Woest op vriend...

18-07-2011 10:14 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb de laatste tijd met mijn vriend wat ruzies...

Het gaat vaak zo dat hij elk weekend bij zijn ouders en vrienden wil zijn..nouja geen probleem dus ik heb hem sinds wij een relatie hebben ( 1 jaar en nog wat maanden) dus niet in het weekend gezien..

Nu heeft hij ook een drukke studie en vaak veel tijd daar voor nodig en dat is ook echt geen probleem hij krijgt van mij alle tijd en ruimte die hij nodig heeft ervoor..

Maar nu zit ik zelf in n lastig pakket, ben op een rot manier in feb uit huis gegaan...en steeds als ik hem dus nodig heb/had was hij er niet.. en dat doet pijn, Nu heeft hij dan vakantie maar zie hem vaak nog maar 1 x per week omdat ie met vrienden van alles wil doen maar als wij elkaar zien lijkt t wel teveel moeite... Vanavond zou hij komen...dus ik neem van mijn werk wat overuren op zodat we wat extra tijd samen hebben, komt hij ineens met ja maar ik heb belooft thuis mee te eten... en aangezien hun pas rond 8/9 uur savonds wat eten is het 11/12 uur voor hij hier is omdat we ook nog een eind uit elkaars buurt wonen.

Ik weet momenteel niet wat ik nog kan doen, of wat wijsheid is.....

Wat zouden jullie doen???

Alvast bedankt!
If you're not a priority....

Ik zou hem niet meer vragen om af te spreken. Laat het initiatief maar van hem komen.
Tja, als je het gevoel hebt dat je vriend er niet voor je is op de momenten dat jij hem nodig hebt, waarom ben je dan bij hem?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:flowerpower91 schreef op 18 juli 2011 @ 10:14:

Maar nu zit ik zelf in n lastig pakket, ben op een rot manier in feb uit huis gegaan...en steeds als ik hem dus nodig heb/had was hij er niet.. en dat doet pijn, Nu heeft hij dan vakantie maar zie hem vaak nog maar 1 x per week omdat ie met vrienden van alles wil doen maar als wij elkaar zien lijkt t wel teveel moeite......

Wat zouden jullie doen???

Hij is er niet voor je als je hem nodig heb en in zijn vakantie is hij liever bij zijn vrienden en zijn ouders als bij jou / hij nodigt jou niet uit om die kant op te komen?

Klinkt niet ech als een relatie voor het leven.

Uitmaken, uithuilen en opnieuw beginnen.
Lijkt erop dat hij je aan het afbouwen is zodat je het zelf uitmaakt ipv hem
Ik zou ook het contact vanaf nu van zijn kant laten komen, om zo te zien hoe belangrijk ik voor hem zou zijn.
Je lijkt idd niet een erg hoge prioriteit te zijn voor hem? Vind jij het op deze manier nog leuk en waardevol?

Het lijkt wel alsof hij met zijn manier van afspreken je een signaal wil geven en dat er reactie bij jou vandaan moet gaan komen.
Ik zou voor mezelf kiezen en mijn leven niet laten vergallen door iemand die duidelijk geen tijd voor me heeft.
En relatie die minder oplevert dan brengt zou ik simpelweg beeindigen.
quote:Maja82 schreef op 18 juli 2011 @ 10:18:

[...]

Hij is er niet voor je als je hem nodig heb en in zijn vakantie is hij liever bij zijn vrienden en zijn ouders als bij jou / hij nodigt jou niet uit om die kant op te komen?

Klinkt niet ech als een relatie voor het leven.

Uitmaken, uithuilen en opnieuw beginnen.Dit dus, jammer maar helaas. Als hij echt voor je ging dan was hij er wel voor je, vrienden of niet.
Hij investeert totaal niets in jullie relatie als ik het zo lees. Ik vraag me af waarom jij dat nog wel doet. Wat haal jij uit deze relatie? Volgens mij bitter weinig.....
Jij neemt uren op voor jullie afspraak en hij zegt doodleuk jullie afspraak af?

Daar klopt iets niet. Het kan heel simpel: Hij komt vanavond of hij komt nooit weer.
(zelfs van mijn ex kon ik meer verwachten, hij heeft me nadat het uit was nog helpen verhuizen omdat ie het beloofd had)
Wat is zou doen? Stoppen met deze jongen. Je staat op een 3e of 4e plaats!

Het klinkt alsof jullie hooguit een maand iets hebben.... Nog dermate pril dat het ondefinieerbaar is en dat je rustig de tijd neemt elkaar te leren kennen en dat je eigenlijk nog niet op elkaar rekent omdat je elkaar nog niet echt kent, maar dat het mooi en leuk zou zijn als blijkt dat hij meer naar je toetrekt dan dat jij verwacht.
Ik ben nog bij hem...omdat ik heel erg veel van hem hou, als we samen zijn is het echt geweldig... liggen uren op bed te praten en dan zijn we ook echt samen gelukkig, Hij vult me ook aan in dingen en ik hem ook.

ja of ik heb nu mega oogkleppen op hoor dat kan ook

Maar ik wordt wel uitgenodigd om daar heen te gaan en dat doe ik ook, maar helaas draait bij hem alles altijd maar om hem......
Lizzl: ze zijn al meer dan een jaar 'samen'.
Heb hem net even gesmst dat ik het vanavond er even met hem over wil hebben...

