M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

we hebben het huis!
Proficiat Merel!! Super leuk!!!

Vanmorgen met de makelaar rondje door ons huis. Besloten alles leeg te halen en sommige dingen nog wat aan te passen (lees neutraler maken)

Dus ben deze week er weer druk mee.

Nou kom snel weer terug
Wow Merel cool!! Leuk zeg, per wanneer? En hoe ga je inrichten en gaan jullie nog wat verbouwen? Spannend!

Juul, dat klinkt inderdaad als lekker wakker worden. Zo deden wij dat op vakantie ook. Wij nog even lekker in bed, tas met speeltje voor Milena. Kon zij rustig nog een half uurtje rommelen en wij nog een beetje slapen. Heerlijk!

Indian, oeh dus werk aan de winkel in je oude huis. Dat is niet echt leuk, lijkt me. Je wil naar je nieuwe huis en geen gezeik meer met het oude. Ik heb ook nog i osn oude huis balend en wel een stenen muur cremekleurig geverfd. Wat een klotewerk en achteraf hadden we echt spijt dat we het niet eerder gedaan hadden.

Xop, haha nu voel ik me helemaal ontaard omdat ik luiers niet zielig vind. Ahum ik vind het wel schattig staan zo'n luierkontje (tpt op zekere hoogte he voor de duidelijkheid, na een bepaalde leeftijd niet meer. Dat jullie niet denken dat ik mijn vent een luier aantrek ).

Scoob, poeh niet echt tips. Ik heb ook van die kindjes in de klas die thuis schijnen te huilen omdat ze naar school moeten en dan in de klas heerlijk spelen en het echt naar hun zin hebben. Ik gfeloof er echt wel in dat ik het zie als een kindje het niet leuk heeft in de klas. Ik zou proberen je er niet al te veel van aan te trekken en er niet al te diep op te gaan met Laura. Dat het geen issue wordt voor haar. En goed in de gaten houden of ze het in de klas zelf wel leuk heeft, dus af en toe even gesprekje met de juf (meester? meestal juf).

Vandaag weer lekker dagje gewerkt. Was leuk! We zijn lekker aan het werk over lang en kort

Toen ik thuis kwam bleek vent ziekig en rillend in bed t eliggen. Ah zieltje. Hij heeft weer eens griep en zich nu dan eindelijk eens echt ziek gemeld. Beetje jammer dat squashen daardoor niet door kon gaan, maar goed ik mocht niet klagen geloof ik.
Oh Frans hier ook een zieke hubby!!.

En Yuma trouwens ook, heeft vanmiddag niet geslapen (kijkt verbaasd) En tijdens het eten, dus voordat hij naar bed ging, nog ff alles vol gespuugd.

Lag er vandaag vroeg in, sliep al bij manlief op de arm tijdens de fles, deze dus ook niet leeg. Zal vannacht wel weer feest worden hier.

Gaaf Merel!! Gefeliciteerd! Wanneer is de overdracht?

Indian, oww man en kind ziek grrr... Succes!

Frans, gelukkig hebben we morgen een gesprekje met haar meester (jaja kan ook in groep 1/2). Wat zo begrijp aan met brengen en halen doet ze overal aan mee en ze is heel enthousiast en spontaan naar de andere kinderen.

Ook verteld ze veel over wat ze gedaan hebben.

Ze wil alleen maar s'ochtends naar school. In het begin (lees voor kerstvakantie) waren we wat streng zo van ga maar, je moet even wennen maar ze blijft ontzettend moe en wil niet nog een keer naar school. Ze slaapt nu vaak ook s'middags even een uurtje. Alleen op dinsdag gaat ze hele dag, met overblijven omdat wij dan allebei werken. Kan haar gelukkig dan wel zelf om 3u ophalen. Ben benieuwd of de meester nog wat nieuws te vertellen heeft.

Jij ook succes met zieke man...kunnen erug zielig zijn...Is hij thuis en dan ziek.

Owww. Xop als ik het zo bekijkt: een luier om. Dan is het niet fijn..ik denk altijd ...ze weten niet beter dat er zo'n prop tussen je benen zit.... Vind het wel een goeie om wat vaker te doen. Jasper heeft ook heel snel uitslag op zijn billen.

Jasper kan toveren....zo schatig op zijn manier zegt ie dan: hokus spokus pilatus pas...ik wou dat papa een meneer was..... Zo schatig. Ze spelen met papa nog wel eens 'monstertje' en dan tovert Jasper papa weer in een meneer. Vanochtend heeft ie ook weer heel gezellig met z'n vriendje Lucas gespeeld. Lekker dansen, kleuren etc. Zo schatig die kereltjes samen.

Pips, hoe gaat ie bij jou/jullie nu?? Is pipsie weer beter??? Drinkt de kleinste pipsie al goed aan de borst? Succes daar!

Greetz Cathy

Merel, gefeliciteerd!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Merel wat leuk! GEFELICITEERD!

Xop, ik heb je adres niet wil je het in de ak zetten?

Uh... ik zal een vertaling van de tekst van het kaartje in de ak zetten (grijnz). Bedacht me opeens dat wij "anderstalig" zijn LOL.

BV gaat nog niet goed, denk er aan een lactatiekundige in te schakelen. Ow... as we speak begint Popsie te gillen, gauw er heen. HOpelijk vanavond nog fut om meer te posten.

Pips
Dit net gepost op het januari forum:

Hoi allemaal,

Na meer dan een week rust kan ik inmiddels weer wat meer en dus ook weer posten :-) (mijn zwangerschappen zijn zo zwaar dat ik altijd erg lang moet bijkomen, helaas). Wij hebben afgelopen week een drukke week gehad, niet door bezoek (mensen weten pas sinds dit weekend dat ik bevallen ben... we hebben de kaartjes pas na ruim een week verstuurd) maar door oudste dochter, zij was ziek en we zijn de hele dag en nacht druk met haar geweest. Erg jammer van de kraamweek, die ging hierdoor een beetje aan mij voorbij, de meeste aandacht ging naar de oudste maar die is nu weer fitter dus wordt de rolverdeling weer bijgesteld :-).

Dochterlief doet het niet zo goed op de BV dus we geven KV er bij. Haar gewicht bij de geboorte was 3150, is nu 2950. Ik ben blij te lezen dat Tieger ook wat gespannen is door de BV. Het is voor mij de eerste keer dat ik BV geef (na een borstverkleining) en het houd me nogal bezig... Afijn, zonet nog een keer met de VK gebeld en instructies gekregen om nog meer te gaan bijvoeden en om een neusspray te halen (ter bevordering van de toeschietreflex). Grin, ik ken inmiddels alle BVboeken uit mijn hoofd, jullie ook?

Ik zou vanmiddag voor het eerst even naar buiten.... alles klaargezet gaat het regenen... Afijn, nu maar een volgende dag afwachten.

Ondertussen popel ik om bezoek te kunnen ontvangen...gelukkig komen de eerste bezoekers donderdagmiddag, wil eindelijk onze nieuwe aanwinst wel eens showen :-)

Hartelijke groeten,
Pips bedankt voor het kaartje, ja vertaling is wel nodig. hihi. Nee we kwamen er wel uit, maar uitspreken zit er niet in.

Manlief zei, wat is dit nou. Ik zeg Fries (of is het een andere taal)

Nou kom straks weer terug. Beide mannen nog ziek.

Ik heb vandaag bijna het hele huis leeg gehaald. Staat nu niet veel meer in!!!

Pff was ook wel erg vermoeiend.

De prednison werkt goed, denk ik.

Kom straks weer.
Pips, bedankt voor je kaartje!! Haha ik kom er ook wel uit hoor.

Oh en wat jammer van je kraamweek dat Pipsie nu net ziek was. Tuurlijk zijn er ergere dingen, maar men zo'n eerste week met je nieuwe wurmpje erbij had je je wel anders voorgesteld! Ik vind het wel erg knap dat je zo positief blijft over de bv. Men, tis weer aanmodderen he? Helpt het om je productie op gang te kolven?

Vent nog ziek, Lena's oogjes nog ontstoken. Haha maar ik voel me gelukkig rpima.
Oooh, Pips. Fijn dat je ons laat meeleven; dat vind ik echt leuk! Veel sterkte en zelfvertrouwen voor je!!! Borstvoeding geven is hartstikke leuk als het lekker loopt. Maar oooooo.... die twijfel, he?! Kon je maar in zo'n klein maagje kijken enzo. Bij mij liep het trouwens ook pas fijn na een dikke week, hoor. Ik had pas heeeel laat stuwing; de melkstroom kwam erg laat op gang. En ook mijn toeschietreflex was erg laat; baby was soms al flauw dat er niets aankwam, liet dan los, en ja hoor..... dan spoot het eruit. En dan wou beeb weer niet pakken want melksproei in gezicht enz enz enz.... Hahaha, dat ik het bij beide lang volgehouden heb is een wonder! Goed van je dat je VK en evt. lactatiedeskundige erbij haalt!!

'k Ben erg beniuwd naar je kaartje; a.s.a.p. zet ik mijn adres in de AK! (Nu even niet, want deze PC doet erg raar op MSN... Heel vreemd.)

Oh ja, Indian, fijn dat je Pred. aanslaat!!!
Pips, het kaartje dat ik je stuurde kwam net terug, dus ff een neiuwe gepakt met dit keer het juiste adres. Zit weer op de bus, dus kun je morgen verwachten.

Manlief en Yuma nog steeds ziek. Wel minder gelukkig, Yuma heeft weer bruine ontlasting ipv gele super dunne diarree.

Vanmorgen team gehad, vanmiddag weer werken.

Morgen ga ik maar verder het oude huis leeg halen, Is bijna leeg. Hard gewerkt gister.

Nou ga weer, zie jullie straks weer.

Doei

Hier ff kort berichtje, ik ben nu ook aan de beurt met ziekzijn...gr... en de timing is weer super. Manlief op wintersport en ik ziek.. Gelukkig was mijn moeder hier gisteravond al. Die is vanavond weer weggegaan. Morgen moet ik het weer zelf doen. Gaat op zich wel weer wat beter. Van maandag op dinsdagnacht begon het met veel overgeven en helemaal brak ervan natuurlijk dinsdag. Van alles geregeld om kids thuis te krijgen. Buuf Laura mee uit school genomen en Buurmeisje samen met Laura Jasper opgehaald. Kids een broodje gegeven voor de tv en daarna naar bed gebracht. Dat lukte allemaal net. Gelukkig begrijpt Laura het ook wel en vind het erg interessant om mama te helpen. Maar men....niet fijn om ziek te zijn als je vent er niet is.

Ff geen puf om verder te reageren, hopelijk morgen weer!
Scooby, heel veel beterschap!

Fijn dat je moeder kwam helpen.

Hoop dat je man snel weer thuis is.
Dames, ik ga ffuit de lucht, ben erg druk met hypotheken, koopaktes, aannemers, verhuisdozen, eigen huis netjes maken en ga zo maar ff door. Lees wel mee, maar ff geen puf om te reageren. Even tijdje concentreren op andere dingen en kom snel weer langs als ik een gaatje heb om een update te geven!

Liefs Merel
Da's prima merel. Veel succes ermee.
Oh, Merel, je hebt gelijk! Maar ons niet helemaal vergeten, he?!?! Ontzettend gefeliciteerd met je huis, trouwens. Leukleukleuk en spannend enzo. Maar ook energievretend........ Ik zal eventjes in AK kijken; zag wel dat je gepost had opver het huis, maar ik had geen tijd te reageren.... Snorry.

Maar ga lekker in de meeleesmodus, joh! Want een goeie hypotheek uitzoeken is best timeconsuming en erg belangrijk!

Hee, waar is Andjo trouwens? AAANNNDDDJJOOO..... Kom eens vertellen?!

Scoob, wat ontzettend vervelend dat je net nu ziek wordt!! Heel veel sterkte; oohh, echt heel erg als je niet ziek mag/kunt zijn omdat je nu eenmaal de kids moet verzorgen. En die kleintjes hebben echt niet door dat ze je wat moeten ontzien..... Hugs, meid!

Hier geen nieuws. Alles gaat zijn gangetje. Bij jullie ook?
Poging om te posten mislukt, duh... twee huilende roeptoeters eisen mijn aandacht en eigenluks moet ik nu ook al koken.... Hmmm.... timing kan absoluut beter. Van mij en van de roeptoeters

Tot later,

Pips
En piups, alle mondjes weer gevuld??!!

Goeiemorgen!

Oh, Pips.... Ik weet nog precies hoe ik me die eerste maanden voelde, met twee van die wijffies die mijn aandacht vroegen. Ik vond het echt wel moeilijk!! Ik geloof dat ik uiteindelijk nog een noodkreet op het Juli '04-topic (mijn andere verslaving ) gegooid heb. Want daar waren twee ervaren mama's. Zij schreven toen dat het gewoon een tijdje duurt voordat dat zich een beetje "ingeregeld" heeft. En inderdaad.... na een paar maandjes snapte gewoon iedereen hoe en wat, en snapte ik ook hoe ik twee kids volledig aandacht kon geven zonder dat er eentje voor mijn gevoel te kort kwam. Pffff.... maar zoals gezegd; best zwaar in 't begin. Hou maar voor ogen: Het komt allemaal goed Het komt allemaal goed Het komt allemaal goed Het komt allemaal goed Het komt allemaal goed Het komt allemaal goed Het komt allemaal goed Het komt allemaal goed Het komt allemaal goed Het komt allemaal goed Het komt allemaal goed Het komt allemaal goed. Echt waar. Succes, Pips. Enneh..... mijn adres staat NU in de AK. 'k Ben zo benieuwd naar je kaartje!!! (En de mijne is onderweg; net als Indian's ).

Scoob, hoe is het nu? Gelukkig komt je wederhelft vandaag weer terug, toch?

En Merel.... kun je door de hypotheekbomen het bos nog zien? En merk je ook bij de banken iets van/over de hypotheekcrisis in USA? Worden hier nu ook bepaalde voorwaarden anders?
GM allemaal!!

Pips, gaat het weer een beetje? Doe rustig aan.

Het is ook wat Xop zegt, jullie moeten allemaal aan de nieuwe situatie wennen.

Nou ben al een aantal weken aan het denken waar naar toe te gaan met pinksteren. Wil in de buurt blijven, zit hier een leuke camping zo'n 8km verder op. Maar als het nu slecht weer is, wat doe ik daar dan, hebben alleen een buiten zwembad en speeltuin.
Hai!

Scoob, oeh balen dat je net ziek wordt als je man er niet is. Ben ik ook steeds bang voor alsvent weggaat. Dat ik dacht echt ziek wordt (van die griep waarbij je echt niet meer op je benen kan staan, maar goed die heb ik pas 2 keer gehad ofzo). Volgende week gaat ie weer weg, dus griep moet maar wegblijven hier. Ik hoop dat je je intussen weer beter voelt!

Pips, het lijkt me ook echtechtecht niet meevallen, twee van die kleintjes. En dan Pipsie ok nog ziek de eerste week. Komtvastallemaalgoed!!!

Merel, begrijpelijk. Ga lekker in de meeleesmodus, lekker op het huis focussen! Als je energie hebt om te vertellen (ego'en mag), dan zien we je wel weer!

Tira, hoe is het?

Andjo??? Alles goed?

Xop, bij jullie loopt alles lekker begijp ik? Hier ook wel redelijk. Alleen heeft vent de griep en daardoor was het niet altijd even gezellig in huis (ook door mij hoor) . Met Leentje gaat het prima. Ze meot wel aan 3 dagen kdv wennen. De dagen zelf gaan prima, alleen donderdag en vrijdag is ze best slecht gehumeurd. Moe en dan wil ze veel bij mama hangen. ik kan me er iets bij voorstellen, dus ik laat haar lekker rommelen met haar eigen speelgoedjes en we knuffelen veel.

Op mijn andere topic is net een baby'tje geboren wat een hartoperatie moet ondergaan. Echt heel sneu.

groetjes Frans
Oh wat erg, zeg! Da's echt een nachtmerrie; i.p.v. een onbezorgde kraamtijd ga je een vreselijk spannende tijd tegemoet... Brrrr..

Kan me goed voorstellen dat Leentje even moet wennen aan 3 dgn KDV. Is natuurlijk ook hartstikke vermoeiend! Maar over een tijdje vindt ze het vast hartstikke leuk!
Frans, da's idd gene fijne kraamtijd.

Ik hoop dat Milena snel gewend is aan de 3dgn KDV. Is niet prettig een miepend kind! (of ziek kind zoals hier, ook niet lollig)
Frans, dat is Brabbel toch, ook van "mijn andere"topic. Menomen, het zal je gebeuren... loop ik te miepen over een Pipsie die niets meer kan (of wil?) doordat ze steeds ziek is.

Ow.... as we speak.... ze slaat net weer aan... zo zielug... Ga er even naar toe, Pipsie is wederom ziek namelijk. Geen idee wat het nu is maar ze wil eigenlijk de hele dag liggen.

Grin, om het feest compleet te maken, ik heb inmiddels een fikse blaasontsteking oid. al sinds vorige week hoor, maar was toen nog niet zo erg. Nu toch maar dokter gebeld voor meds, dit is ook niet goed zo. En uh... Popsie drinkt sinds 2 dagen om de 2.5 uur.... Regeldagen en inhaalslag omdat ze eerste week niet genoeg BV had volgens de VK. Menomen... je beleeft wat LOL. Indian, had jij niet luciferstokjes in de aanbieding?

Wil je ze opsturen dan? Begrijp me goed hoor, ik ben erg gelukkig met mijn twee meiden maar uh... waarom moet iedereen gelijktijdig ziek worden? Manlief gaat volgens mij volgende week ook voor de bijl, ziet er ook erg beroerd uit (ken je die man uit de Adams family? LOL zoiets dus :-) )

Ha, Pipsie is weer stil... kan ik toch nog even verder typen. Ik heb Pipsie vandaag geleerd hoe ze haar babypop de fles moet geven etc. Zo hoop ik haar koest te houden tijdens het voeden van Popsie (wat ik nog steeds geen goede nick vind maar ik laat het even zo).

Sterkte met je zieke man Frans, grin, die van mij is altijd gelijk "doodziek" als hij eens wat heeft.... Die van jou ook?

Fijn om te horen dat je het ook zwaar vond in het begin Xop! Gedeelde smart enzo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven