verliefd

15-07-2011 18:54 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mag je op mijn leeftijd nog verliefd worden? ik ben 56 jaar en hevig verliefd op een jeugd vriendinnetje. Ben alleenstaand en zij ook, zij is ook helemaal in de war van mij wat moet ik doen?
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Haha, ik ben 58 en natuurlijk mág en kun je nog verliefd worden!

De moeder van een vriendin was 81 toen zij haar oude jeugdliefde na 60 jaar weer ontmoette...en werd weer verliefd! Mooi toch!
Koop een mooie bos bloemen, een lekker dineetje en afwachten maar!! Of als het in de buurt is...een mooie rondvaart in een gracht....heel leuk! Succes!! ( Te oud? Kop op, voor liefde is nooit iemand te oud..!)
Hoezo 'mag'? Van wie zou het wel of niet mogen dan?
Ja natúúrlijk mag dat!

Geniet van je verliefdheid
Ja, tuurlijk kan dat. Liefde kent geen leeftijd. Geniet ervan!
Het is toch heerlijk om verliefd te zijn.

Of je nu 4 bent of 94!

Geniet ervan!
Mischien stel ik mijn vraag verkeerd maar het ging mij er over is dit normaal? Morgen gaan we naar haar haar woonplaats in duitsland daar is een een feest georganiseerd ter ere van ons samen zijn. Dat is een klein dorp met dorpswaarden je word gehoord door door de dominee als je dat doorstaat mag je in haar het openbaar een kus geven. en dan begint het feest echt want iedereen is dan blij het lijkt een huwelijk maar dit schijnt mooier te zijn,
Heerlijk toch? Geniet ervan! Hartstikke fijn voor jullie!
Hee allemaal bedankt voor de hele leuke reacties allemaal ja ik weet er is geen weg terug ik moet dit ondergaan maar liefde is sterk. En heb voor haar gekozen en neem je A dan neem je ook B.
Mooi toch? Geniet ervan!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Is die vraag eigenlijk serieus bedoeld? 'Op mijn leeftijd'
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Nelson Mandela trouwde toch nog op zijn 80e ?

Volgens mij zit er geen uiterste houdbaarheidsdatum aan de liefde!
Heb je redenen om te denken dat het niet normaal is dan? En stel dat we hier allemaal zouden zeggen dat het niet normaal is, maakt dat wat uit voor jou? Ga je er dan zelf anders over denken of besluit je dan ermee te stoppen? Ik weet niet zo goed wat je wil met dit topic? Zoek je bevestiging en zo ja waarom? Of ben je ergens bang voor?
suzuki, verliefdheid / liefde is toch niet leeftijdsgebonden. Geniet ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven