***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Oh ja, nog zoiets 'leuks': ik kreeg een brief van de casema (ongeadresseerd) dat er op ons adres nog geen abonnement voor kabeltv was afgesloten en dat we ons binnen 10 dagen moeten aanmelden. Nu is het zo dat we hier al ruim 2,5 jaar wonen en ik al tig x met de Casema heb gecorrespondeerd en gebeld omdat we maar geen acceptgiro's krijgen en ik heb dus maar weer eens gebeld. Wat blijkt nu: officieel zijn we afgesloten omdat we een betalingsachterstand hebben! Ja duh, tuurlijk hebben we een achterstand, want we krijgen alsmaar geen rekeningen. Ze hebben dit nota bene vorig jaar zelf erkend en ons 2 maanden gratis kabeltv toegezegd voor alle ellende. Nu moet ik dus de openstaande rekeningen betalen en dan zou het goed moeten gaan in de toekomst. (geloof je het zelf) Toen ik vroeg van welke maanden dat abonnement was zei ze terloops ook nog dat er 29,95 afsluitkosten betaald moesten worden! Pfff ammehoela, die betaal ik dus never nooit niet. Ik vind het nogal grof dat ik nu als wanbetaler te boek sta bij hen terwijl ze zelf die fouten steeds maken. En daar kan ik zoooo boos om worden! Je praat gewoon tegen een muur aan de telefoon, dat mutsje gelooft echt dat het allemaal goed gaat komen maar ik heb dat al zo vaak gehoord. grrrr Sorry, maar moest ff frustratie kwijt.
Leuke verjaardagsplannen muissie !! Dat wordt pas een knalfeest !!

Vandaag hebben vriend en ik het over een broertje of zusje gehad voor Xander. Hij is het er eens met me dat ik eerst een baan moet vinden en dat alles een lange tijd stabiel met me moet gaan. Hij wil over 4 jaar wel voor een andere baby gaan. Maar dat vind ik best lang. Ik had eerder gedacht aan over 2 jaar (mits ik natuurlijk stabiel ben en dus een baan heb gevonden, maar dat kan haast niet mislukken). Verder ben ik van plan als alles over een paar jaar goedgaat en we aan een volgende baby beginnen , dit onder begeleiding van een psychiater te doen. De pillenmengeling die ik nu krijg ligt me perfect volgens de psy, over een tijdje zou ik moeten afbouwen, maar zal bepaalde pilletjes gans mijn leven moeten slikken. Natuurlijk is een zwangerschap iets bijzonders, en kan je niet al de pillen slikken, maar sommige gelukkig wel. Ik wil nooit meer terug naar hetgene vanwaar ik kwam, dus ik wil mijn AD en Antipsychotica blijven nemen. Dit voor mezelf, mijn vriend , voor Xander, en voor een eventuele volgende baby. Ik ben heel blij , dat vriend aangaf toch nog een baby later te willen. Want dat was mijn wens, ik wilde altijd graag 2 kids.
Dat is zeker fijn Witchke, dat hij aangeeft dat hij toch nog wel een kindje wil. En misschien draait hij wel bij qua tijdsbestek als hij ziet dat jij lekker in je vel zit en dat alles goed gaat.
haha, dat wordt feest in huize muis! Zij zijn natuurlijk ook al over zes weken jarig! Leuk hoor!

Bah, kabelmaatschappijen.... casema dus geen haar beter dan UPC, jammer hoor...

Fijn dat je het met je vriend over een eventuele 2e kindje hebt kunnen hebben Witchke. Het is goed om te weten dat hij er wel voor open staat. Hij zegt nu 4 jaar, maar zo ver kan je toch niet in de toekomst kijken. Idd eerst zorgen dat jullie gezinnetje weer helemaal goed op de rails zit, dat jij goed in je vel zit. En dan kunnen jullie over 2 jaar het er toch nog eens over hebben....

Lara, ik ga me vanavond maar eens over een solli-brief buigen...
Grr mannen... manlief schreef om 19.55 dat hij weg ging (eerst ff sushi halen). Nu is het vanaf kantoor ongeveer 20 min, dus heb ik Finn nog maar even opgehouden. Daarbij is Finn gevallen (probeerde zich vast te houden aan een krukje die ineens draaide, ik was net te laat). Nu dus een dikke bult op zijn lieve hoofje en manlief gaat nu pas bij sushi-boer weg. Verdorie, dus nog 20 min wachten.

Als ik dat had geweten had ik Finn naar bed gebracht, daar is die schat alweer lang aan toe.
Ahh wat zielig voor Finn. Ik kan Zahra ook echt niet later ophouden dan 20.00 uur hoor, dan valt ze ook echt om van de slaap. Vanavond was ze zelfs zo moe dat ze zonder morren in slaap viel. Normaal geeft ze altijd nog wel wat commentaar in het begin maar nu niet. Het zal wel komen omdat ze niet lekker is.
Swissie: is het goed gekomen met Finn en slapen? Geen dikke bult ook op zijn hoofdje?

Fachat: gelukt met de brief?

Jippie! Max heeft weer een fles leeg (nooit gedacht dat ik op dit tijdstip blij zou zijn met een fles...).

Wat zou het fijn zijn als Max morgen weer in normale doen is. Ik heb ook de zorg voor hem alleen want mijn vriend is vanavond een avond uit (dus uitslapen) en heeft morgen ook nog eens een teamuitje (hoe gezellig...).

Ik duik mijn bedje in!
Goedemorgen!

Michaatje: hoe is het met je? Wordt de misselijkheid als ietsje minder?
Morguh!

Dat was een kort nachtje Lara! Ik heb me gisteren nog niet tot schrijven aan kunnen zetten... vanavond maar!

Hoe is Zahra de nacht doorgekomen?

ik moet dadelijk weer naar mijn cursus, ik heb er zin in!
Goedenmorgen Dames.

Joepie, goed zo Max, drinken is goed voor je! Heb je nog een beetje kunnen slapen Lara? Anders vandaag overdag nog even bijslapen hoor.

Fachat, succes met je cursus. Hoe gaat het met je boot?

Lievelust, hoe gaat het? Ben je lekker uitgeslapen na je eerste werkweek? Heb je nog iets kunnen regelen om naar Daan te gaan?

Lara, Finn had gisteren een behoorlijke bult, maar nu valt het gelukkig weer mee. Hij zit momenteel aan tafel lekker te kletsen. Heeft het helemaal naar zijn zin met twee laptop ouders.

Zo ff koffie drinken en de telegraaf online lezen. Tot later.
Haha, ik zie het ochtendritueeltje in huize Swissie al voor me!

Spitsmuisje: vanavond is de verjaardag van je vader toch? Is hij vandaga jarig? Indat geval: gefeliciteerd!! Ben je eigenlijk gestopt met drinken en roken? Al een smoes bedacht voor vanavond?

Ik heb de mazzel dat ik over het algemeen vrij snel inslaap, dus ik heb van 2:30 - 7:30 kunnen slapen (met een kleine onderbreking van vriend die met een borreltje op hele verhalen wilde vertellen...).

Tijd voor koffie en douchen!
Haha, Ole is op rooftocht.. Kaj zit een boterham te eten en zodra hij hem even op zijn bordje legt, probeer Ole zijn broodje af te pakken. Het is erg grappig!

Swissie, ik zie het al helemaal voor me: Finn heel tevreden brabbelend op zijn stoeltje tussen 2 druk computerende (?) ouders.....

Oh, nog geen nieuws wb het schip, we moeten even afwachten op een reactie van het woonbotencomité nu (soort van Eigen Huis voor woonboten).
was je weg gisteravond Lara? Of was je gewoon laat op bed?
Goedemorgen!

Zahra werd vanmorgen koortsvrij wakker 37.0! Dus ik denk dat we het ergste gehad hebben. Ze was vanmorgen wel vroeg wakker, om 6 uur, maar toen ik haar luier verschoond had en speentje had gegeven heb ik het tot kwart voor 7 kunnen rekken.

Lara, fijn dat Max een hele fles heeft gedronken, dat gaat ook de goede kant op!

Fachat, wat grappig dat Ole het brood van Kaj probeerde af te pakken. En Finn gezellig aan tafel met 2 laptoppende ouders hihi, hij krijgt al vroeg het goede voorbeeld. Zahra zit ook vaak mee te kijken als we zitten te computeren hoor, ze probeert dan altijd de muis op te eten.

Ik ga ff wat doen, Zahra slaapt nog dus daar moet ik van profiteren. Tot laterzzzzz
Fachat: heb je een rechtsbijstandsverzekering? Hoe lang wonen jullie eigenlijk niet op de boot?

Wat een ondeugende jongetjes hier allemaal! Hoe reageert Kaj erop? Vindt hij het erg irritant?

Er kwam een vriendinnetje eten en dat werd natuurlijk weer wat later dan gepland, want het was hartstikke gezellig. Ik hoop dat mijn vriend vandaag tijd heeft, ik wil namelijk even langs de kunstuitleen met hem. Het is nog steeds zo kaal in huis en het lijkt me leuk om te kunnen wisselen tussen verschillende werken. Iemand ervaring mee?
Cool Lara, kunstuitleen. Dat zou ik ook wel willen, alleen een beetje ver weg!?!

Layla, fijn dat de koorts weg is. Dan is ze zeker weer aan de betere hand.

Fachat, haha dat zie ik zo voor me. Lukt het Ole af en toe ook? Hoe is Kaj daaronder? Moet hij lachen of wordt hij boos.

Gisteren bij cb heel hard gelachen. Finn was aan het spelen met een bal (plastic die uit verschillende onderdelen bestaat), toen viel de bal ineens uit elkaar. Huilen, huilen en nog eens huilen. Hij wou de bal niet meer hebben. En ik moest alleen maar lachen om dat gezichtje van hem. Hebben jullie dat ook? Dat je moet lachen om een huilende baby? Of ben ik een slechte moeder?

We hebben Finn nu losgelaten in huis, maar hij blijft maar om mijn benen heen draaien. Heel vermoeiend. Zodra hij mijn benen heeft gevonden, probeert hij zich aan mijn benen op te trekken. Ik denk dat het niet lang duurt voordat hij loopt.
Goedemorgen!

Layla; wat fijn dat het weer wat beter gaat met Zahra! Hopen dat het vandaag goed blijft gaan! Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?

En o zo irritant als je als wanbetaler wordt aangekeken door zo,n stom bedrijf! Wij hebben hier hetzelfde gehad met de leverancier van electra! Het lijkt dan wel alsof je tegen dovemansoren praat!

Lara; bah niet leuk een vriend die op vrijdag en op zaterdag weg gaat/moet, of wel? Toch fijn dat je op de hoogte wordt gehouden van zijn stapverhalen, al is het midden in de nacht! (komt me bekend voor! )

Witcke wat fijn dat je vriend het niet uitsluit dat er ooit een tweede kindje komt!!

Spitsmuis; wat een leuke plannen heb jij voor de eerste verjaardag van de jongens!

Swissie; slechte moeder? Nee soms zijn huilende baby's grappig! (niet als ze ziek of bang zijn!) Wow ook Finn al bijna aan het lopen? wat gaat dat snel! Kan me er hier nog helemaal niets bij voorstellen.

Lara ik zal ff de famillie afgaan!

Luna moet aanstaande dinsdag weer op controle voor haar helm. Ik heb stille hoop dat we mogen gaan afbouwen!

Ik ben gelukkig niet meer misselijk, was na een dag over! Wel nog zere, beurze plekken op mijn hand van het prikken en zenuwachig voor de uitslag! (die krijg ik vrijdag!)

Mijn vriend hoefde niet gehecht te worden, wond viel mee. Wel heeft hjj het adres en de naam van de baas van de hond. Hij wil er eigelijk heem om zijn broek vergoed te krijgen.....

Zo nu naar mijn meisje, die heeft geen zin meer in haar bed! We hadden gsiteravond verjaardag van mijn moeder. Ik heb daar gegeten met Luna en haar daar in bed gelegd (ze heeft een eigen kamertje!) toen wij naar huis heen gingen, haar eruit gehaald en ze sliep thuis zonder een kik te geven door!
Swissie: daar zou ik dus ook om moeten lachen, ik zie het gezicht zo voor me. Jeetje, Finn al bijna lopen. Wat zijn sommige kinderen toch snel! Voor nu lijkt het me wel vermoeiend zeg.

Leen: ik duim voor aanstaande dinsdag! Dat zal ook wel weer even wennen zijn voor Luna, om het helmpje minder vaak te moeten dragen. Hoe doe je dat eigenlijk met aankleden? Krijg je kleertjes er makkelijk overheen?

Spannend zeg, vrijdag die uitslag. Dat duurt ook lang! Heb je trouwens al arncia op de beurse plekken gesmeerd? Vaak gaat het dan wat sneller weg.

Wat een luxe trouwens dat Luna haar eigen kamer heeft bij je moeder! Woont ze ver weg?
met aan en uitkleden gaat de helm af, anders lukt het niet. Vaak maak ik dan ook even de helm schoon!

Mijn moeder woont hier in de buurt, 5 min met de auto en schoonmoeder ook. Wel handig maar toch niet TE dichtbij!
Zo Zahra ligt weer op bed. Mijn ouders waren zo lief om even op te komen passen zodat ik boodschappen kon halen (man moet werken). Daarna even een broodje gegeten en ja hoor, Zahra's luier was weer doorgelekt (ook op mijn broek bleh) dus nog steeds diarree. Ik heb ze gelijk maar weer in bad afgespoeld met de sproeier en in bed gelegd. Wasmachine draait weer en ga nu even stofzuigen en dweilen.

Leen, ik duim ook voor je dat je het helmpje mag gaan afbouwen, dat zou wel fijn zijn. Wat handig dat Luna een eigen kamertje heeft bij je moeder, dan hoef je ook niet met bedje enzo te slepen.

Swiss, huilende babies zijn soms wel grappig, je bent echt geen slechte moeder hoor!

Ik ga ff wat doen!
Lara, ik heb geen rechtbijstandsverzekering en over je andere vraag.. ik wil daar hier liever niet te diep op in gaan ivm eventuele meelezers... ik zet het wel allemaal even op msn.

Swissie, heel herkenbaar hoor lachen om een huilende baby! Ole had van zijn oudtante een knuffelhondje gekregen, prachtig vond hij hem... tot hij erachter kwam dat hij kon blaffen... Ole moest gelijk huilen en moest niks meer van die knuffel hebben. Vooral het betrekken van dat kleine gezichtje van een grote glimlach naar een heel droevig koppie, was behoorlijk lachwekkend...

Leen, ik zal dinsdag ook voor je duimen!
Ok!

Pfff... ik wou dat Max eens ging slapen...
Even een teken van leven. Ik lees wel steeds alles bij, maar ben zo moe op het moment dat ik haast geen puf heb om te reageren. Vandaag is Kaj jarig, hij is nu 10 maanden. Net als Witchke en Spitsmuis ben ik ook al plannen aan het maken. Hij is op een woensdag jarig, maar we wijken uit naar het weekend want dan kan iedereen komen.

Vandaag zouden we naar mijn broer in Den Haag gaan. Is de auto kapot...

Nu komen ze zometeen hierheen. Dat grapje met de auto gaat ons ¤ 500 tot ¤ 600 kosten. Echt balen.

Maandag gaan we een midweekje weg met mijn schoonouders. Naar een Landal Greenparc in Eerbeek. Wel lekker, een huisje met sauna, bubbelbad en zonnebank. Zie er alleen vreselijk tegenop, 5 dagen met mijn schoonouders in 1 huis. Heb me voorgenomen alles maar het ene oor in, en het andere oor uit te laten gaan, hoop dat het gaat lukken...

He, Kaj wordt wakker. Ga hem maar trakteren voor zijn ver-maand-dag. (diksap met liga haha). Hoop voor ik wegga nog even op iedereen te kunnen reageren want dat is niet leuk zo'n ego bericht...
Kaj, gefeliciteerd met je 10-maand-dag!

Wat balen zeg, dat de auto stuk is... Rijden jullie nu met het midweekje met je schoonouders mee? Is het huisje wel lekker ruim? Veel plezier!

Zo, ik ga bankhangen. Ben gaar, want dit was een lange dag met weinig slaap en een kindje dat het record jengelen probeerde te vestigen (is gelukt).
Lilien, gefeliciteerd met Kaj, Zahra is vandaag precies 9 maanden!

Lara, wat is het record jengelen van Max?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven