gedumpt

17-07-2011 20:11 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik lees heel vaak berichten hier op het forum. Als het nou gaat over daten, mannen die niet smsen noem het maar op. Maar nu toch maar eens zelf een onderwerp aansnijden.

Ik heb laatst een leuke jongen leren kennen. Het klikte wat mij betreft meteen en ook hij leek het leuk te vinden. Hij sprak dit zelf ook uit. Na de 1e date snel een 2e date gepland. Tussen beide dates door veel gesmst en uren aan de telefoon gehangen. Nu belde hij een avond op dat hij niets te doen had en vroeg of hij langs mocht komen. Nou prima leuk zelfs! Nou ook dit was super leuk! Wat aangerommeld en enorm veel gelachen.

Maar nu krijg ik ineens uit het niets een sms, dat hij de 'eigenlijk' 2e date niet door wil laten gaan omdat hij vind dat er geen klik is.

Ik ben er echt kapot van... ook al waren we nog maar aan de 3e date. Ik heb hem terug gestuurd dat ik andere ideeen had en het voor mij totaal onverwachts is gekomen.

Hebben jullie tips voor mij??? laten gaan? of nog een poging wagen??
Tip: laat los. Hij is duidelijk "not into you" okay. Next!
een poging wagen? hé? hij zegt toch dat hij niet wil... dat valt er toch niets meer te wagen?
Laten gaan.. Als t nu al niet goed bij m voelt, gaat dat ook niet gebeuren.

Zonde van je tijd meisje
Internagelaktisch
geen energie meer insteken, is beter voor je, geloof me.
Laten gaan.

Beetje vent had je minimaal gebeld.

Loser gedrag.

Sms-en
Loat goan!
Waarom zou je achter hem aan lopen als hij heel duidelijk geen klik (meer) voelt? Het is netjes dat hij je niet een maand of 3 aan het lijntje houd. En idd lullig om het per sms af te handelen....

Dus laten gaan en gewoon geen poging wagen, het lijkt me duidelijk dat het niets gaat worden.
Bedankt voor jullie reacties....

Als ik mijn verhaal door lees weet ik ook best hoe het zit en dat ik verder moet! maar je blijft maar weer achter met al die vragen... Waarom was het 1,5 dag geleden dan nog allemaal zo geweldig en maakte we zelfs vakatnieplannen! En is het nu opeens uit het niets... klaar.
Laten gaan... Zonde van je energie.

Trouwens....1,5 date met iemand hebben en er dan volledig kapot van zijn? Vind je dat niet een beetje overdreven?
en dat koele smsje viel me idd ook heel vies tegen na al de uren die we aan de telefoon besteed hebben...
Vakantieplannen maken na 2 dates?????? Hardlopers zijn doodlopers.
dat je iemand afscheept met een simpel laf smsje geeft toch al wel wat meer aan hoe zo iemand in elkaar steekt.
Na 1,5 date er al kapot van zijn.

En na 1,5 date al praten over vakantieplannen?

Sorry,maar ik denk dat hij dacht......runforestrun.... je gaat wel heel hard of niet?

Denk dat je hem gewoon afgeschrikt hebt...

Geen energie meer insteken.

Loser eerste klas,is mijn mening.
tis een malloot en wees blij dat je ervan af bent.
Hij heeft een proefritje gemaakt, en besloten niet tot aankoop over te gaan.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
nou ja kapot.... ik ben er meer kapot van omdat ik het totaal niet aan heb zien komen.
Je hebt toch niet geneukt, TO? Zo ja, dan verwijs ik naar het bericht van VC.
next!!!
Kom op hey, je hebt 1,5 afspraakje gehad met deze jongen. Moet je daar nu werkelijk zo van ondersteboven zijn?
quote:meikemeike schreef op 17 juli 2011 @ 20:25:

nou ja kapot.... ik ben er meer kapot van omdat ik het totaal niet aan heb zien komen.Dan nog..... je hebt 1,5!!! date met die gast gehad. Kom op zeg.
quote:meikemeike schreef op 17 juli 2011 @ 20:25:

nou ja kapot.... ik ben er meer kapot van omdat ik het totaal niet aan heb zien komen.kapot? vind je dat zelf ook niet overdreven? teleurgesteld kan ik mij nog voorstellen, maar kapot omdat date 2 niet gaat komen.....
Nou ehh, vriend en ik hadden het op de 1e avond van onze 3-dagen-date al over kinderen, trouwen en of we in geesten geloofden.
Oh en "gedumpt", kun je in mijn ogen alleen worden als er sprake was van een relatie. Dit was gewoon even de kat uit de boom kijken en beslissen dat het toch niks was. Next!
quote:VivaPepsi schreef op 17 juli 2011 @ 20:30:

Nou ehh, vriend en ik hadden het op de 1e avond van onze 3-dagen-date al over kinderen, trouwen en of we in geesten geloofden. dat betekent nog niet dat het realistisch is dat dat dan ook daadwerkelijk de toekomst wordt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven