Werk & Studie alle pijlers

hotel beginnen

15-07-2011 17:46 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
heey,

ik wil later een hotel beginnen maar aan wat moet ik denken en wat willen jullie in een hotel? en wat willen jullie absoluut niet? en wat is een goeie locatie en wat moet ik minimaal als budget hebben?
Euh je hebt hotels en hotels..... Daar is zo niets over te zeggen. Dus wat voor een hotel wil je? Luxe, budget, stad, strand, bos?
En wat heb jij zelf al bedacht?
Je wilt een hotel beginnen en je hebt geen idee wat het inhoudt?

Waarom wil je een hotel beginnen? Welke opleiding heb je gedaan?
Als jij nou een idee neerzet (of meerdere), zeggen wij wel wat we er van vinden. Nu is het net of wij jouw huiswerk moeten doen.
nou ik ben pas 14 dus ja maar ik ga de hotelschool. en ik heb havo maar ik wil een luxe hotel in de stad en soort van hotel keten zoals hilton en ik wil dit al best wel lang (iets zelf beginnen)
quote:Boom_87 schreef op 15 juli 2011 @ 17:52:

Als jij nou een idee neerzet (of meerdere), zeggen wij wel wat we er van vinden. Nu is het net of wij jouw huiswerk moeten doen.het is vakantie dus geen homework
Dat leer je allemaal op de hotelschool. Jij hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden. Ga de opleiding volgen en hard sparen zou ik zo zeggen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:arietje20 schreef op 15 juli 2011 @ 17:53:

nou ik ben pas 14 dus ja maar ik ga de hotelschool. en ik heb havo maar ik wil een luxe hotel in de stad en soort van hotel keten zoals hilton en ik wil dit al best wel lang (iets zelf beginnen)Sparen dus! En jij hebt met 14 je havo-diploma op zak en gaat nu al naar de hotelschool?
Eigen hotel beginnen

Soortgelijk topic.

Om te beginnen zou ik zelf eens gaan nadenken over hoe je moet beginnen ipv het hier te vragen...Als je een eigen (horeca)bedrijf wil beginnen heb je toch wel een bepaalde visie, idee of beeld in je hoofd.
Eigen hotel beginnen
Okay je bent pas 14 ;)

Hotelschool dan maar.
quote:Fame schreef op 15 juli 2011 @ 17:54:

[...]

Sparen dus!Ik doe het op de easy way en ik ga naar de bank
Je bent 14 en je wilt het al heel lang? Ok...

De Hogere Hotelschool is een begin.

Dan moet je origineel en creatief zijn. Communicatief en zakelijk erg sterk zijn.

Doorzettingsvermogen hebben. Goed tegen stress kunnen en daarbij een enorme zak met geld hebben.

Maar nogmaals. Waarom een hotel?
Je krijgt niet zomaar even geld van de bank hoor. Je moet wel met een heel goed ondernemingsplan komen.

Overigens zou ik het proberen van eigen geld te doen of een investeerder zoeken. Geld van de bank moet je nl. weer terugbetalen.
quote:arietje20 schreef op 15 juli 2011 @ 17:56:

[...]

Ik doe het op de easy way en ik ga naar de bank

Whahaha! Sorry, de bank wil graag zien hoe graag je het wilt en voor het starten van een bv heb je momenteel al 18.000 euro nodig!

Een bank ziet ook graag eigen vermogen. Dat is dus jouw spaargeld.
De Hoge Hotelschool in Den Haag heeft jaarlijk 250 plaatsen beschikbaar en meer dan 900 aanmeldingen.

Gelukkig zijn er nog wel meer plekken waar je hoger hotelmanagment kan doen...maar ga er niet vanuit dat je zomaar toegelaten wordt.
quote:dreamlogic schreef op 15 juli 2011 @ 17:56:

Je krijgt niet zomaar even geld van de bank hoor. Je moet wel met een heel goed ondernemingsplan komen.

Overigens zou ik het proberen van eigen geld te doen of een investeerder zoeken. Geld van de bank moet je nl. weer terugbetalen.Jah dat weet ik ik heb nu al een plan en alles al in mijn hoofd ik heb al veel zelf uitgerekent hoeveel ik ongeveer nodig heb qua geld en werknemers. Maar wat wil jij graag in een hotel? dat ik vraag nou juist
quote:arietje20 schreef op 15 juli 2011 @ 17:59:

[...]

Jah dat weet ik ik heb nu al een plan en alles al in mijn hoofd ik heb al veel zelf uitgerekent hoeveel ik ongeveer nodig heb qua geld en werknemers. Maar wat wil jij graag in een hotel? dat ik vraag nou juist Een 14-jarige die een ondernemingsplan in haar hoofd heeft en ook al de kosten heeft gecalculeerd. Schrijf het eens voor ons op?
quote:Fame schreef op 15 juli 2011 @ 17:57:

[...]

Whahaha! Sorry, de bank wil graag zien hoe graag je het wilt en voor het starten van een bv heb je momenteel al 18.000 euro nodig!

Een bank ziet ook graag eigen vermogen. Dat is dus jouw spaargeld.ik heb 80 duizend euro van mijn vader geerft hij had ook een eigen bedrijf dus een eigen bedrijf bezitten en besturen zit in mijn bloed
quote:arietje20 schreef op 15 juli 2011 @ 18:01:

[...]

ik heb 80 duizend euro van mijn vader geerft hij had ook een eigen bedrijf dus een eigen bedrijf bezitten en besturen zit in mijn bloed O, ja, natuurlijk, jij krijgt gegarandeerd succes! Succes!
En hoeveel geld denk je nodig te hebben?

Hoe heb je dat uitgerekend?
Gut zeg, houden we dit 6 de komende weken...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:arietje20 schreef op 15 juli 2011 @ 18:01:

[...]

ik heb 80 duizend euro van mijn vader geerft hij had ook een eigen bedrijf dus een eigen bedrijf bezitten en besturen zit in mijn bloed Besturen van wat? Een auto? Raad van commissarissen?
quote:himalaya schreef op 15 juli 2011 @ 18:04:

Gut zeg, houden we dit 6 weken...Huh wat ???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven