gedumpt
zondag 17 juli 2011 om 20:11
Oke, ik lees heel vaak berichten hier op het forum. Als het nou gaat over daten, mannen die niet smsen noem het maar op. Maar nu toch maar eens zelf een onderwerp aansnijden.
Ik heb laatst een leuke jongen leren kennen. Het klikte wat mij betreft meteen en ook hij leek het leuk te vinden. Hij sprak dit zelf ook uit. Na de 1e date snel een 2e date gepland. Tussen beide dates door veel gesmst en uren aan de telefoon gehangen. Nu belde hij een avond op dat hij niets te doen had en vroeg of hij langs mocht komen. Nou prima leuk zelfs! Nou ook dit was super leuk! Wat aangerommeld en enorm veel gelachen.
Maar nu krijg ik ineens uit het niets een sms, dat hij de 'eigenlijk' 2e date niet door wil laten gaan omdat hij vind dat er geen klik is.
Ik ben er echt kapot van... ook al waren we nog maar aan de 3e date. Ik heb hem terug gestuurd dat ik andere ideeen had en het voor mij totaal onverwachts is gekomen.
Hebben jullie tips voor mij??? laten gaan? of nog een poging wagen??
Ik heb laatst een leuke jongen leren kennen. Het klikte wat mij betreft meteen en ook hij leek het leuk te vinden. Hij sprak dit zelf ook uit. Na de 1e date snel een 2e date gepland. Tussen beide dates door veel gesmst en uren aan de telefoon gehangen. Nu belde hij een avond op dat hij niets te doen had en vroeg of hij langs mocht komen. Nou prima leuk zelfs! Nou ook dit was super leuk! Wat aangerommeld en enorm veel gelachen.
Maar nu krijg ik ineens uit het niets een sms, dat hij de 'eigenlijk' 2e date niet door wil laten gaan omdat hij vind dat er geen klik is.
Ik ben er echt kapot van... ook al waren we nog maar aan de 3e date. Ik heb hem terug gestuurd dat ik andere ideeen had en het voor mij totaal onverwachts is gekomen.
Hebben jullie tips voor mij??? laten gaan? of nog een poging wagen??
zondag 17 juli 2011 om 20:33
quote:VivaPepsi schreef op 17 juli 2011 @ 20:30:
Nou ehh, vriend en ik hadden het op de 1e avond van onze 3-dagen-date al over kinderen, trouwen en of we in geesten geloofden. Je had het erover ja, maar je wist op dat moment ook niet of dat het zou gaan worden of niet toch? Dat is altijd maar afwachten.
Nou ehh, vriend en ik hadden het op de 1e avond van onze 3-dagen-date al over kinderen, trouwen en of we in geesten geloofden. Je had het erover ja, maar je wist op dat moment ook niet of dat het zou gaan worden of niet toch? Dat is altijd maar afwachten.
zondag 17 juli 2011 om 21:37
MisscHien ben je hem wat te snel gegaan en iets te beschikbaar, die ene avond hem al alweer laten langskomen Kan wel dat hij je echt leuk vindt en hij beetje bindingsangst heeft. Zovan zodra ik weet dat ze me wil knap ik af. Maar ook niet. Dan wordt dit hem teveel moeite voor een one night stand en laat ie t er maar bij zitten. Je weet het niet.
Met rust laten nu is beter, dan heb je nog kans dat hij gaat zien wat hij mist. Zo niet was hij je ook niet waard.
Met rust laten nu is beter, dan heb je nog kans dat hij gaat zien wat hij mist. Zo niet was hij je ook niet waard.
zondag 17 juli 2011 om 21:40
quote:meikemeike schreef op 17 juli 2011 @ 20:38:
even voor de duidelijkheid: hij begon over de vakantieplannen!
maar het is duidelijk voor me!
Thnx voor de tipsJa, dit soort lullo's bestaan. Die gaan zelf keihard in het begin. Had ik ook een keer, ik kreeg per mail de mooiste liefdesverklaringen. Na een paar weken was hij 180 graden omgedraaid.
even voor de duidelijkheid: hij begon over de vakantieplannen!
maar het is duidelijk voor me!
Thnx voor de tipsJa, dit soort lullo's bestaan. Die gaan zelf keihard in het begin. Had ik ook een keer, ik kreeg per mail de mooiste liefdesverklaringen. Na een paar weken was hij 180 graden omgedraaid.
zondag 17 juli 2011 om 21:40
Is toch logisch dat ze zo van slag is. Stel je ontmoet een jongen, praat urenlang met hem en hij doet alsof hij uiteindeiijk een relatie met je zal willen, je spreekt nog eens af en hebt de avond van je leven en dan opeens Boem, je bent eigenlijk niet mijn type. Dan had hij niet zo schijnheilig moeten doen ipv dat zij harder moet worden.
zondag 17 juli 2011 om 21:48
quote:lolove89 schreef op 17 juli 2011 @ 21:40:
Is toch logisch dat ze zo van slag is. Stel je ontmoet een jongen, praat urenlang met hem en hij doet alsof hij uiteindeiijk een relatie met je zal willen, je spreekt nog eens af en hebt de avond van je leven en dan opeens Boem, je bent eigenlijk niet mijn type. Dan had hij niet zo schijnheilig moeten doen ipv dat zij harder moet worden.BEDANKT!!!
Is toch logisch dat ze zo van slag is. Stel je ontmoet een jongen, praat urenlang met hem en hij doet alsof hij uiteindeiijk een relatie met je zal willen, je spreekt nog eens af en hebt de avond van je leven en dan opeens Boem, je bent eigenlijk niet mijn type. Dan had hij niet zo schijnheilig moeten doen ipv dat zij harder moet worden.BEDANKT!!!
zondag 17 juli 2011 om 21:53
quote:lolove89 schreef op 17 juli 2011 @ 21:40:
Is toch logisch dat ze zo van slag is. Stel je ontmoet een jongen, praat urenlang met hem en hij doet alsof hij uiteindeiijk een relatie met je zal willen, je spreekt nog eens af en hebt de avond van je leven en dan opeens Boem, je bent eigenlijk niet mijn type. Dan had hij niet zo schijnheilig moeten doen ipv dat zij harder moet worden.Eens!
Is toch logisch dat ze zo van slag is. Stel je ontmoet een jongen, praat urenlang met hem en hij doet alsof hij uiteindeiijk een relatie met je zal willen, je spreekt nog eens af en hebt de avond van je leven en dan opeens Boem, je bent eigenlijk niet mijn type. Dan had hij niet zo schijnheilig moeten doen ipv dat zij harder moet worden.Eens!
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 17 juli 2011 om 23:18
zondag 17 juli 2011 om 23:21
quote:Summerdance schreef op 17 juli 2011 @ 23:18:
Ben ik heel gek als ik vind dat je na 2 dates je er zelf best nog wel met een sms van af kan maken?
Er was geen relatie, we hebben het over twee dates!
Dat de klik er ineens niet meer is is een beetje inherent aan daten, soms date je door, soms niet.Nou, persoonlijk vind ik dat je nog weken lang, per msn, sms, Facebook en hyves moet praten om de relatie goed af te sluiten.
Ben ik heel gek als ik vind dat je na 2 dates je er zelf best nog wel met een sms van af kan maken?
Er was geen relatie, we hebben het over twee dates!
Dat de klik er ineens niet meer is is een beetje inherent aan daten, soms date je door, soms niet.Nou, persoonlijk vind ik dat je nog weken lang, per msn, sms, Facebook en hyves moet praten om de relatie goed af te sluiten.
zondag 17 juli 2011 om 23:30
quote:batwom schreef op 17 juli 2011 @ 23:21:
Nou, persoonlijk vind ik dat je nog weken lang, per msn, sms, Facebook en hyves moet praten om de relatie goed af te sluiten.
Eens, zeker ook omdat dat anno 2011 natuurlijk DE manier van communiceren is
Maar zonder dollen...
We hebben het over 2 dates?
Dat is pak hem beet.....12 uur of zo in totaal?
Nou, persoonlijk vind ik dat je nog weken lang, per msn, sms, Facebook en hyves moet praten om de relatie goed af te sluiten.
Eens, zeker ook omdat dat anno 2011 natuurlijk DE manier van communiceren is
Maar zonder dollen...
We hebben het over 2 dates?
Dat is pak hem beet.....12 uur of zo in totaal?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 18 juli 2011 om 00:27
ah ik snap het wel dat je van de kaart bent even! hij geeft het signaal dat het heel gezellig is dus voor je gevoel ben je allebei misschien wel bezig met naar iets leuks toewerken. en dan laat hij het via een sms zo koud afweten? het rijmt niet met elkaar, daarom zou ik er ook even van flabbergasted zijn. maar gelukkig laat hij nu al zien dat het een lul is dus daar ben je voor nu mooi op tijd vanaf.
maandag 18 juli 2011 om 09:21
Wees blij dat hij naar 1,5 date al eerlijk is en je niet nog maanden aan het lijntje heeft gehouden.
Wat had hij dan moeten doen?
Een heel eindgesprek voeren waarin hij uitleg geeft waarom hij date 2 niet ziet zitten?
Dat is niet erg realistisch of wel?
Hij heeft tenminste nog een sms gestuurd,hij had ook gewoon niks meer van zich kunnen laten horen.
Wat had hij dan moeten doen?
Een heel eindgesprek voeren waarin hij uitleg geeft waarom hij date 2 niet ziet zitten?
Dat is niet erg realistisch of wel?
Hij heeft tenminste nog een sms gestuurd,hij had ook gewoon niks meer van zich kunnen laten horen.