Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooh wat leuk dat er foto´s zijn gemaakt, gaaf en een mooie herinnering! Inlijsten voor op zijn kamertje.
Wow, dapper van Mr J! Wat onwijs leuk, brandweer opd e BSO (tenminste, ik neem aan dat het educatief bedoeld was en dat ze er niet waren om iets te blussen ). Dat worden spannende foto's!

Met hele klas kleuters zonder juf ontbijten op kleine flat klinkt sowieso niet als strak plan Jin. Wijs besluit.

Vanochtend de schoolfoto's gekregen. Zo grappig, vorig jaar stond ze nog als een verloren vogeltje op de groepsfoto, nu staat ze breeduit grijnzend duidelijk op haar plek te wezen.

Woooow, wat zien ik, zon???!!!! *rent naar buiten om ervan te profiteren voordat het weer verder plenst*
En Hel, de zon gepakt? Wat heerlijk om te zien die schoolfoto. Zo fijn als ze lekker zichzelf zijn (bij de meeste kinderen dan he ) en lekker in hun vel zitten!
Haiii

Hel: Dappere dame, heeft ze er nog last van gehad erna?

Wow wat knap, dan is ze vrij snel zeg. Knapperd.

bijna 1 op 1 les is wel ideaal. Had Juul een poos terug ook, en dat zag je meteen terug.

Mal: Stoere vent, zeg. Ik ben benieuwd naar de foto's

Jin: lekker bij moeders, met zijn allen in een klein flatje lijkt me ook geen goed idee dan.

Suze: Lekkere vakantie?

Mamax: Cool, 2 goede rapporten. Gaan ze na de vakantie meteen door naar de nieuwe school?

Compu: Laat ze lekker zemeren die schoonouders van je, ze weten niet beter. Je doet het hartstikke goed.
Mogge allemaal! Hier een lekker zonnetje, de was hangt buiten, net grote berg boodschappen gedaan met jongste en man gaat zo werken en ik baal dat stomme mevrouw van marktplaats niet reageert op de school van playmobil (gewoon om leuk mee te spelen, misschien haal ik hem gewoon zomaar nieuw).

Bam, hoe gaat het nu met het zwemmen van Juul? Heeft hij vakantie? Gaat Juul naar de nso?
als jullie mij toch niet hadden he, dan zouden we wel heeeeel ver weg zakken .
de heren zijn nu elkaar aan het schminken (met gewoon krijt ). Zo zijn ze echt zo leuk!
Nou dan zal ik hem maar weer uppen, want Jin is ook pleitte

Hahaha leuk dat schminken Jin, foto?

Ja mijn kleine spartelende aap zit sinds vandaag in badje 4 (vorige week overgegaan). Hij maakt ineens overal sprongen mee, echt zo leuk om te zien.

Ook zijn examen voor zijn slip gehaald donderdag, hij mocht zelfs 1 kleur slip overslaan!

Nee, nog geen vakantie hij moet nog 1 week naar school.

Hij gaat dan 2x per week naar de nso.. ik moet helaas wel gewoon werken :(
ik had het stokje aan je doorgegeven Bam, van het hooghouden. Ik moet zo nog even strijken, stofzuigen en dweilen. Ik kom overdag nergens aan toe, dus nu maar even.

Twee keer per week klinkt heel mooi in evenwicht Bam, fijn dat je het zo hebt kunnen regelen. En wat een knappe Juul van het zwemmen en judo, een slip overslaan, heel knap zeg!
Hier gaan de mannen 3 dagen naar de BSO in de vakantie. Tenminste de eerste 2 weken. Dan is man een week met ze thuis, dan hebben we samen 2 weken en dan ben ik nog een week met ze thuis. Hoe vind Julian het op de BSO Bam? Maxi en Mini vinden het helemaal leuk, zijn liever op de BSO als thuis

En voor z'n judo-examen!

Jin, wat heerlijk dat soort momenten hè? Hoe gaat Jongste eigenlijk met de wisselende buien van Oudste om?

Die school van Playmobil hebben de mannen hier hun zinnen ook op gezet, hij is leuk!

Huis weer aan kant? Ik stond vanmorgen om 8.45 te stofzuigen en dweilen, mannen waren allemaal nog boven, dus toen kon het even. Gelukkig maken ze zo wel tompoucen om het goed te maken

Gisteravond lekker Sjakie en de Chocoladefabriek gekeken met de mannen, ze vonden het geweldig! Spelen nu de hele ochtend al Willy Wonka

Verdiepingsvloer ligt, huis wordt mooi! Mini fietst zonder zijwieltjes, dus m'n moederfiets staat op Marktplaats. Gisteren de vloer voor de woonkamer uitgezocht. Verder geen ontwikkelingen hier

* geeft het stokje weer over aan Star, Amalia of Enka, die zijn al een tijdje zo stil *
daar komt Jinny aangerend en grijpt snel het stokje voor iemand anders het grijpt

Mamax, leuk die film. Ik vind het een geweldige film! Wat gezellig klinkt dat! Lekker die tompoucen, mmmmmmm. En verdiend! Ik heb net weer huishouden gedaan haha, geweldige tijd!

Had op de groep geschreven.... dat we vorige week een weekje weg gingen, vandaar de stilte

Nu weer terug.

Aaaaaalles bijgelezen, ook op groep, veel s en morgen reacties.

Weekje was lekker maar veel te kort en in Denemarken hadden we vanaf woensdag ook regen en regen en nu dus laarzen en poncho's rijker. Gelukkig dinsdag Legoland overvallen en dat was een feest voor de mannen. En wonder boven wonder hadden we dus gisteren met de bruiloft fantastisch weer.

Maar later meer, X

Enka, jammer van de regen. Legoland lijkt me zo gaaf! Staat hier ook op het lijstje om eens te bezoeken daar! Wat heerlijk dat de bruiloft droog bleef.

Heb een nieuw koffiezetapparaat nodig. Wie heeft de gouden tip? Wil eentje die lekkere verschillende soorten bakjes kan zetten (eventueel van verse gemalen koffie), goed schoon te houden is. Wil geen duizend euro uitgeven, want zlke koffiefanaten zijn we niet.
Haai, wat een rust hier. En dat met al die regen.

Bam, jij had toch laatst een nieuw koffieapparaat aangeschaft? Of zat jij in een andere categorie dan wat Jin zoekt?

Enka, ooo, helemaal gemist dat jullie weg waren! Legoland, wat leuk! En was je bruiloftoutfit geslaagd?

Mamax, jij bent vlot hoor, met die mamafiets op MP! Moet die arme mini vanaf nu alles zelf fietsen? Knap hoor, zonder zijwieltjes!

Bam, voor het judo examen en badje 4! Hij gaat het vast leuk vinden op de nso (ik vind het ook nog steeds niet leuk, die ene dag in de week dat ik haar er in de vakantie heen moet brengen - meestal heeft ze er zelf ook geen zin in, dat maakt het voor mij ook al geen leuker moment, maar gelukkig heeft ze het achteraf altijd wel enorm naar haar zin gehad).
quote:Jinny schreef op 18 juli 2011 @ 09:42:

Heb een nieuw koffiezetapparaat nodig. Wie heeft de gouden tip?

Ga je nu een Ilske doen hier?

ik heb geen tip, want ik lust geen koffie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja, stokje pak ik over van Enka

Mal, wat schrikken van je zwager!!! Zo even bijlezen op de groep.

Compu die schoonouders!!! Neee, hoe erg kan je het maken? Idioten...

Mamax, bevalt het werken nog? Ik wil ook graag maar niemand wil mij graag boeheoe... Iets harder mijn best doen mss.

Jin, aaah lief 2 schminckende mannen.

Maatje gaat dus lekker op school en zwemles, knap Hel! Trotse mama dus!

Even update van hier;

Aatje loopt. Ziet er niet uit, wijdbeens maar super. Ze klimt ook de glijbaan op (op glijbaangedeelte zucht..) en knalt er met een vaart af. Doodeng. Ik ben blij dat het slecht weer is, kan de deur tenminste dicht. Kind is niet bij te houden. De wond op haar hoofd zag er mooi uit, maar vorige week viel ze tegen de garage van de jongens aan, precies op die plek Dus nu is ie ipv mooi roze, paars en blauw... hopelijk komt het goed.

B heeft op school gewend. Heel schattig. Ik moet nog even wennen aan 2 jochies op school straks, slik.

Oudste (en mama) is zwaar in mineur. Beste vriendje is errug slim en slaat groep 2 over en gaat dus naar groep 3. L vindt het zo jammer! Er blijven nu weinig vriendjes over. We zijn er beiden verdrietig van. Ja ja, ik weet het; kinderen zijn flexibel, komt vast goed en ze zitten nog op 1 school maar toch. Slik.

Bijgepraat? Moet nu vreselijk nodig plassen Doei!
Suze, wij gaan naar Moniga del garda
Enka, wat gaaf naar legoland! Wil ik ook nog eens naartoe met Mr J.

Amalia, oei wat een brokkenpiloot is Desteny. En wat jammer van het slimme vriendje. Nou ja, niet jammer dat ie slim is maar dat hij naar een andere klas gaat.

Bam, Juul is goed bezig, knap hoor!

Mamax, hoe gaat het met de bouw van het huis? gaan jullie vaak kijken?

Arme V-tje zit niet zo lekker in zijn vel de laatste tijd. Hij moet heel vaak poepen maar liggend lukt hem dat niet zo goed, dus je moet hem steeds uit bed halen en dan kan hij weer niet slapen, dus hij huilt veel meer de laatste weken
Hmm dat is niet handig als een baby bent en je kan niet liggend poepen
Nou dit weer; kan ik hier wel reageren maar zodra ik naar een ander topic ga ben ik niet ingelogd en lukt me dat ook niet. Vivabug is weer aan het woelen.
Echoooo--oooo--oo
Ze willen je gewoon niet meer Amalia, niks geen bug

geintje hoor! Bugs zijn indd irritant, ik kan bijv nooit reageren op de blogs.
Haiii,

Hel: Hier gaat Juul met plezier naar de naschoolse, en ze doen ook echt geweldige dingen, dus hij heeft een supertijd. Ik vind het nog steeds niks, maar goed je kan niet alles hebben in het leven....

Mal: Zijn er geen natuurlijke druppels of zo, dat zijn ontlasting zachter wordt? wel sneu voor het manneke.

Amalia: Balen is dat ja, maar goed je kan altijd nog afspreken na school. Hier gaat helaas het beste vriendje van Juul verhuizen naar een andere plaats en dus een andere school..

Vandaag had het joch afscheid, en ik had met de kinderen een afscheidsboek gemaakt, die Juul mocht geven.. Toen zei Juul: Ik vind het echt heel erg jammer dat je weggaat.. wij 3 volwassenen moesten wel even slikken..

Hopelijk vindt hij volgend jaar weer een allerbeste vriendje...

Jij hebt echt een stoere meid, amalia. Haha en hoe je het ook altijd beschrijft haha zie het helemaal voor me.

L ook een slip gehaald? en hoe gaat hij met zwemles?
Enka
Ah gos ook zo sneu Bam .

L gele band !! En 1e afzwemronde na de vakantie is hij aan de beurt, dus dat gaat wel goed

Grappig, ik kijk bevallinfsverhalen op RTL8, Amerikaans gebeuren. Een vrouw is kennelijk Nederlands want ze zegt steeds tussen: ooh look at that nose en he's so cute 'aaah schatje, kijk nou!, heel grappig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven