bang dat man vreemd gaat.
vrijdag 15 juli 2011 om 19:49
Mijn man is de laatste weken vaak zomaar boos op mij. Om de kleinste dingen.
Ook is hij erg afwezig en zit hij met zijn hoofd mijlenver weg als ik tegen hem praat.
Ik heb het vermoeden dat er iemand anders in het spel is want hij doet al langer erg koel tegen mij.Ook vraagt hij mij nooit mee naar feesten, verjaardagen oid van vrienden en kennissen.
Hij wordt boos als ik hem vraag waarom ik nooit mee mag.
Gewoon, omdat hij geen zin heeft krijg ik dan te horen.
Ik heb net zijn telefoonrekening gecheckt en zie dat hij 3-4 onder werktijd gebeld heeft met zijn ex deze week. Ze hebben 2 kinderen samen maar zijn water en vuur.
Altijd ruzie, en ook niet zo'n beetje dus ik snap het niet helemaal.
Er is nks bijzonders met de kinderen aan de hand want dat zou hij wel vertellen.
Net maakte hij een opmerking dat hij geen zin had om helmaal naar haar huis te rijden omd e kinderen op te halen dit weekend en hij belt haar waar ik bij en , suprise, zij brengt ze we even.
Lijkt wel afgesproken , of zie ik nu spoken en ben ik aan eht doordraaien?
Ik mag nergens naar vragen, ik ben irritant , dat soort dingen krijg ik naar mijn hoofd terwijl ik hem heel erg laat en weinig tot niks vraag.
Wat moet ik hier nu mee?
We hebben een kindje samen en wonen samen.
Ook is hij erg afwezig en zit hij met zijn hoofd mijlenver weg als ik tegen hem praat.
Ik heb het vermoeden dat er iemand anders in het spel is want hij doet al langer erg koel tegen mij.Ook vraagt hij mij nooit mee naar feesten, verjaardagen oid van vrienden en kennissen.
Hij wordt boos als ik hem vraag waarom ik nooit mee mag.
Gewoon, omdat hij geen zin heeft krijg ik dan te horen.
Ik heb net zijn telefoonrekening gecheckt en zie dat hij 3-4 onder werktijd gebeld heeft met zijn ex deze week. Ze hebben 2 kinderen samen maar zijn water en vuur.
Altijd ruzie, en ook niet zo'n beetje dus ik snap het niet helemaal.
Er is nks bijzonders met de kinderen aan de hand want dat zou hij wel vertellen.
Net maakte hij een opmerking dat hij geen zin had om helmaal naar haar huis te rijden omd e kinderen op te halen dit weekend en hij belt haar waar ik bij en , suprise, zij brengt ze we even.
Lijkt wel afgesproken , of zie ik nu spoken en ben ik aan eht doordraaien?
Ik mag nergens naar vragen, ik ben irritant , dat soort dingen krijg ik naar mijn hoofd terwijl ik hem heel erg laat en weinig tot niks vraag.
Wat moet ik hier nu mee?
We hebben een kindje samen en wonen samen.
vrijdag 15 juli 2011 om 19:58
vrijdag 15 juli 2011 om 20:01
Als hij vreemd zou gaan met zijn ex, dan zou hij ze toch liever ophalen bij haar thuis (zodat hij lekker vreemd kan gaan) dan dat zij ze komt brengen naar jullie huis waar jij ook bent (en ze niet vreemd kunnen gaan). Misschien heeft die ex wel heel veel zin in lekker een weekendje rust!
Daarbij een paar weken loopt het niet zo lekker. Da's nog niet erg lang. En de telefoonrekening controleren .
Daarbij een paar weken loopt het niet zo lekker. Da's nog niet erg lang. En de telefoonrekening controleren .
vrijdag 15 juli 2011 om 20:07
Hem vertellen wat voor gedrag hij ten opzichte van jou ten toon spreidt, (waarom ben ik irritant, waarom mag ik nergens naar vragen, 'ik ben goddomme de moeder van je kind, je partner'....) vertellen hoe jij je daarbij voelt, vragen waar dit in vredesnaam vandaan komt, zonder te insinueren richting zijn ex. Want dan schiet ie gelijk in de verdediging.
Euhm, verder... Lastig hoor! Pfff.
Echt niet leuk.
Euhm, verder... Lastig hoor! Pfff.
Echt niet leuk.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
vrijdag 15 juli 2011 om 20:09
Op zich is het toch niet vreemd dat zijn ex dan de kinderen brengt. Die komt waarschijnlijk gewoon en afspraak na. En al ze water en vuur zijn, lijkt het me heel onwaarschijnlijk dat hij met haar vreemd gaat. Met haar bellen vind ik ook niet vreemd, ze zullen neem ik aan het een en ander te bespreken hebben over de kinderen ivm vakantie oid. Vertelt hij jou daar niet over?
vrijdag 15 juli 2011 om 20:16
Nee , hij had verteld dat hij 1 keer had gebeld met haar maar niet dat het zo vaak is. Ze komt nooit de kinderen hier brengen, hij haalt altijd. En ze hebben op het station afgesproken om de kinderen te brengen,niet hier. Dus ik zie haar niet. De vrienden die hij heeft ken ik dus niet omdat hij mij nooit meeneemt! Voel me echt n sukkel zo langzamerhand. Terwijl ik n goed opgeleide, zelfstandige vrouw was/ben. Zoals de telefoonrekening bekijken wil ik liever niet doen maar ik krijg geen antwoorden van hem dus ga ik ze zoeken. Ik weet het is niet netjes.
vrijdag 15 juli 2011 om 20:18
Je hebt dat onderbuik gevoel niet voor niks. Ik zou het niet negeren.
Telefoonrekening bekijken zou ik eigenlijk ook wel doen ja.
En ik zou het echt aankaarten hoor.
Praten praten, vragen, doorvragen totdat alles op tafel ligt.
Telefoonrekening bekijken zou ik eigenlijk ook wel doen ja.
En ik zou het echt aankaarten hoor.
Praten praten, vragen, doorvragen totdat alles op tafel ligt.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
vrijdag 15 juli 2011 om 20:18
quote:riverp schreef op 15 juli 2011 @ 20:16:
Nee , hij had verteld dat hij 1 keer had gebeld met haar maar niet dat het zo vaak is. Ze komt nooit de kinderen hier brengen, hij haalt altijd. En ze hebben op het station afgesproken om de kinderen te brengen,niet hier. Dus ik zie haar niet. De vrienden die hij heeft ken ik dus niet omdat hij mij nooit meeneemt! Voel me echt n sukkel zo langzamerhand. Terwijl ik n goed opgeleide, zelfstandige vrouw was/ben. Zoals de telefoonrekening bekijken wil ik liever niet doen maar ik krijg geen antwoorden van hem dus ga ik ze zoeken. Ik weet het is niet netjes.
En jullie hebben wel een kind samen ?
Hoelang zijn jullie dan en hemelsnaam samen dat je zijn vrienden niet eens kent?
En jullie hebben wel een kind samen ?
Hoelang zijn jullie dan en hemelsnaam samen dat je zijn vrienden niet eens kent?
vrijdag 15 juli 2011 om 20:19
quote:riverp schreef op 15 juli 2011 @ 20:16:
Nee , hij had verteld dat hij 1 keer had gebeld met haar maar niet dat het zo vaak is. Ze komt nooit de kinderen hier brengen, hij haalt altijd. En ze hebben op het station afgesproken om de kinderen te brengen,niet hier. Dus ik zie haar niet.
Waarom niet? Wil zij niet met jou geconfronteerd worden? Of is het zijn idee?
De vrienden die hij heeft ken ik dus niet omdat hij mij nooit meeneemt!
En ze komen ook nooit bij jullie thuis?
Kom je wel bij zijn familie?
Nee , hij had verteld dat hij 1 keer had gebeld met haar maar niet dat het zo vaak is. Ze komt nooit de kinderen hier brengen, hij haalt altijd. En ze hebben op het station afgesproken om de kinderen te brengen,niet hier. Dus ik zie haar niet.
Waarom niet? Wil zij niet met jou geconfronteerd worden? Of is het zijn idee?
De vrienden die hij heeft ken ik dus niet omdat hij mij nooit meeneemt!
En ze komen ook nooit bij jullie thuis?
Kom je wel bij zijn familie?
vrijdag 15 juli 2011 om 20:26
Op zich vind ik het niet vreemd dat jij niet in contact komt met zijn ex-partner. Dat wil ze wellicht zelf niet en zo te lezen wonen ze niet in dezelfde woonplaats.
Wel vind ik het heel raar dat je zijn vrienden niet kent. Hoe kan dat in hemelsnaam?
Hoe lang zijn jullie samen, is jullie kind gepland?
Onderbuikgevoelens zou ik ook niet bnegeren, maar dan wel een normaal gesprek aangaan.
Wel vind ik het heel raar dat je zijn vrienden niet kent. Hoe kan dat in hemelsnaam?
Hoe lang zijn jullie samen, is jullie kind gepland?
Onderbuikgevoelens zou ik ook niet bnegeren, maar dan wel een normaal gesprek aangaan.
vrijdag 15 juli 2011 om 20:26
Ik ben niet getrouwd. Ik zeg man omdat het voor mij zo voelt. Ik ken zijn familie en een aantal vrienden ben ik aan voorgesteld maar ik mag niet mee naar feestjes of n keer zomaar bezoekjes in het weekend. En ik was vanuit mijn vorige relatie gewend dat je dit soort dingen samen doet. We zijn nu ruim 6 jaar samen en zijn vorige relatie ging uit omdat zijn ex vreemd ging. Ze waren al ruim 2 jaar uit elkaar toen ik hem leerde kennen.
vrijdag 15 juli 2011 om 20:38
quote:riverp schreef op 15 juli 2011 @ 20:26:
Ik ben niet getrouwd. Ik zeg man omdat het voor mij zo voelt. Ik ken zijn familie en een aantal vrienden ben ik aan voorgesteld maar ik mag niet mee naar feestjes of n keer zomaar bezoekjes in het weekend.
Je MAG niet mee? Zegt ie ook waarom? Schaamt ie zich voor je ofzo? Komen de vrouwen/ vriendinnen van die vrienden wel, of is het een mannending?
Ik ben niet getrouwd. Ik zeg man omdat het voor mij zo voelt. Ik ken zijn familie en een aantal vrienden ben ik aan voorgesteld maar ik mag niet mee naar feestjes of n keer zomaar bezoekjes in het weekend.
Je MAG niet mee? Zegt ie ook waarom? Schaamt ie zich voor je ofzo? Komen de vrouwen/ vriendinnen van die vrienden wel, of is het een mannending?