Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
quote:augustusbloem schreef op 10 juli 2011 @ 01:07:

[...]

Hoe gaat het nu ,Rogue ?Wel redelijk, gisteren was mijn moeder jarig. Heb me toen nog een beetje zorgen gemaakt maar ik wacht het uitstrijkje maar even af. Waarschijnlijk is het niks, maar ik ben er gewoon niet gerust op.
Wie kan er nog een knuffel missen?

Ik ben stront en stront chagerijnig, droger weer stuk, rot weer, baan gaat ineens niet helemaal meer door (zelfde functie andere lokatie met minder uur) en heb pas over drie weken vakantie!! Moet morgen om 7 uur werken en mijn kinderen de hele dag weer missen..

Moeten nog een reis boeken maar god weet waar heen, ben moe op en wil het liefste even heel hard weg rennen van alles. Bah bah bah ( ja ik weet het het zijn luxe problemen maar worder zoo onrustig van)
Voor Meesje:

Volgens mij lag er nog een: "Kom op meisje, je kunt het wel! Alles komt goed!" in de kado-box van 2Reebruineogen. (Heb er net eentje gepikt, volgens mij lagen er nog een paar.)

Ik wil ook een knuffel, een begrijpend knikje, een verzorgende arm om mn schouder en een 'nog even doorzetten, je bent er bijna!'

Ik ben zooo moe, heb bijna vakantie, maar vandaag was echt a hell of a day op mn werk. Ik wil nog niet naar bed, want dan was de hele dag namelijk niet leuk, maar goed slapen zou me goed doen. Nog ééééééén dagje tot het weekend. Zucht. ZUCHT!

Heb mezelf een roseetje ingeschonken, bij gebrek aan een roosvicee aangever, maar hij smaakt me niet eens zo goed.

*Had ik al 'ZUCHT' gezegd?*
quote:pop1980 schreef op 14 juli 2011 @ 21:48:

Voor Meesje:

Volgens mij lag er nog een: "Kom op meisje, je kunt het wel! Alles komt goed!" in de kado-box van 2Reebruineogen. (Heb er net eentje gepikt, volgens mij lagen er nog een paar.)

Ik wil ook een knuffel, een begrijpend knikje, een verzorgende arm om mn schouder en een 'nog even doorzetten, je bent er bijna!'

Ik ben zooo moe, heb bijna vakantie, maar vandaag was echt a hell of a day op mn werk. Ik wil nog niet naar bed, want dan was de hele dag namelijk niet leuk, maar goed slapen zou me goed doen. Nog ééééééén dagje tot het weekend. Zucht. ZUCHT!

Heb mezelf een roseetje ingeschonken, bij gebrek aan een roosvicee aangever, maar hij smaakt me niet eens zo goed.

*Had ik al 'ZUCHT' gezegd?*Voor pop ! Ook nog voor Meesje.
Dank je Augustusbloem. Ik lag op dat tijdstip net in mijn bed en ik heb heerlijk geslapen. De knuffels hebben dus heel goed geholpen!

Ik kan er weer tegenaan trouwens, energie is er weer en het is weekend. Heerlijk!!!
Wat leuk dat het topic weer 'leeft'! Lief hoor dat heen en weer geknuffel.

het komt goed uit want ik heb nu wel een èrg bijzondere in de aanbieding! Let op!:

Ik heb dus een vliegtuigje waar je zo'n spandoekding achter kunt hangen. Je mag hem bestellen voor zolang je hem nodig hebt met tekst naar keuze op dat doek!

Ik noem maar wat voorbeelden:

'JE KUNT HET'! (om boven je eigen huis rond te laten vliegen).

'ALLES KOMT GOED!' (voor boven je eigen huis of voor iemand anders)

'JE BENT EEN HUFTER!' (is wel duidelijk dacht ik)

maar alles kan dus!
voor pop!!

We zijn weer een dag verder, ik voel me al wat beter jij ook??
Mag ik ook even m'n ei kwijt?

Mijn moeder was net op visite. Van haar hoorde ik dat mijn broers (die allebei nog thuis wonen) een feest hebben gegeven bij mijn ouders thuis. Mijn ouders waren op vakantie dus ze hadden het rijk alleen. Ik wist nergens van. Heb bij zulke dingen snel het gevoel van 'ach stel je niet aan' maar ook m'n moeder was nogal verbaast dat ze mij niet even gebeld hadden. Niet dat ik er zo graag bij had willen zijn, daar gaat het niet eens om. Het is alleen zo'n bevestiging dat het halve dorp feest kan komen vieren maar ze mij er dus niet bij willen hebben. Ik neem het ze ook niet kwalijk maar ik vind het op dit moment nogal confronterend of overdrijf ik nu? Heb verder geen broers/zussen, ben sinds een half jaartje het huis uit.
Voor Blusher .Ik vind niet dat je overdrijfd ,maar wie weet dachten ze dat jij er toch niet bij wilde zijn ?
Ja waarschijnlijk gingen ze daar al vanuit en hebben ze er niet bij nagedacht. Tsja.. ergens had ik gewoon gehoopt dat ze toch even een smsje zouden sturen. Ik had dan kunnen bedanken voor de uitnodiging, had die avond zelf al een afspraak maar dan wist ik er tenminste van..

Het ligt gewoon nogal gevoelig omdat ik in het algemeen altijd al wat moeite heb om aansluiting te vinden en vaak het vijfde-wiel-aan-de-wagen-gevoel heb.

Dankje voor de knuffel!
Hee ree, wat een superidee, van dat vliegtuigje.

Is er niemand die hem wil?

Ik gooi er nog even een heleboel gratis knuffels tegenaan:

free hugs
Ik wil best even een knuffel.

Heb net frummel uitgezwaaid die voor het eerst na de scheiding twee weken met zijn vader op vakantie gaat.

Heb de vrolijkheid zelve gespeeld om hem toch een beetje blij te maken ( hij wilde eigenlijk niet mee op vakantie)

Maar kon het al verbeet ik mij suf niet droog houden tijdens het gedag zeggen.

Nu is er een sip ventje weggereden die ook zijn tranen niet kon inhouden en zijn de sluizen nu echt open bij mij.

Heb ik het alsnog moeilijk gemaakt voor hem

En moet ik hem nu twee weken missen en maak mij zorgen of het wel goed gaat
Iry, jij een knuffel...en een kus!
Thanks hoefijzer.

Hoop dat hij met leuke verhalen thuis gaat komen en het naar zijn zin gaat krijgen.
Komt goed, vertrouw het nou maar....
Voor Iry .En extra : nog een edelsteen die kalmerend werkt , dan maak je je misschien iets minder zorgen.
Gelukkig is het goed verlopen
Voor zwitsal_nijntje .

Ik ben niet zo goed met virtuele adviezen zoals Ree ,maar ik hoop toch dat dit helpt .
Het is nu gelukkig goed gegaan. Even besproken en langs gegaan.

Dankjewel augustusbloem, dat doet me altijd goed!

Fijne avond nog
Fuck it, ik maak er iets positiefs van: wie mag ik een hele grote glimlach bezorgen?

http://www.youtube.com/watch?v=mzj9z8QDTfU
Ja mij September Girl! Ik wil lachen, en slapen en geen keelontsteking hebben.

Jezus wat voel ik me beroerd, hele nacht wakker gelegen, liggen draaien, liggen zweten en alles doet pijn. Slikken is een hel, en niks verlicht de pijn.

Mijn kop barst zowat uit elkaar van de moeheid en ik wil het liefst mijn keel amandelen eruit rukken.

Zo even geklaagd, dat voelt al wat beter.
Dit topic even geupt, want kan wel een knuffel gebruiken.

En ja het werkt Hele grote glimlach en goed gevoel van jouw linkje SeptemberGirl.

Thanks
Egel
Oeh ik heb ook een knuffel nodig. Ben nu al twee dagen mijn tranen aan het wegslikken, PMS begint extreme vormen aan te nemen. En ik mis mijn moeder zo, nu alweer 6 1/2 jaar, maar vandaag zo erg.
Nou doe mij er ook maar 1...

Het is weer gezellig thuis...uche...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven