junior masterchef Australia
rosanna08
maandag 4 juli 2011 om 18:35
Alle reacties
Link kopieren
Even een nieuw topic voor de kookwonders van Australia!
Wie kijkt er mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kalliope
donderdag 14 juli 2011 om 19:04
Alle reacties
Link kopieren
Ahhh, wat zielig voor Pierre.
Liever elitair dan een pauper!
AnneRoos74
donderdag 14 juli 2011 om 19:05
Alle reacties
Link kopieren
wat is er met Piere?
Oke al duidelijk
Kalliope
donderdag 14 juli 2011 om 19:05
Alle reacties
Link kopieren
Hij is ziek en kan niet meedoen.
Liever elitair dan een pauper!
koreveen
donderdag 14 juli 2011 om 19:05
Alle reacties
Link kopieren
Pfieuw, moeilijk gerechtje!
Anoniem_76983
donderdag 14 juli 2011 om 19:06
Alle reacties
Link kopieren
koreveen
donderdag 14 juli 2011 om 19:10
Alle reacties
Link kopieren
Neeeee, Jack!!! Ai, domme fout!
Anoniem_76983
donderdag 14 juli 2011 om 19:11
Alle reacties
Link kopieren
Ja, dat was niet handig van Jack
AnneRoos74
donderdag 14 juli 2011 om 19:11
Alle reacties
Link kopieren
koreveen
donderdag 14 juli 2011 om 19:20
Alle reacties
Link kopieren
Zo stom om in het reclameblok reclame te maken met "Nieuw in Nederland" voor het programma waar we nu en al weken naar zitten te kijken....
Kalliope
donderdag 14 juli 2011 om 19:20
Alle reacties
Link kopieren
Hahaha, mijn moeder heeft die rasp ook! Al jaren, en ze roept altijd dat het de beste rasp ooit is.
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_76983
donderdag 14 juli 2011 om 19:25
Alle reacties
Link kopieren
Pfff ingewikkeld recept hoor
Kalliope
donderdag 14 juli 2011 om 19:27
Alle reacties
Link kopieren
En hoe lang hebben ze er nou over gedaan? Een uur?
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_76983
donderdag 14 juli 2011 om 19:29
Alle reacties
Link kopieren
koreveen
donderdag 14 juli 2011 om 19:29
Alle reacties
Link kopieren
Ik zou al een uur aan het emmeren zijn met het maken van de pasta....brrrrr
Kalliope
donderdag 14 juli 2011 om 19:31
Alle reacties
Link kopieren
Joh, ik heb eens pompoensoep gemaakt... Hoe lang ik er wel niet over gedaan heb om dat ding te schillen...
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_76983
donderdag 14 juli 2011 om 19:31
Alle reacties
Link kopieren
Kaliope, die moet je ook helemaal niet gaan schillen!!
koreveen
donderdag 14 juli 2011 om 19:33
Alle reacties
Link kopieren
Echt supergoed gedaan. Ik had geen favoriet team.
Anoniem_76983
donderdag 14 juli 2011 om 19:33
Alle reacties
Link kopieren
Oh ja, morgen weer de andere kids!
koreveen
donderdag 14 juli 2011 om 19:34
Alle reacties
Link kopieren
Tot maandag (ben er morgen niet)
Anoniem_127477
donderdag 14 juli 2011 om 19:34
Alle reacties
Link kopieren
Ik vind het echt een geweldig programma! Siena is mijn favoriete deelneemster, ik vind haar zo onwijs schattig en goed. Sofia en Isabella (de zusjes) zijn ook enorm goed.
Kalliope
donderdag 14 juli 2011 om 19:36
Alle reacties
Link kopieren
Je moet toch die schil eraf halen?
Ik heb het eerst in stukken gehakt met een aardappelschilmesje daarna gekookt, toen het zacht werd er weer uitgevist en met hetzelfde aardappelschilmesje overal de schil eraf gesneden terwijl ik mijn vingers minstens vijftig keer verbrandde. Was dat allemaal onnodig?
Het was uiteindelijk wel lekker trouwens.
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_76983
donderdag 14 juli 2011 om 19:38
Alle reacties
Link kopieren
Allemaal onnodig, Kaliope. Sowwy. Gewoon idd in stukken doen, in wat water of bouillion koken, en dan pureren met staafmixer. KLAAR
En dan evt naar smaak wat roomkaas toevoegen (doe ik dan altijd)
Kalliope
donderdag 14 juli 2011 om 20:15
Alle reacties
Link kopieren
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_76983
donderdag 14 juli 2011 om 20:21
Alle reacties
Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 14 juli 2011 @ 20:15:
Ach, 1 voordeel dat je het nu weet. Je gaat vast vaker pompoensoep maken
Kalliope
donderdag 14 juli 2011 om 22:53
Alle reacties
Link kopieren
Ja, dat zeker. Ach, gelukkig kom ik er nu achter en niet over 50 jaar.
Liever elitair dan een pauper!
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder