SMS fun

12-07-2011 22:02 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat 'spannende' smsjes zo vermakelijk zijn, dat je er onwillekeurig hardop om moet lachen??

Misschien durven we er wat van te delen.

Ik smste dat ik tijdens een saaie vergadering zijn pik in mn mond liep te fantaseren, om het nog een beetje vol te houden.

Zijn antwoord: Dus mijn pik was aanwezig bij een vergadering. Ik hoop dat je nog wat zinvolle dingen hebt kunnen zeggen met je mond vol...!

Ik zei dat ik eigenlijk nooit was zeg tijdens vergaderingen. Alleen wat zuchten en steunen. Net als bij de seks eigenlijk

Hebben jullie ook wel eens seksgerelateerde grapjes over de sms?
Ja, dat hij geil was en dat ik nu naar kom, want hij had wat lekkers voor me.
Leven en laten leven
Ik vind mijn SMSjes, en in het bijzonder pikante SMSjes, te prive om hier met duizende forummers te delen.
quote:nummerzoveel schreef op 12 juli 2011 @ 22:06:

Ik vind mijn SMSjes, en in het bijzonder pikante SMSjes, te prive om hier met duizende forummers te delen.Ja, ze zullen vast zo uniek zijn dat wij jou of hem eraan gaan herkennen.
@misspoez

Nee hoor, vast niet uniek. Maar wel prive.
jazeker wel!
Sorry nummerzoveel, was een onaardige opmerking, geplaatst nadat ik naar beneden was gekomen van een woordenwisseling met mijn oudste over ... jawel ... smsjes. Had ik niet moeten plaatsen, slaat nergens op.
Ik sms nooit geile dingen, heb touchscreen en heb een keer naar mijn hele telefoonlijst 'Hey, ben je aan het poepen ofzo?' gestuurd in een dronken bui (inclusief mijn baas, oma en onderwijsbalie). Was bedoeld voor een vriend die nogal lang op de wc zat, dus nee, ben veel te bang dat ik per ongeluk 'send all' klik
Lang leve whats app! Inclusief foto's. Maar het is net al dirty talk iets tussen twee mensen op dat moment. Op een woensdagochtend delend met een forum is stukken minder spannend.
Ja idd tegenwoordig doen we alles over de ping
quote:elastiekje schreef op 12 juli 2011 @ 23:37:

Ik sms nooit geile dingen, heb touchscreen en heb een keer naar mijn hele telefoonlijst 'Hey, ben je aan het poepen ofzo?' gestuurd in een dronken bui (inclusief mijn baas, oma en onderwijsbalie). Was bedoeld voor een vriend die nogal lang op de wc zat, dus nee, ben veel te bang dat ik per ongeluk 'send all' klik

GEWELDIG
Ik ben momenteel aan het experimenteren met een meid die ik afgelopen zaterdag heb ontmoet. Smste vanmiddag dat ik zin heb in morgenavond en in haar. Krijg net een smsje van haar terug dat ik een ontzettende flirt ben en dat ze wil afspreken.

Mijn ervaring tot nu toe: Maakt het wat spannender en je weet beide waar je op uit bent;)
Ik sms met regelmaat met vriendje 2 en 3. Lekker spannend en heel vermakkelijk. Zeker als de datum van een date dichterbij komt. Met Nr 1 is dat anders. Daarmee is de intimiteit zoveel groter dat het raar voelt. Nr 1 en ik laten elkaar alles lezen. Kunnen daar ook van genieten.

En n smsje op je werk tijdens serieus doen is heerlijk. Kan me niet vaak genoeg zijn (vind mn werk overigens ook erg leuk)
Jaaa leuk dat smsen. Dat deed ik met mijn sv.. en het lijkt me leuk dat als ik een partner heb dat hij ook wel wat van de "dirty talk" is. Ex was nogal saai in dat soort dingen.

Maar met sv.. we smsten bijna dagelijks, en als het moment er dan was dat we elkaar zagen dan rukten we elkaar de kleren zowat van het lijf.

Good old days..

Maar sms fun..of het echt grappig was. Nee dat niet. Meer uitdagend.

Wat ik me even afvraag. Kan iemand die smsjes niet lezen (dus via provider ofzo, die daar werken) Dat is iets wat ik me nog steeds afvraag. Het voelt voor mij nooit helemaal anoniem.. net als een computer.

@Bert: ja als het alleen voor de seks is, leuk. Als je iemand echt leuk vindt en elkaar nog niet zo goed kent, kan het een turn off zijn. Dat moet je wel aanvoelen.. (hangt ook van je date af natuurlijk afgelopen zaterdag)
Volgens mij hebben we allemaal wel eens dirty smsjes, textberichten of mailtjes verstuurd. Ik persoonlijl vind het een leuke manier om elkaar op die manier te teasen vooral als je weet dat het op korte termijn ook nog uitgevoerd gaat worden. Alleen inderdaad wel opletten geblazen, ik heb ooit mijn moeder een sms gestuurd met de vraag of ik wel of geen kleren onder mijn lange zwarte jas moest dragen 's avonds.....
En....? Wat vond ze?

Mijn moeder zou me iets smsen als: Meid kijk uit dat je geen kou vat he??
quote:crazy_conny schreef op 14 juli 2011 @ 21:26:

Alleen inderdaad wel opletten geblazen, ik heb ooit mijn moeder een sms gestuurd met de vraag of ik wel of geen kleren onder mijn lange zwarte jas moest dragen 's avonds..... Ach...het had erger gekund.
@miss_sparkle

Gisteravond dus een date gehad met mijn vlam van afgelopen zaterdag. We zijn in een kroeg gaan zitten en zijn daarna in haar kamer gestrand. Timing kon niet slechter want ze gaat vandaag op vakantie dus kunnen pas in sept oid afspreken. Zij wilde om deze reden dus geen sex, maar we hebben heerlijk heel de avond zitten zoenen.

Ze vond mijn ietwat seksueel getinte smsjes wel leuk zei ze;)
Ja, heeft wel wat. Kan zeker een voorbereiding zijn op wat er nog komen gaat. Gelukkig nog nooit naar de verkeerde gestuurd
Heerlijk dat sms'en, mijn sv en ik sms'en elkaar geregeld spannende berichtjes. Wat we met elkaar willen doen, beetje teasen. Heerlijk,zeker vlak voor een date. Kan het iedereen aanraden of het nu je vaste partner is of je sv....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven