Viooltjes likeur
woensdag 13 juli 2011 om 18:04
Iemand heeft mij een fles viooltjes likeur cadeau gedaan, heel leuk, ben dol op dingen die ik niet ken, maar ik heb geen idee wat ik er mee moet. Kent iemand een lekker recept voor een cocktail hiermee of weet iemand waar ik zo'n recept kan vinden? (ik heb al gegoogled maar kom weinig tegen)
Bedankt alvast!
Bedankt alvast!
woensdag 13 juli 2011 om 18:06
woensdag 13 juli 2011 om 18:09
Is het een likeurtje wat je in champagne een beetje kan doen? Of in prosecco?
Of er een cocktail mee maken Bellini, is met champ of prosecco en perzikken. Doe je daar een scheut bij.
Of de perzikken erin laten marineren.
Nogmaals, het hangt allemaal van de smaak af.
Of er een cocktail mee maken Bellini, is met champ of prosecco en perzikken. Doe je daar een scheut bij.
Of de perzikken erin laten marineren.
Nogmaals, het hangt allemaal van de smaak af.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 13 juli 2011 om 18:10
woensdag 13 juli 2011 om 18:22
Tiramisu mee maken.
Espresso samen met de likeur, daar de lange vingers in dopen. Onder in de schaal leggen, mascarpone met slagroom mengen zoeten met (vanille)suiker en bovenop wat rood fruit met geraspte chocolade.
Of je maakt meringues, doet daar wat room bij en een scheutje likeur over en wat fruit en ter decoratie een viooltje
Leuk hoor, je kunt het denk ik een beetje vergelijken met rozenlikeur, ik denk dat als je daarop googled meer resultaten en ideeen opdoet!
Succes!
Espresso samen met de likeur, daar de lange vingers in dopen. Onder in de schaal leggen, mascarpone met slagroom mengen zoeten met (vanille)suiker en bovenop wat rood fruit met geraspte chocolade.
Of je maakt meringues, doet daar wat room bij en een scheutje likeur over en wat fruit en ter decoratie een viooltje
Leuk hoor, je kunt het denk ik een beetje vergelijken met rozenlikeur, ik denk dat als je daarop googled meer resultaten en ideeen opdoet!
Succes!