Jullie hebben allemaal zo gelijk!!!

Ik dacht dat ik egoistisch was, maar zie het gelukkig nu al door deze berichten door een andere bril.

wil jullie allemaal even nog bedanken dat jullie reageren!
quote:flowerpower91 schreef op 18 juli 2011 @ 10:24:

Ik ben nog bij hem...omdat ik heel erg veel van hem hou, als we samen zijn is het echt geweldig... liggen uren op bed te praten en dan zijn we ook echt samen gelukkig, Hij vult me ook aan in dingen en ik hem ook.

ja of ik heb nu mega oogkleppen op hoor dat kan ook

Maar ik wordt wel uitgenodigd om daar heen te gaan en dat doe ik ook, maar helaas draait bij hem alles altijd maar om hem...... Nou daar zou ik dan snel klaar mee zijn en vanaf nu alles om mij laten draaien..
Wat is jouw definitie van houden van?

En als hij vanavond zegt dat hij het niet zo bedoelt en dat hij van je houdt en jullie vrijen de behang van de muren af, dan is alles weer goed?

Denk dat je heel goed moet gaan nadenken hoe jij wil dat jouw toekomst eruit ziet en hoe je hem daarin ziet.
Dus... jij hebt het moeilijk en geeft aan hem nodig te hebben. En hij vindt nog steeds zijn studie/ouders/vrienden-riedel belangrijker?

Ik heb vriendjes gehad die tentamens misten omdat ze er voor mij wilden zijn. Die vakanties afzeiden omdat ik net door een rotperiode ging. En van wie de moeders ineens gingen klagen dat ze nooit meer langskwamen 'nu hij een vriendinnetje had'.

En dat allemaal zonder dat ik erom vroeg: ze wilden dat uit zichzelf. En volgens mij is dat alleen maar logisch als je van iemand houdt.

Dus misschien tijd voor een goed gesprek?

Maja82, 4 minuten geleden

Lizzl: ze zijn al meer dan een jaar 'samen'.

Weet ik maar het lijkt dus juist alsof ze echt net samen zijn - de periode dat er nog geen verwachtingen zijn en dat het nog dermate pril is, dat het ook niet logisch is om vooral tijdens de vakantie mee tijd met elkaar te besteden.
Ik vind het belangrijk dat je hem duidelijk hebt aangegeven dat je hem vaker wil zien en nodig hebt. Pas als je zeker weet dat hij weet dat jij die behoefte hebt kan hij er wat aan doen.

Doet hij dat niet, dan stelt hij duidelijk andere prioriteiten. Jij vindt bij hem dan niet wat jij nodig hebt. Je kunt dan kiezen of je dat accepteert (dat er genoeg andere dingen in jullie relatie wel de moeite waard zijn) of dat je er een punt achter zet...

Op deze manier ben je in ieder geval niet gelukkig, en dat verdien je wel.
quote:vlinder72 schreef op 18 juli 2011 @ 10:29:

Wat is jouw definitie van houden van?

En als hij vanavond zegt dat hij het niet zo bedoelt en dat hij van je houdt en jullie vrijen de behang van de muren af, dan is alles weer goed?

Denk dat je heel goed moet gaan nadenken hoe jij wil dat jouw toekomst eruit ziet en hoe je hem daarin ziet.

Houden van, Elkaar accepteren en er voor elkaar zijn in de goede en slechte tijden, soms dingen opgeven voor elkaar en tijd voor elkaar vrij maken, inversteren erin...

Ik wil hem vanavond voor de keuze stellen...of samen verder ( en dan wordt er nog duidelijk uitgesproken wat ik van hem verwacht en wil zien...) Of we stoppen ermee..
Van jou rijtje doet hij volgens mij helemaal niets.....
Oh... misschien een idee dat je je nu even niet in allerlei bochten wringt om te zorgen dat je hem nog kunt zien.

Het lijkt nu alsof jij meer moeite moet doen. Jij neemt vrij en hij doet niet de moeite om voor 11 uur een keertje bij je op de stoep te taan.

Dus reageer dan: "Prima, veel plezier bij je ouders. Ik zie je wel een andere keer."

Ofwel: ga je eigen leven leiden, en pas je niet aan aan zijn planning. Het is niet dat hij verplichtingen heeft die hem verhinderen bij jou te zijn. Het zijn vrije tijds-keuzes die hij boven jou stelt. Als hij je belangrijk vindt, kan hij best wat moeite voor jou doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven