een filmpje zien en ik kon het niet laten maar heb het even opgezocht en gekeken, nou ja tot halverwege want toen ben ik kotsend weg gelopen. Voor de liefhebbers hier is het filmpje
Maar goed, nu ben ik dus wel benieuwd wat jullie gekke gewoontes zijn ..
dinsdag 12 juli 2011 om 21:11
Echt waar ? Brrr die velletjes dat doet mijn moeder ook ...
Mijn gekke gewoonte is om tijdens de zomer dagen te kijken naar andermans voeten en dan nog net niet kotsen als ik vieze voeten zie ..
Als ik dan naar me eigen voeten kijk denk ik mens stel je niet aan je eigen voeten zijn echt niet veel beter hoor, maar goed het is nu eenmaal en tik
Mijn gekke gewoonte is om tijdens de zomer dagen te kijken naar andermans voeten en dan nog net niet kotsen als ik vieze voeten zie ..
Als ik dan naar me eigen voeten kijk denk ik mens stel je niet aan je eigen voeten zijn echt niet veel beter hoor, maar goed het is nu eenmaal en tik
dinsdag 12 juli 2011 om 21:15
quote:Chantalo1984 schreef op 12 juli 2011 @ 21:11:
Als ik dan naar me eigen voeten kijk denk ik mens stel je niet aan je eigen voeten zijn echt niet veel beter hoor, maar goed het is nu eenmaal en tikDie heb ik ook! Om vervolgens beschamend mijn eigen blokjes kaas naarachter te schuiven
Als ik dan naar me eigen voeten kijk denk ik mens stel je niet aan je eigen voeten zijn echt niet veel beter hoor, maar goed het is nu eenmaal en tikDie heb ik ook! Om vervolgens beschamend mijn eigen blokjes kaas naarachter te schuiven
dinsdag 12 juli 2011 om 21:16
Die gewoonte heb ik ook *schaamschaam*. Ik ben gek op plukken aan anderen. Als ik iemand zie met zo'n knijter op zijn of haar kop, dan gaan mijn handen jeuken. Die moet weg.
En ik duim..ja I know, almost 23, maar zo fijn en vertrouwd!
Pff en zo heb ik er wel meer. Hmm volgens mij ben ik wel een rare vogel
En ik duim..ja I know, almost 23, maar zo fijn en vertrouwd!
Pff en zo heb ik er wel meer. Hmm volgens mij ben ik wel een rare vogel
dinsdag 12 juli 2011 om 21:17
quote:nlies schreef op 12 juli 2011 @ 21:15:
Ik heb de eerste uitzendinggezien: Knul die iedere morgen om half 6 opstond om zijn hele huis te poetsen
Dat is geen gekke gewoonte dat is smetvrees
Liever dat, dan iemand die zoveel troep verzameld en niet opruimt dat het huis vanzelf wel wegloopt.
Maarja..dat zijn natuurlijke beiden extremiteiten.
Ik heb de eerste uitzendinggezien: Knul die iedere morgen om half 6 opstond om zijn hele huis te poetsen
Dat is geen gekke gewoonte dat is smetvrees
Liever dat, dan iemand die zoveel troep verzameld en niet opruimt dat het huis vanzelf wel wegloopt.
Maarja..dat zijn natuurlijke beiden extremiteiten.
dinsdag 12 juli 2011 om 21:18
Ik kende dit filmpje al, geniaaaal
Ik knijp ook graag puisten uit trouwens
Wel alleen bij mezelf en in het gekste geval bij vriend hoor
En korstjes, vind ik ook heerlijk om open te krabben. En velletjes inderdaad, heeeeerlijk als je van die grote vellen er af kunt trekken.
Ik knijp ook graag puisten uit trouwens
Wel alleen bij mezelf en in het gekste geval bij vriend hoor
En korstjes, vind ik ook heerlijk om open te krabben. En velletjes inderdaad, heeeeerlijk als je van die grote vellen er af kunt trekken.
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 12 juli 2011 om 21:24
Mijn man is stapel op gefrunnik aan hem, maar ik mag nooit aan puistjes of meeeters komen. Hij zou gekriebel, geaai en insmeren echt dagen kunnen volhouden. Ik maak 'm wel eens op, doe zijn nagels of geef hem een maskertje, vindt ie heerlijk, ook het eraf halen (hij gaat er echt niet mee de deur uit, nou ja, wel met nagellak).
Terwijl ik zelf helemaal niet van het smeren en make uppen ben, op mezelf dan.
Een van zijn favorieten is tatoeages maken met balpen. Had een keer een heel grote sexy pinup op zijn rug getekend waarna hij op een gekleurde leren bank ging liggen. Er heeft zeker een maand een pinup in spiegelbeeld op de bank gestaan.....
Terwijl ik zelf helemaal niet van het smeren en make uppen ben, op mezelf dan.
Een van zijn favorieten is tatoeages maken met balpen. Had een keer een heel grote sexy pinup op zijn rug getekend waarna hij op een gekleurde leren bank ging liggen. Er heeft zeker een maand een pinup in spiegelbeeld op de bank gestaan.....
dinsdag 12 juli 2011 om 21:24
dinsdag 12 juli 2011 om 21:27
Inderdaad Moeilijkenaam. Hoewel dit de natte droom van elke puistknijper is moet je wel snappen dat zo'n enorm abces niet meer in de catergorie "uitknijpbare puist" valt. Zo met een stukje keukenrol, daar was ik nooooooit aan begonnen. Veel te heftig.
Dat moet een dokter steriel enzo maar lekker verwijderen.
Dat moet een dokter steriel enzo maar lekker verwijderen.
668, the neighbour of the Beast