ex vriend heeft spijt

15-07-2011 11:07 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
T = foute vriend die je ongelukkig maakt

M = goede vriend die je gelukkig maakt.

Ja. Ik snap je twijfel.
Heb je wel echt gevoelens voor T? Of voel je je gewoon vereerd dat hij nu eindelijk achter jou aanloopt ipv jij achter hem?
Je bent nog zo jong, misschien wordt het eens tijd te ervaren hoe het is om even alleen te zijn. Je bent van de ene relatie meteen in de volgende gestapt.
quote:Sssenta schreef op 15 juli 2011 @ 11:17:

T = foute vriend die je ongelukkig maakt

M = goede vriend die je gelukkig maakt.

Ja. Ik snap je twijfel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Volg je hart.
Je was gelukkig toen je geen contact meer met hem had en je had geen gevoelens meer voor hem (miste hem ook niet).. Dan heb je een gesprek met hem waarin hij zegt dat hij spijt heeft, en nu ineens heb je weer gevoelens voor hem. Volgens mij maak je jezelf wijs dat je nog gevoelens voor hem hebt.
T wil je omdat je nu M hebt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 15 juli 2011 @ 12:12:

T wil je omdat je nu M hebt.

Daar ben ik ook bang voor. Ik heb ook zo'n ex. Het is nu al 10 jaar geleden maar grofweg om het jaar krijg ik een slijmerig mailtje met wanhopige liefdesverklaringen en de zoveelste smeekbede om toch alsjeblieft bij hem op bezoek te komen en te praten...

Ik ben er nooit op ingegaan, het word er heus niet anders van. Wij waren toen niet geschikt voor elkaar en nu nog niet, wat mij betreft.
T kan je niet krijgen en wil je wel omdat hij ziet dat je nu gelukkig bent met een ander. Spijt komt altijd te laat. Dus laat T lekker waar die zit en ga met M.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven