Entertainment alle pijlers

junior masterchef Australia

04-07-2011 18:35 1386 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic voor de kookwonders van Australia!

Wie kijkt er mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ahhh, wat zielig voor Pierre.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
wat is er met Piere?



Oke al duidelijk
Alle reacties Link kopieren
Hij is ziek en kan niet meedoen.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Pfieuw, moeilijk gerechtje!
Alle reacties Link kopieren
ach makkie, Kore!
Alle reacties Link kopieren
Neeeee, Jack!!! Ai, domme fout!
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat was niet handig van Jack
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke opdracht!
Alle reacties Link kopieren
Zo stom om in het reclameblok reclame te maken met "Nieuw in Nederland" voor het programma waar we nu en al weken naar zitten te kijken....
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, mijn moeder heeft die rasp ook! Al jaren, en ze roept altijd dat het de beste rasp ooit is.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Pfff ingewikkeld recept hoor
Alle reacties Link kopieren
En hoe lang hebben ze er nou over gedaan? Een uur?
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Ja, 4 x 15 minuten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou al een uur aan het emmeren zijn met het maken van de pasta....brrrrr
Alle reacties Link kopieren
Joh, ik heb eens pompoensoep gemaakt... Hoe lang ik er wel niet over gedaan heb om dat ding te schillen...
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Kaliope, die moet je ook helemaal niet gaan schillen!!
Alle reacties Link kopieren
Echt supergoed gedaan. Ik had geen favoriet team.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, morgen weer de andere kids!
Alle reacties Link kopieren
Tot maandag (ben er morgen niet)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt een geweldig programma! Siena is mijn favoriete deelneemster, ik vind haar zo onwijs schattig en goed. Sofia en Isabella (de zusjes) zijn ook enorm goed.
Alle reacties Link kopieren
Je moet toch die schil eraf halen?



Ik heb het eerst in stukken gehakt met een aardappelschilmesje daarna gekookt, toen het zacht werd er weer uitgevist en met hetzelfde aardappelschilmesje overal de schil eraf gesneden terwijl ik mijn vingers minstens vijftig keer verbrandde. Was dat allemaal onnodig?



Het was uiteindelijk wel lekker trouwens.



Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Allemaal onnodig, Kaliope. Sowwy. Gewoon idd in stukken doen, in wat water of bouillion koken, en dan pureren met staafmixer. KLAAR

En dan evt naar smaak wat roomkaas toevoegen (doe ik dan altijd)
Alle reacties Link kopieren
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 14 juli 2011 @ 20:15:

Ach, 1 voordeel dat je het nu weet. Je gaat vast vaker pompoensoep maken
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zeker. Ach, gelukkig kom ik er nu achter en niet over 50 jaar.
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven