Vinger in kont man tijdens klaarkomen?

17-07-2011 07:15 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar geleden (sorry lees hem niet elke week) Stond er bij man in bed regelmatig dat mannen het extra lekker vinden als een vrouw haar vinger in zijn kont doet tijdens het klaarkomen. Over het algemeen moet ik er niet aan denken om mijn vinger in zijn kont te doen, maar toch triggert het me wel. Is het echt zo lekker? Zelf ben ik nog nooit klaargekomen terwijl er een vinger of lul in mijn kont zat (zit zeker wel nog in de planning) dus die ervaring heb ik nog niet zelf ondervonden.

Misschien kunnen mannen hier eens uitleggen wat dat voor extra's geeft?

Dit naar aanleiding van een reactie op pijpen, verschillende "technieken"
Ook goedemorgen.

Ben vrouw en sla dus over.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hahaha goeiemorgen. ik ben alweer een paar uur op, dus de tijd doet me niet zo veel...

Maar Enn jij hebt er geen ervaring mee dat een man dat aan je vroeg?
Was je bang dat we je topic over het hoofd zouden zien als je niet gewone letters neertikte?
Nee, ik typ alles in vette letters. Dat doe ik al jaren op diverse fora. Is dus meer een gewoonte.
Geen flauw idee of het lekker is voor de man, sta voor veel dingen open maar mijn vinger in iemand zijn anus stoppen is er niet 1 van.
Ik zou de hele dag die vinger nergens meer voor durven gebruiken, hoezeer geschrobd ook.
Schijnt iets te maken te hebben met druk op prostaat. Mannelijke G-spot ofzo.

Maar no way dus.
Geweldig,zo op de vroege morgen.

Dat zijn nou echt dingen waar ik absoluut niet aan denk als ik net wakker ben.
Ik was al om 5 uur uit me bed. Dus voor mij was het niet zo vroeg. Ik dacht er ook niet aan tot ik een andere topic las. Vandaar.
quote:feentje schreef op 17 juli 2011 @ 08:46:

Ik zou de hele dag die vinger nergens meer voor durven gebruiken, hoezeer geschrobd ook.Maar als je anale seks hebt, vind je dat niet raar? Of is dat ook een no go area voor jou?
Want jouw man gebruikt overdag zn lul zoals jij je vingers?
Nou je mag er vanuit gaan dat hij wel met zijn handen aan zijn lul zit af en toe... dus wat is het verschil dan?
OK dan nu tijd voor een serieuze reactie: ja het is lekker mits voorzien van (natuurlijk) glijmiddel. Inderdaad de druk op de prostaat "does the trick".

Ja er zijn vrouwen die niet hygienisch of traumatisch gefrustreerd zijn en dus open staan voor het geven van genot op deze manier zonder hun vinger de rest van de dag manisch in de gaten te houden.

En nee, het hoeft niet iedere dag ;)
Topictitel had van mij ook wat subtieler gemogen
Ben het eens met innote.

Maar voor mij hoeft er niet per se een vinger in, een beetje druk of liever massage van prostaat aan de buiten kan is ook lekker.
Dat schijnt inderdaad heel opwindend te zijn, ik moest ook een beetje aan het idee wennen. Als ik vlak voordat hij klaarkomt even met mijn vingers zijn perineum streel of zijn sterretje dan is het orgasme veel intenser heb ik gemerkt, hij komt dan veel harder klaar. Ik zou nooit met een vinger bij hem naar binnen gaan of met mijn tong erlangs, dat vind ik écht walgelijk.
Leven en laten leven
Dat is niet walgelijk michelle, dat denk jij. En als je dat denkt, dan zijn er nog heel veel meer dingen in het dagelijks leven die je walgelijk zou moeten vinden. Jammer voor jou.
Het is inderdaad erg opwindend als een vrouw een vinger in je kont stopt tijdens het pijpen of neuken. Als dat gebeurt ontplof ik bijna. Er zijn ook genoeg vrouwen die geil worden als je tijdens het beffen of neuken een vinger in hun sterretje krijgen. Als je dit doet moet alles natuurlijk wel fris en fruitig zijn. Ik zeg doen en proberen.
Ze zegt niet dat het walgelijk ís, ze zegt dat ze het walgelijk vindt. Dat mag toch? Iedereen mag vinden wat hij/zij wil. Dat doe jij ook.
Goed, topictitel niet helemaal geslaagd. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat dat de meeste moeite gaf. De tekst was zo klaar, maar over de titel moest ik even denken. En toen was de enige optie om maar gewoon te typen hoe ik het bedoel. Ik hou persoonlijk zelf wel van duidelijkheid, en topictitel lijkt me duidelijk
Ik ben er nu wel een beetje aan gewend hoe het voelt als mijn kontgaatje wordt aangeraakt en ik kan er steeds meer van genieten. Terwijl ik eerst zowat tegen het plafond zat...
topic titel is prima, er staat gelukkig niet Done - or not Done

Verder eensch met Innote!
Ik weet dat mijn lief anale aanraking helemaal geweldig vindt, wil dat ook graag voor hem doen; alleen de gedachte aan mogelijke zooi onder mijn lange nagels, hield mj tegen; we hebben nu rubber 'vingercondoompjes' die ik dan stiekem om doe, dat scheelt een hoop!

Niet alle mannen vinden het tof, overigens. Als ik bij ex alleen al in de buurt kwam, kreeg ik al te horen: 'weg daar, ik ben geen homo'.
Ik vind het prima om te doen, maar ben wel voorzichtig: lang niet alle mannen vinden het fijn! De enige bij wie ik er een vinger in heb gestopt, vroeg er expliciet zelf om.

Sommige mannen associëren het nog steeds met 'homo-seks' en durven het alleen daarom al niet uit te testen. Best zonde, misschien missen ze iets heel lekkers.

Ik vind het overigens niet viezer dan wat voor seks dan ook. En ik neem ana dat je na de seks sowieso vaak je handen even wast...

Het enige wat ik niet zou doen, is met mijn tong. Puur omdat een anus geowonweg niet altijd brandschoon is, en dat is toch iets wat ik liever niet hoef te proeven .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven