Hoofdbrekende vragen...
zaterdag 26 januari 2008 om 00:30
zaterdag 26 januari 2008 om 00:43
Hehe, die van het kip en het ei zeg maar
Die man zal in ieder geval een trainig langlaufen hebben gevolgd en een fijne, dikke gebreide sjaal van mams hebben gekregen.
Kan best wel wat rare dingen bedenken maar blijf toch altijd hangen bij dat het blik ongeveer een eeuw eerder werd uitgevonden dan de blikopener. Dus tsja, we zijn soms best inventief, maar moet er soms niet aan denken wie in vredesnaam als eerste het bungee-jumpen heeft geprobeerd.
Die man zal in ieder geval een trainig langlaufen hebben gevolgd en een fijne, dikke gebreide sjaal van mams hebben gekregen.
Kan best wel wat rare dingen bedenken maar blijf toch altijd hangen bij dat het blik ongeveer een eeuw eerder werd uitgevonden dan de blikopener. Dus tsja, we zijn soms best inventief, maar moet er soms niet aan denken wie in vredesnaam als eerste het bungee-jumpen heeft geprobeerd.
zaterdag 26 januari 2008 om 00:49
Zijn sneeuwruimer staat hoog en droog in z'n garage.. van binnenuit wordt de deur geopend en hij begint gelijk met schuiven, regelrecht naar de baas toe?
En dan dit: Waarom hebben we Nederland, Engeland, Duitsland maar geen Belgenland, Spanjeland, Frankrijk- en Luxemburgland enzo?
Eend, je woont niet in Nederland neem ik aan..
En dan dit: Waarom hebben we Nederland, Engeland, Duitsland maar geen Belgenland, Spanjeland, Frankrijk- en Luxemburgland enzo?
Eend, je woont niet in Nederland neem ik aan..
zaterdag 26 januari 2008 om 00:55
Zou dat het zijn?
Verbaas me soms wel eens over hoe iemand in vredesnaam op het idee is gekomen graan te vermalen, vervolgens te mengen met gist en weet ik wat, in de oven te stoppen en vervolgens heb je brood!
Noem het denk ik maar een vorm van pure verveling en een beetje geluk.
Of hoe je een doofstom persoon kunt leren communiceren.
En wie is diegene die bepaald of iemand het intelligents is?
Verbaas me soms wel eens over hoe iemand in vredesnaam op het idee is gekomen graan te vermalen, vervolgens te mengen met gist en weet ik wat, in de oven te stoppen en vervolgens heb je brood!
Noem het denk ik maar een vorm van pure verveling en een beetje geluk.
Of hoe je een doofstom persoon kunt leren communiceren.
En wie is diegene die bepaald of iemand het intelligents is?
zaterdag 26 januari 2008 om 11:15
quote:Donkeyshot schreef op 26 januari 2008 @ 10:34:
Lippenstift bevat veel rode kleurstof. En rode kleurstof wordt vaak gemaakt van een bepaald soort luizen (cochenille ofwel E120).Zoiets hoorde ik een tijdje geleden ook op het forum dat de kleurstof bij m&m's ook van luizen ofzo was gemaakt.
Lippenstift bevat veel rode kleurstof. En rode kleurstof wordt vaak gemaakt van een bepaald soort luizen (cochenille ofwel E120).Zoiets hoorde ik een tijdje geleden ook op het forum dat de kleurstof bij m&m's ook van luizen ofzo was gemaakt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

zaterdag 26 januari 2008 om 12:35
quote:summerbreeze21 schreef op 26 januari 2008 @ 00:46:
Bungeejumpen: Iemand die zelfmoord wilde plegen. Het touw kwam per ongeluk om zijn enkel terecht en zo ontdekte hij zijn nieuwe passie en doel om voor te leven. Introduceerde het in de wereld.
dat lijkt me een mooie verklaring!
Ik zit nu tijdelijk in het buitenland ja, in Nl denk ik minder over de sneeuwschuif-kwestie na
Mijn conclusie is ook dat hij bij de sneeuwschuiver moet wonen (of gewoon erin
)
Hmz, dat van die luizenstof, wist ik niet :o
Bungeejumpen: Iemand die zelfmoord wilde plegen. Het touw kwam per ongeluk om zijn enkel terecht en zo ontdekte hij zijn nieuwe passie en doel om voor te leven. Introduceerde het in de wereld.
dat lijkt me een mooie verklaring!
Ik zit nu tijdelijk in het buitenland ja, in Nl denk ik minder over de sneeuwschuif-kwestie na

Hmz, dat van die luizenstof, wist ik niet :o
zaterdag 26 januari 2008 om 12:55

Misschien volgende keer opletten of een paar meter verderop nog een schoen ligt?
zaterdag 26 januari 2008 om 13:14
Ja maar handschoenen snap ik op zich nog wel. Die hebben mensen vaak losjes in hun jaszak en dan kan er wel eens een uitvallen. Of je haalt iets onderuit je tas en ongemerkt valt er dan een handschoen uit ofzo. Ik werk in een winkel en zie dat regelmatig gebeuren.
Maar dat van die schoenen vind ik wel gek ja. Die heb je meestal toch aan lijkt me...
Maar dat van die schoenen vind ik wel gek ja. Die heb je meestal toch aan lijkt me...

zaterdag 26 januari 2008 om 14:57
bengt me op een andere vraag.
ij kinderen maakt men vaak een koordje aan de handschoenen dat door de mouwen gaat zodat je de handschoenennniet kunt verliezen. heb dat ooit ook bijmezelf geprobeerd, maar dan is het koordje veels te lang als je je jas niet aanhebt. is de verhouding tussen armlengte en goote bij kinderen zoveel anders?
ij kinderen maakt men vaak een koordje aan de handschoenen dat door de mouwen gaat zodat je de handschoenennniet kunt verliezen. heb dat ooit ook bijmezelf geprobeerd, maar dan is het koordje veels te lang als je je jas niet aanhebt. is de verhouding tussen armlengte en goote bij kinderen zoveel anders?