Kat is zoek

14-07-2011 07:24 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een van mijn katten is nu al ruim 2 dagen van huis. Het kan een echte zwerver zijn en daarom maakte ik me niet gelijk zorgen maar meestal komt ie elke dag wel een of meerdere keren aanwaaien. En nu heb ik 'm al een paar dagen niet gezien. Ik maak me zorgen . Ik ga maar in de buurt kijken een vraag ook aan de buren of ze hun ogen open willen houden. Verder ook

Maar even bellen naar 2 dierenartsen in de buurt (waaronder de mijne).
Dierenasiel?
Amivedi/dierenbescherming bellen. 's avonds en 's ochtends roepen en rammelen met de brokjes.
bel even met de dierenambulance.. geef daar goed door hoe je kat er uitziet. Zo heb ik mijn hond terug gevonden.

Ze zijn 24 uur per dag bereikbaar..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Zo'n topic heb ik laatst ook geopend, gelukkig kwam mijn rooie kater weer opdagen de volgende morgen..

Ik hoop dat hij gauw terug is, snap dat je je zorgen maakt...
Dierenambulance is gebeld, amivedi kon ik nog niet bereiken, probeer het straks nog een keer of via de site. Met brokjes rammelen heb ik idd gedaan.
Denk ook aan het weer he, de meeste katers zullen liever op een droog plekje blijven dan in de regen naar huis te lopen. Hier komt het al dagen met bakken uit de hemel, dus wellicht is hij aan het schuilen
weet niet of jullie buurtlink hebben, anders kun je daar een melding op plaatsen. Doen mensen hier in de buurt heel veel.
Sterkte, ik hoop dat hij snel thuis komt!
Wij hebben geen buurtlink oid. Ik dacht er idd aan dat onze kat misschien wel voor de regen schuilt maar dan nog zien we 'm meestal wel dagelijks 1 a 2 x.
welke stad woon je?
Heb net zitten googlen, wel buurtlink dus . Maar kende het niet.
Ook even wat A-4tjes ophangen in de buurt, dat jullie de kat zoeken met zijn naam en jullie tel.nr.

Ik hoop dat jullie 'm snel vinden!
M'n kat is weer terecht, vanochtend had manlief de deur open staan en wie stond daar ineens binnen, onze kat! Gelijk weer eten natuurlijk en daarna hebben we 'm allemaal heerlijk geknuffeld.
Gelukkig maar!
Wat een goed nieuws!!!
Pffff, gelukkig issie terug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven